Ulkomainen seurajalkapallo 2017-18

Oli tosiaan huono peli Italialta,odottelin tasoitusta, mut eihän siinä saatu mitään aikaseksi. Jos tästä Italia tippuu niin MM kisat menee toinen silmä kiinni.

2 tykkäystä

En tiedä, olenko ainoa, mutta mun mielestä karsinnat ovat jotenkin paljon hauskempaa seurattavaa kuin itse kisat. :smiley:

1 tykkäys

Siellä on tosiaan tänään Italialla tiukka paikka kotonaan Ruotsia vastaan MM-kisojen jatkokarsinnassa.

Toivon Italian kisapaikkaa, vaikka Ruotsia vastaan ei mitään olekkaan.

Jos Italia ei mene jatkoon,harkitsen vakavasti Munkiksi ryhtymistä. Annan itselleni 3 vuotta aikaa ennen uuden elämän aloittamista.

6 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: Ulkomaalainen jalkapallokausi 2017-18

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: Ulkomaalainen jalkapallokausi 2017-18

Miten tässä kävi?
Jos oikein ymmärsin, niin nyt on vakavan harkinnan paikka??:grin:

6 tykkäystä

Upea suoritus Ruotsilta ja hienoa, että pääsivät kisoihin. Kun joukkueessa on riittävän hyvät pelaajat, mutta ennen kaikkea voittamisen kulttuuria ja tekemisen meininkiä, niin jälki voi olla tällaista. Valitettavasti meillä karsintalohkojen arvonta on edelleenkin liian suuressa asemassa ja siihen liittyvän onnen varaan jää liian paljon. Kanerva huuhkajien ruorissa testataan toden teolla sitten, kun peleilläkin on taas panosta. Mutta toivotaan, että Huuhkajatkin siellä jonain päivänä nähdään, josko se pelaajapolvi olisi jo syntynyt.

2 tykkäystä

Nyyh,joo ja nyyh. Saakohan munkkilassa pitää Tapparan pelipaitaa?

2 tykkäystä

Onko tälläisessä “varjoturnauksessa” mitään järkeä. Vaikuttaa ulospäin lähinnä katkeralta. Olisi varmaan parempi nuolla haavat ja mennä eteenpäin. Vaikea kuvitella pelaajien ja kannattajienkaan ihan mielettömästi innostuvan tästä arvottomasta näytelmästä.

2 tykkäystä

En nyt ihan suoralta kädeltä ideaa tyrmäisikään. Onko se keneltäkään mitään pois, jos tuollainen B-turnauskin pelattaisiin? Plussana olisi se, että Suomikin voisi mahtua sellaiseen mukaan.

1 tykkäys

Ei ole keltään pois, mutta ketä se sitten taas kiinnostaa? Ei ainakaan isojen maiden pelaajia ja faneja, enkä jaksa uskoa, että pienempienkään. Haluaako pelaajat myöskään uhrata kesälomaansa tuollaiseen hömppään?
Toki kaikki on ihan omaa mutuilua ja saatan olla väärässäkin. Aika näyttää, jotenkin vaan näyttää katkeralta ja “keksitään nyt jotain” idealta, kun ei kisoihin päässeet.

3 tykkäystä

Tuollainen varjoturnaus pitäisi mielestäni, jos sellainen järjestetään, pelata ystävyysotteluhengessä ilman mitään arvokisastatusta, ja mieluummin myös vähän myöhemmin kesällä, ettei se menisi MM-kisojen kanssa päällekkäin. Mitään vastakkainasetteluja ei pitäisi lähteä rakentamaan.

1 tykkäys

Välillä pinna palaa

Tänään pelataan LaLigassa Leganes-Barca peli klo 17.15. Minä olen ostanut Viaplayn Barcan takia. Peliä ei näytetä tänään ja Viaplayn selitys on tämä:

"– Isoin syy siihen on se, että peli ei ehdi päättyä ennen klo 19.00 alkavaa Rooman derbyä.

No kilin v…, vai että ei ehdi päättyä kun Roomassa on jotkut pihapelit alkamassa.
No ensi viikolla varmaan ei näytetä, koska Kittilässä ei ehdi päättyä ottelu Moluskosken Urheilijat-Riipin Kiekko paikallispeli ennen kuin Barcan peli alkaa.

V…mikä selitys.

Ja loppuun kevennys.
Giorgio Chiellini Messistä: " Edes maailman parhaalla puolustajalla ei ole mitään toivoa Messiä vastaan, jos hän luulee, että selviytyy siitä yksin."

2 tykkäystä

Eikös Tappara pelaa tänään Klo17? Ajaako Barcan tiki-taka edelle? :smiley:

Heh. No tuskinpa olit tosissaan pihapelin alkamisesta :slight_smile: Kaikki vähänkään jalkapalloromatikot kyllä mieluummin katsoo Rooman derbyn, joka kiihkeydellään ja intohimollaan hakkaa jonkun espanjalaisen kyläpelin.

Ilmeisesti Ruotsinkin oikeuksien takia menee vähän pelit tänään päällekkäin tänään.

Itse ainakin nostan hattua viaplaylle tästä otteluvalinnasta.

4 tykkäystä

Kyllä minä seuraan kahta peliä yhtaikaa, toki kiekkoa pääruudulta. Pihapelit, joo hiukan kärkkäriä, mutta jos väittäisin, että Barca on suositumpi maailmalla, kuin nuo Rooman joukuueet yhteensä, niin tuskinpa olen väärässä. Siitä olikin jossain eilen joku artikkeli, taisi sen mukaan olla Barva maailman seuratuin.

Derby della capitalessa on kyse paljon muustakin. Kyseessä on enemmän kuin jalkapallo-ottelu.

Se, että Barca on suosittu jossain Aasian kolkissa ei ole peruste ajaa Barcan matsi näin mahtavan ottelun edelle.

4 tykkäystä

Ihmettelen tekniikkaa millä molempia otteluita ei voida näyttää

3 tykkäystä

Tällä perusteella pitäs näyttää vaan etelä-amerikan sarjoja. Siellä on toisinaan jopa henki kiinni peleissä. :slight_smile:
Benjaminkkin kera ihmettelen Viaplayta ettei pysty seuraamaan molempia pelejä. Vai onko tuo Viaplay vaan ikäänkuin yksi kanava???
Toisinaan tullu mieleen että vois hommata mutta jos on noin “rajoittunu” niin olkoon.

1 tykkäys