Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Eläkeläiset ratkoo Turussa

Ai seoli Perrin, no molemmissa sukunimissä on r ja n joten ihmekös tuo.

Kalliolta hieno syöttö ja Perriniltä hirveä ja tarkka lämäri

Kallio-Perrin akselilta mahtava maali! Papat näyttävät vähän hauista nuoremmilleen.

Papat näytti vähän jääkiekon mallia. Pirun hieno syöttö Kalliolta rystyltä.

1 tykkäys

Oikein jäin miettiin, koska Tappara on viimeksi tehnyt vastaavan maalin. Savinainen teki yhden Kärppiä vastaan viime kaudella.

P.S. Ässät on punnittu ja kevyeksi todettu. Energiaa riittää laskelmieni mukaan 2,29 peliä.

3 tykkäystä

Tappara olisi varmaan laittanut tuosta ristikulmaan :thinking:

1 tykkäys

Kulmaan menny pyörittään ja laukonu mahdollisimman kapeasta kulmasta.

1 tykkäys

Se on osa pelitapaa, jonka salainen ajatus aukeaa meille joskus. Ei oo tylsä kausi! :smiley:

Olin eilen maalissa pihahöntsässä ja mulle meni koko ajan pienestä kulmasta maaleja, joten luulen, että osa Tapparan masterplania on laittaa mut vastuksen maalille, silloin pelitapa tuottaa melkein 15 maalia pelissä.

5 tykkäystä

Tämän KooKoo-pelin energiapiikki oli jotenkin helppoa ennakoida pitkävedossa. Ja koska oli KooKoon peli, uskalsin pistää vielä useamman maalin eli Ässät voittaa ja maaleja yli 5,5. Se ei kuitenkaan riittänyt, sillä en osannut ennakoida Rauman Lukon aneemisuutta.

1 tykkäys

Tuon olisit voinut laskea ns. KKKK:lla eli KarriKivenKulmaKertoimella. Ilves voittaa tällä(kin) kaudella järjestäen ja eniten silloin, kun sen toivo on mennyt kokonaan. Seuraavat pelit on tämän kauden kaavalla vähämaalisia tappioita jatkoajalla.

Ilveksen teoreettiset mahdollisuudet hupenivat viime viikolla jo sen verran, että oli odotettavissa että kauden parasta saadaan tarjolle.

1 tykkäys

No mites nyt, TPS-Jukurit pelissä reilu 3000 katsojaa. Ei ole Jukurit mielenkiintoisin vastustaja katsojalle, mutta kyllä parempaan pitäisi Turussa päästä.

Turkulaisten suuruudenhulluuden ansiosta TPS pitää ilmeisesti pysyvää ykköstilaa tilastossa “eniten tyhjiä paikkoja hallissa”.

Taitavat jo jemmata hynää pleijjareihin molemmil pualil jokke. Säästäväissi…

Vain kolme peliä tänään mutta ne kaikki ovat joukkueille sarjasijoituksen kannalta aika tärkeitä.
SaiPa-KalPa näkyy tulevan Veikkaus-TV:stäkin.

Elmerillä oli hyvä maalipaikka. Ei tehnyt.

Eme iz back?!

2 tykkäystä

Toista erää pari minsaa jäljellä Lahdessa. Pelsut juuri aloittanut ylivoiman.

Itse ajattelin, ettei Aleksander Ruuttusta koskaan tule pelimiestä, mutta tänään jo kauden 14 maali

1 tykkäys

Heikkojen kausien jälkeen on kyllä yllättänyt Kalpassa.