Joona Luoto

Rakastan tätä jätkää!! Loistavaaa pelaamista aina vaan!!

5 tykkäystä

Tää jätkä Revon kanssa on jotain aivan käsittämättömän hienoa. Kumpikaan ei pelkää ketään, osaa tehdä maalin ja tarvittaessa on hämmentämässä. Molemmat tollasia Paten tyyppisiä loputtoman itseluottamuksen omaavia kavereita. Toivottavasti molemmat pelaa ens kaudellakin Tapparassa.

29 tykkäystä

Lisää peliaikaa tällä veijarille. Huippupeli taas sen jälkeen kun ei ole ollut kokoonpanossa. On ainakin asenne tapissa

4 tykkäystä

Hyvä peli kyllä, Röymarkin kanssa voisi kierrättää, kun Jasu palaa.

5 tykkäystä

Jo Ipa-sarjassa sanoin, ettei Luoto-Repo -kaksikkoa kannata hajottaa. Nyt taas yhdessä ja kyllä maisema vaihtuu ja hyviä asioita tapahtuu.

Tänään oma henk. koht. suosikkimomentti kun kävi vähän käristään Joke Finleyn kasettia. :muscle:

7 tykkäystä

Emmää kyllä Röytä tuolta ottaisi pois. Se on se Poutala joka haastaa sut vitosella. Jos kohta Luotokin on miltei pekkakoskela.

Mutta minusta Luoto voisi myös olla tän sarjan kokoonpanossa, antaa Jasun toipua rauhassa, kun ei sitä noita vastaan tarvita.

3 tykkäystä

Miten mulle tulee tuosta Luodosta mieleen muuan Jussi Tarvainen aikoinaan. Jotenkin
vaan samantyylinen pelaaja…

7 tykkäystä

Aivan huikea rotaatiopelaaja. Olipa tuoretta jalkaa ja se näkyi kentällä. Teki hienoa työtä maalin ja muun rouhinnan ohella. Finleynki pisti “pakettiin”! :smiley:

Kantolalta onnistuneet setit. Ensin se taklaa raukkamaisesti ja tilalle tulee Luoto joka tekee maalin. Sitten se älykääpiö napsii vielä 2+2 ja loppu historiaa. Ratkookohan se seuraavankin pelin. :smiley:

14 tykkäystä

Nyt sitte joku heittää Luodosta kunnon analyysin pelaajana, todella mielenkiintoinen pelaaja mikä pisti hyvällä tavalla tänää silmään!

1 tykkäys

Kiekollisena haastaa, haastaa ja haastaa loppuun asti. Kiekottomana haistelee kiekollisen virheitä ja käyttää pienetkin herpaantumiset hyödyksi. Vaikka tilanne näyttäisi umpikujaan ajautuneelta, Luoto osaa usein vääntää siitä vielä maalipaikan. Vahvimmillaan 1v1-tilanteissa. Yleensäkin suuntaa pelinsä maalia kohti. Rohkea ja ennakkoluuloton, kuten monet muut nuoret.

Jostain syystä ajautuu usein myös vastustajan ihon alle.

11 tykkäystä

Kiitos vastauksesta.

Mielestäni vaikuttaa oikein jämäkältä ja hyvältä energia pelaajalta. Onko mimmonen sopimus Tapparaan?

Luodolla on sopimus kausille 2019-2020 asti. Talvella tehtiin.

6 tykkäystä

Ja voi pojat olin innoissani, kun soppari tehtiin. Olen toki yhä. Tappara ja pelaajapolku.

11 tykkäystä

Varmasti on ensi kaudella vakkari mies kokoonpanossa!

4 tykkäystä

No jos kehitys jatkuu tällaisena ja ei tule loukkaantumisia, niin en epäile
yhtään. Ikäähän on vasta 19 vee, joten mikään kiire ei mihinkään ole.

Luotokin on huumorimiehiä eli sopii Tapparaan :joy:

– En nähnyt, kuka se pelaaja oli. Oli hyvä antaa vähän kovuuttakin vastustajalle, Luoto sanoi.

– Mutta kyllä siinä piti sitten luikkia pakoon, ettei tulisi turpaan.

25 tykkäystä

Juu, kehittymistä on vielä. Voimaa voi aina olla lisää ja otteet tarvitsevat muutenkin tasaisuutta jollain keinolla. Ennakkoluulottomuus on hyvä, mutta esim. Haapalakin on hieman jarrutellut ajokoira-asennettaan ja ihan joka väliin ei enää itseään tunge. Luodon vahvuudet ovat ehdottomasti nopeissa, suoraviivaisissa haastoissa, mutta heikkoudet on mun mielestäni puolustuspelissä. Tosiaan potentiaalia on paljon, toivottavasti se realisoituu yhä vahvemmin.

Mulle tulee Luodosta mieleen kyllä myös il capitano Jukka Peltola. Vähän samanlaista saippuamaista luikertelua pakkien ja laitojen välistä. Röykeyttä ja myös käsiä löytyy, sytyn!

2 tykkäystä

Asiaa puhuu hän.

3 tykkäystä