Kausiseuranta: Liiga 2018-19 (pl. Tappara)

Tulipa tuosta Suomen maalista ja Rautiaisen kypärän lähtemisestä, jollain tasolla tämä “maali” mieleen. Ei tätä pysty unohtamaankaan vaikka yritetty on. Noo kai tässä, Ilvekselle maksetaan velkaa haamumaalista - aina ja ikuisesti.

Yv-maali. Haataja.

(Kudit loppu) #2615

JEEEEEEEESSSSSSS

Leipää ilveksille

Saakeli. Sen verran meni tunteisiin tuo tuomarointi.

Ja katsojat ovat löytäneet lempilapsensa. Perjantaipelissä mahtavat 4 200 katsojaa.

Kaunis veto Haatajalta. Tapparaltakin sais joku painaa tollaisia. Enkä sano etteikö joillakin olisi sellaisiin rahkeita, mutta kun niitä vetoja tykätään säästellä.:wink:

IFK ja Tyrväinen iski tyhjiin 4-2. Mukavan myllyn sai Kärpät aikaan muttei maalia.

(Kudit loppu) #2619

Mutta eivät jaa ilmaislippuja. Fakta. #sarcasm

Olipa hyvää peliä hifk-kärpät pelin loppu kärppien kavennuksen jälkeen.

Koko ylivoimaa ei olisi pitänyt edes tulla missä Ilves sen epäselvän maalin teki, vaan Rautiainen olisi kuulunut jäähylle.

KooKoo voittaa.

-55 katsojaa keskiviikkoon nähden, kahden pelin keskiarvo 4227,5.

En minä muuten, mutta kun Ilvesfoorumilla oltiin niin varmoja Tuokkolan sulamisesta, niin siksi minua vahingonilo korvan takana naureskelee.

(hape77) #2624

Olihan se kiekko maalissa. Näkyy liigan maaliklipissäkin ainakin kohdassa 6.12 . Kiekko näkyy Bonskseenin oikean polven lähellä. Edit kuva
clip

(Kudit loppu) #2625

En mä tota maalia sinänsä valita vaan se jäähy josta pääsivät ylivoimalle. Rautiainen 2+10 olisi ollut oikea tuomio muttei tämä saa mistään rikkeestä jäähyä.

No sitä minäkin olin katsovinani. Tai sitten silmä tekee tepposet :smiley:

Mä en kyllä nähnyt, mutta oonkin kotisohvalla ja juon kaljaa.

Juu. Selvä maali.

(hape77) #2629

Minäpä katsoin ilman kaljaa, mut nyt lähen kyllä jääkaapilta noutamaan omani :grin:
Ja peliä en muuten seurannut, mutta tuli nopeasti vilkaistua mitä täällä kirjotellaan ja piti ihan uteliaisuudesta katsoa tilanne.

Oli muuten viihdyttävä peli, maaleja, taklauksia ja molemmat veskarit pelasivat todella hyvin. Nyt bisselle

Samapa tuo. Minusta ei ole kokonaan yli viivan. Ja mikä on Rautiasen osuus, töniikö käsin miehiä kiekon kanssa ja vielä ilman kypärää?

Oli hyvä peli! Kieltämättä.