Kausiseuranta: Liiga 2018-19 (pl. Tappara)

Tänäänhän on vapaapäivä ja kaapeli vielä auki, niin ei tarvitse maksaakaan peleistä mitään.

Huomaa kyllä, että Pelsuilla on kolmas peli tällä viikolla ja Ilves saanut levätä yli viikon…

Jaaha siellä ollaan hiukan edellä…

No voi prkl. Pahoittelut!

Sportin pelaaja poikittaisesta mailasta ulos.
Edit. Syy erotuomarin koskemattomuus…

Ei tää niin vakavaa tää mestis ole…

1 tykkäys

Lukko-TPS vasta alkamassa. Tässä on vaikka hyvä sauma seurata Lukon mv-peliä kun siellä ensimmäistä kunnon kauttaan pelaava Lehtinen maalilla.

Ihmettelinkin, että olisiko siitä keskialueen aloituksen poikkarista muka voinut tulla ulosajo.

Eli 2+20. Koskemattomuuden rikkominen oli musta aika selvä, kun tönäisi tuomaria rinnasta.

On tuo Kärppien peli vaa nii pellailua. Jonku aikaa jakso kattoa. Näkee ettei aivan 100% lasissa mennä.

1 tykkäys

Ika on kyllä erinomainen kommentaattori

Liigan sivujen mukaan 2min korkea maila.
Kato vaan ja tuomarin koskemattomuutta rikottiin, prk:n arvosesti.

Itse miellän sittenkin päällimmäiseksi Tepsin. Vaikka nykytoimittajat tekis omia inserttejään viime kausien hurmiossaan. Vähän sama kuin puhuttais Martti Jarkosta tepsiläisenä tai Leinosen Mikistä kärppänä. Tapparoina minä heitä pidän.

Lukko-TPS, toivottavasti molemmat jää pisteittä näin Tappara-lasein katsottuna.

Kakko leipoo heti maalin. Palveen syöttö takatolpalta tyhjiin. Pari lukkolaista turhaan tuplasi kulmaan.

Oon taas vuoden perässä. Täällä on vielä peli poikki. Ehkä suoraan tästä aloituksesta. Katsotaan.

Ei ainakaan heti suoraan.

No nyt.

Kummasti Tepsillä noissa keskialueen purku"roiskaisuissa" siellä on aina oma mies.

@Kilo OK, säädän viivettä.

1 tykkäys

Nääh, ei ole niin tarkkaa. Vähän on/off seurailen muutenkin. Ehkä hyppään takaisin Mikkeliin.

Hyvä intensiteetti tässä Lukko-TPS-pelissä. Tätä katselee ihan viihteenäkin.

Hieno passi Luceniukselta

Luceniukselta todella hieno syöttö ja Innala painaa HPK:n johtoon

Ja Thorell tasoittaa hienolla laukauksella

Hyvää ylöspäin suuntautuvaa peliä tämä HPK-HIFK. Luistelukiekkoa! Ei peruuttelua!