Kausiseuranta: NHL 2018-19

Komee torjunta Tuukalta, muttei ihan riittänyt, torjui viivan takaa!

1-3 ja alle 8 minuuttia. Melkoinen vuori on Bluesilla edelleen kiivettävänä.

Heti kun Bruinsin kärkijätkät (Marchand & Pastrnak) tekee mitä niiltä odotetetaan niin lopputulos on tommonen. Bergeron oli ja on ollu vaisu, oiskohan jotain loukkia? Krejcillekin finaalisarjan eka piste.

O’Reilly on kyllä ainoa Bluesin pelaaja jolle nostan hattua.

Oon vähä säästellyt heräämisiä vielä, tänään luotin Raskiin ja Bostoniin niin paljon, että katsoin vain viimeisen erän. Torstaina pitää sitten nousta kyllä kolmelta. Go Boston!!

sulki #2377

avasi #2378

Ketju avattiin ajastetusti 2 päivän kuluttua.

(Saattaen vaihdettava) #2379

Grilli sipsit napattu kaapista, Coca-Cola jääkylmänä, kämpänkin siivosin ajankuluksi sellaiseen edustuskuntoon, että täällä yksiössäni voidaan pitää vaikka maailman mahtavimpien valtionpäämiesten/naisten konferenssit jostain. Mutta se on sen ajan murhe.

Nyt kohta pelataan Game 7. Voittaja saadaan, ellei halli hajoa. Kai me tää katotaan viä?

Parhaita pistemiehiä 4 kpl molemmilta, ettei mene lätinäksi ja toisten herättelyksi :

:bear: B.Marchand 23 9+14=23
:musical_note: R. O’Reilly 25 7+14=21
:bear: D.Pastrnak 23 9+10=19
:musical_note: J.Schwartz 25 12+6=18
:bear: T.Krug 23 2+16=18
:bear: P.Bergeron 23 9+8=17
:musical_note: A.Pietrangelo 25 2+15=17
:musical_note: V.Tarasenko 25 11+5=16

Vakavasti harkitsen josko katselis kauden 3 änäripelin alusta loppuun :). Alkanee näillä näppäimillä?

(Saattaen vaihdettava) #2381

Suosittelen! Alkaa n. 03.00 , mutta luulen että seremoniat viepi kiekon pudottamisen 3.20 tjsp.

Voisihan tuota yrittää. Jos tuohon 3:10 asti tekis töitä ja sen jälkeen kaivelis striimin.

Tähän se lätkäkausi huipentuu…alkais jo! Go Bruins👏

Kiekon pitäis pudota 3.23.

ai tää on tarkka aika?

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #2386

Game 7, Hockey Heaven! :muscle: :hockey: :blue_heart:

Jos joku teistä tovereista jaksais heittää @mentionit mun suuntaani kun kiekko on tippumassa jäähän niin täällä olis yks kiitollinen yöeläjä.

Ja varsinkin kun sen voi katsoa stressaamatta ja ottaa vaan rennosti, eikä edes harmita se että oma tiimi tippui aikasemmin pois :smiley:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #2389

@Kahvanaama muistuttako mua, että mun pitää ravistella @Luppakorva 'a? :grin:

EI ■■■■■ ei saatana.

Sain nukuttua yhteensä ehkä kaks tuntia huonolaatusta unta, tää on ihan hirveetä.

Taidan kyllä keskittyä tähän otteluseurantaan lähinnä erätauoilla.

Aamusta töihin?

Ei sentään. Muija ja mukulatkin on laivalla, niin saa jopa nukkua aamulla.