Ulkomainen seurajalkapallo 2017-18

Siellähän se Barcan peli on Viaplayssa näkyvissä 17.10-19.30.

Selostuskieli tosin englanti.

Itselläni päivä koostuu yhdistelmästä
Arsenal-Tottenham, Tappara-HPK, Manu-Newcastle, Winnipeg-New Jersey :sunglasses:

Jaa no si! Väärä hälytys ja syvin anteeksipyyntöni.

1 tykkäys

Vielä tänne hiukan,vaikka onkin uusi topic tuolla. Olen ostanut Viaplay urheilupaketin ja peli ei siellä näy, vaan rinnakkaispaketissa Viasatin kautta.
Minun pitää tuo paketti ottaa, jos haluan pelin nähdä. Niillä on kuukauden ilmaiskampanja kuitenkin nyt.

Mihin aikaan toi,Winnipegin peli tulee?

Itse katselen kun Bayern murjoo Augsburgia ennen kuin Tapparan peli alkaa.

22.05 tulee ainakin yksi Winnipegin peli.

Toisaalla Arsenal kurmuuttaa Tottenhamia…

22.05 tosiaan alkaa kuten Messi kirjoitti. Suomenkielisellä selostuksella se

Sevillan koutsilta erilainen motivointipuhe.

Ikävää, että noin huikean nousun takaa löytyy noin hirveä syy. :frowning:

2 tykkäystä

Black Friday:

"For ‘Black Friday,’ Lionel Messi is available at zero cost; incredible but true. Barcelona suggest that the player has signed a renewal with them, but the reality is that Messi’s contract ends in June 2018.

That is to say: from January 1 he’s free to negotiate with any club."

Tänään Ruhrin derby kun nousukiidossa oleva Schalke matkaa Westfallenstadionille Dortmundin vieraaksi klo 16.30.

4 tykkäystä
2 tykkäystä

Oisko jalkapallon pääsarjoissa pikkuhiljaa aika siirtyä käyttämään hyödyksi niinkin uutta ja mullistavaa keksintöä, kuin videokuvaa.

1 tykkäys

BuLissa on jo. Vaikka niitä tarkastuksia välillä veivaan aika antaumuksella niin olen vilpittömästi tuon kannalla.

Valioliigassa ainakin jo toimivaksi todettu Eagle eye voisi olla kova sana. Jo muutama tuotakin tiukempi tilanne on saatu sen avulla hylättyä/hyväksyttyä. Kyllä se on vaan nykyaikaa ja pitäisi ottaa käyttöön kaikissa isommissa sarjoissa

1 tykkäys

@Messi on julkkis. Sekin on paikallisuutisen paikka, kun hän käy pikaisesti kotikonnuillaan pohjoisessa.

https://www.koillissanomat.fi/uutisetkoillismaa/huippujalkapalloilija-lionel-messi-lomailee-kuusamossa--kavi-perheineen-huskyajelulla-6.226.312848.0edc68d6f8

4 tykkäystä

Barca joutui tyytymään pistejakoon kotonaan. B- Celta Vigo 2-2.

Prkl

Miten futisinhokkini muna saattaa johtaa 2-0 tuollaisen puoliajan jälkeen.

Se on ilmeisesti parempi joukkue? No vielä on toinen puoliaika.

1 tykkäys

Kävivät tuikkaan kaksi maalia ja sit Josen bussi päälle.

1 tykkäys