Kausiseuranta: NHL 2018-19

Muistutan @Treppu nyt, että 5 minuutin päästä pitää ravistella Luppis hereille. Kohta tulee kansallislaulut.

Kyllä mä uskon jääkiekkosatuihin sen verran, että eiköhän me yksi yllätys vielä lisää nähdä. Eli St Louisin mestaruus. Sopisi vaan kuvioon. Satumainen lätkävuosi tulee päätökseen.

2 tykkäystä

Ei tää ny mikään Hietasen Pentti ollut mutta hyvin veti!

Lukon maalilaulu :thinking:

1 tykkäys

Herätys @Luppakorva!!

2 tykkäystä

Alibipostaus: olen hereillä ja voin sanoa todisteiden kera “I was there”.

5 tykkäystä

Bluesilta melko jämäkkä ja jatkuva paine alkuun. Vähän yllättäen tuli tuo kuti Raskille

1 tykkäys

Menee taas hetki että pääsee tähän änäri vauhtiin mukaan :D.

Aika pahasti pomputti eteensä muuten .

Bluesilla ollut alussa enemmän painetta mutta Bruins saa enemmän hässäkkää maalille.

Taas rakoilee Bluesin keskusta.

Ja nyt se repes. :smiley:

2 tykkäystä

Olis Bruinssilla tonttia mutta ei maistu. Aika pahoja virheitä St Lousilta

1 tykkäys

Lähempänä tällä hetkellä Bruinsin maali on kun Bluesin.

Tätä näkyny enemmänkin?

1 tykkäys

Joo vähän turhaan menettivät aika hyvän alkunsa, keskusta auki ja pahoja syöttöhasseja. Binnington pitää nyt Bluesia pystyssä. Bruins vie uhkaavasti tätä

1 tykkäys

Isossa pelissä pakeilla hiukan tärrää, kelpaa tätä katella :+1:

1 tykkäys

Aikasemmin ollut puolittaista paikkaa mutta nyt on alkanut olla jo kunnon tontteja isolla pahalla HIF… Bruinsilla.

Meinaan siis aikaisemmissa matseissa :slight_smile: …en oo siis pelin peliä näitä poffeja kattonut.

1 tykkäys

En mää siitä osaa sit sanoa. :grin: En oo montaa peliä kattellut, oon tyytyny koosteisiin aamupalalla.

Bruins ylivoimalle!

Hallissa pauhaa Rammstein ja Deutchland. Mukavaa pöhinää.

Ja kontiot ylivoimalle!

1 tykkäys

Binningtonille ei käy den gliderit init vaan postiluukku pysyy kiinni.

Muistaakseni pari finaali ja playoff peliä on päättynyt todella rumiin St.Louisin tappioihin. Oliko Jets sarjassa joku 6-0 tappio ja pari kertsaa finaaleissa, oliko 7-1 tappio.

OT. Menin jotenkin tökkäämään grillisipsin maustetta silmään :no_good_man: en pahastu onneks.

3 tykkäystä

Jeeeeesus mikä passi Krugilta! Krejcille ei maistu.

@Kahvanaama, akvaario päähän ja takas peliin?

1 tykkäys

Millä sä katsot peliä?? Mulla vasta äsken tämä.