Kausiseuranta: Liiga 2017-18 (pl. Tapparan pelit)

Ilomäeltä hieno syöttö ja Godlalta hienompi koppi.

Kerro vaan rohkeesti @Kilo asiasi. Ei täällä sua elävältä syödä #hymiö

Hunajata 1-0

Peliaika on 60 minuuttia eli 3600 sekuntia. Alle kaksi sekuntia per maali. Kai tuo on mahdollista, jos voittaa jokaisen aloituksen suoraan kaverille, joka joka kerta laukoo maalin keskialueelta. Google sanoo, että kaksi sekuntia on maalinsyntymisen nopeusennätys.

Kauankohan ottelu kestäisi? Varmaan jossain kohtaa maaleja ei enää juhlittaisi ja pelaajatkin olisi, että “kauanko tätä jatkuu?”. Yleisö lähtisi kotiin, maalitorvesta loppuisi patterit.

6 tykkäystä

KalPan Maione pelaa samanlaista loppukautta kuin Bailen Tapparassa keväällä 2014.

Kerho kylvettää Kärppiä, nyt 3-0

@Raumalainen Niiralassa?
Ite oon.

En ihan niin kauas keskellä viikkoa lähde. TV:stä kattelen. Paikanpäällä oloon delay 2-3s.

1 tykkäys

Luulen, että ajanottajan sormi väsyisi jossain kohdin eikä ajanotto katkeaisikaan aina ihan heti maalin syntyessä. Luulen että se tekisi käytännön esteen 2000-0-voittamiselle.

Kyllä kelloja pitäisi veivailla mun mielestäni. Tarkkaa puuhaa.

Jollain kanavalla kooste Lukko-Jukurit-pelistä. The Katsomohuutelija kovassa vauhdissa. @Raumalainen

Oli se hauskan kuuloista. Istuin siinä pelissä vielä samalla rivillä hänen kanssa.

1 tykkäys

Ompa komeeta ja helponnäköstä tuo Otto Leskisen luistelu.

Jaahas Pajuniemi syöttänyt TPS:n 2-0 maalin. Jos samalla tavalla jatkaa kehitystä tulee Suomen 1999 syntyneisiin yksi lupaus lisää. Siinähän ikäluokassa niitä vielä olekkaan. sarkasmi 2+5 tehot kasassa tällä hetkellä.

KalPan Godla ottaa osumaa, kun JuKeränen käy polven laittamassa päähän.

1 tykkäys

Godla sai osumaa.

Parantuihan se viimein kun ei jäähyä tullut.

1 tykkäys

Tää Maione on kyllä viihdyttävä pelaaja. Toivottavasti riistää Liigan Viihdyttävin pelaaja pytyn Joe Finleyn nenän edestä.

2 tykkäystä

HPK:n 3-0 maalin tehnyt Filip Krivosik on nuorin Slovakialainen joka tekee maalin Liigassa.

KalPa 4-0 samaan aikaan. Taas maalin edestä sutivat.

D Amigo 4-0

Godla se ryöstää tänään kopeillaan koko Rauman.