Karsintaseuranta: Norsunluurannikko salibandyn MM-karsinnoissa 30.01.-02.02.2020

On muuten todella nopeita ja ihan vahvojakin kavereita Norsunluurannikolla.
Tosta kun saavat kokemusta niin hyvä tulee.

5-0 Nyt tuli molarille pieni errorsyntax. Yritti katkoa poikkaria mutta hyppäsi vähän yli pallosta.

Sveitsi ei muuten karvaa yhtään
6-0.

Kymmenen minuuttia pelattu ja tilanne 0-6 Sveitsille.

Hiukan on Hannu Hanhi tuuria Sveitsillä enemmän, kun Norsunluurannikko selvästi paremmalla pelipäällä.

Pitäiskö valmentajan ottaa pian aikalisä?
Tai siis en ihan varma ole onko noilla valmentajaa.

Liiton johtaja on ainakin kuulemma maalissa.

1 tykkäys

On niillä. Ovat värväneet Belgian entisen päävalmentajan. Jean-Francois Greffe.

Sympatiapisteet sekä osallistumispinssi täytyy antaa Norsunluurannikolle, mutta totta puhuen KooVeen kioskillakin on kovempi taso ja enemmän väkeä kuin tässä pelissä.

Sieltä tuli aikalisä tilanteessa 0-9. Tästä lähtee nousu.

Varmaan ajaa samalla joukkueen bus… minibussia

Täytyy myös muistaa että pelaavat yhdellä vaihtomiehellä. 20x3 on rankka koitos, ja no muut tekijät tiedetäänkin.

0-9.
Mun mielestä Sveitsi pelaa herrasmiesmäisesti, se ei leiki, ei ota liian täysillä (ei esim karvaa yhtään).

1 tykkäys

Ovat tulleet joukkorahoitus keräyksellä karsintoihin. Facebookissa sai lahjoittaa rahaa lentolippuja varten.

2 tykkäystä

Sveitsin jokainen kenttäpelaaja tehnyt tänään pisteen. Tasaista peluutusta.

Oon pari höntsypeliä ja pari tosipeliä pelannut puolustajana, kun on ollut vaan 1-2 vaihtomiestä. Mulle se tarkoitti että pelasin periaatteessa koko pelin.

Eli aikalisä on ajoitettava tuossa hyvin ja aikaa on pelattava, että edes jaksaa pelata. Sun hapot kertyy ja kertyy - Et voi levätä.
Ja tuolla pelataan 20 minuuttia, alemmissa sarjoissa vain 15 min.
Peli 14-0.

Norsunluurannikon Da-Piedad pääsi läpiajoon, mutta Sveitsin mokke torjui vedon juuri ja juuri.

1 tykkäys

4 Peliä 4 Päivään, yhdellä vaihtomiehellä 3x20 minuuttia rasituksineen.
Aivan älytön urakka on näillä pojilla, mä en ole ihan varma kuinka tuosta voi selvitä siten, ettei paikat skrakaa sellaseen kuntoon, että pystyy juokseen.

Tämä hurja spektaakkeli on tällä hetkellä karsintojen ylivoimaisesti katsotuin ottelu.

Ottelua katsoo 1854 ihmistä.

Saksa - Ranska, 716.

Viro - Iso-Britannia, 367.

Oi norsut on!

2 tykkäystä

Ei tossa voi olla jaksamisen kanssa mitään ongelmaa, triathloniakin vedetään se kahdeksan tuntia putkeen ja voihan sitä aina ottaa jäähyn jos tarttee huilia :rofl:

1 tykkäys

Siellä jäähyllä ei kauaa ehdi levätä.

Kyllä mä olen vaan sitä mieltä ihan rehellisesti, että ei nämä kaverit kolmantena pelipäivänä pysty nousemaan sängystä ylös. 1 vaihtomies on jotain käsittämätöntä.
0-17 päätty tosiaan eka erä

Ottaa 5+20 ja huutaa pois kävellessä “mees sää vuorostas pelaamaa loppu peli” :joy:

1 tykkäys

Niin, itseasiassa tuosta tuli mieleen että jos mahdollista, niin yhden hylyn voisi ottaa jostain pelistä. Tuolloin tulos olisi kai 5-0 tappio.

​Unfortunately, CIV could not get visas for all of their players but they still wanted to come and to compete and learn. We respect them for that as do the teams they are playing against.

IFF kertoilee, miksi vaan 7 pelaajaa matkassa.

1 tykkäys