Kausiseuranta: Ulkomainen jalkapallokausi 2018-19

Liverpool on jatkossa!!!

8 tykkäystä

Spurs jatkoon!

6 tykkäystä

Kiitos Mo, kiitos Alisson, kiitos Gini.

2 tykkäystä

Inter is out…ei tunnu missään

YNWA Veljet !

4 tykkäystä

Ei mitään järkeä. YNWA!

2 tykkäystä

On toi jengi kyllä kasvanu. Tähän paikkaan 1-0.
Tosin, ilman tota Allissonin seiviä fiilikset olis aika erilaiset…

1 tykkäys

Kiitos Spurs !!

3 tykkäystä

Toistan ehkä itseäni, mutta kahden viikon päästä olen tuolla…

3 tykkäystä

Yes,kiitos ja ny mä pääsen pissalle

2 tykkäystä

Huhhuh. Tiukille meni, mutta jatkoon päästiin. Alissonin torjunta lopussa, taisi täälläkin mennä housut vaihtoon. YNWA!

2 tykkäystä

Leijumiseen pakko vastata offtopic-vastaleijumisella: minä olen silloin BB&T Centerillä.

Englantilaisille seuroille hyvä ilta, Tottenhamin jatkoonmeno pääsi kyllä yllättämään noista asetelmista!

1 tykkäys

Kun katsoi peliä, ei yllättänyt yhtään. Toki Barca pelasi aika monella kakkosketjun pelaajalla, mutta ei mitään pois Spursilta. Hieno joukkue ja hienoa, että pääsi jatkoon.

2 tykkäystä

Viittasinkin erityisesti siihen, ettei ollut omissa käsissä. (Ei sillä, että ne omat kädetkään aina luottamusta herättäisi kovassa paikassa)

Edit. Tai no, olihan se omissa käsissä. Mutta oletuksena että Inter voittaa

1 tykkäys

Tätä Pool on kaivannut vuosia. Heikoin lenkki ollut mokke monta vuotta,

7 tykkäystä

Hieno jalkapalloilta, kertakaikkiaan. Nyt voi rauhassa mennä paapimaan mamman viereen.

8 tykkäystä

Eipä tää Arsenalin miehenä poikkea juuri normaalista tiistai illasta millään tavalla :sweat_smile:.

Totuuden nimissä hienot nousut jatkoon molemmilta! Sekä Liverpoolilta että Spursilta!

5 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ulkomainen seurajalkapallo 2018-19

Olkoon tämä yhtä hieno palloilta kuin eilinen. Ainakin se hienosti alkoi.
Eli Real häviää kotonaan venäläiselle seuralle, jonka nimeä en muista, luvuin 0-3.

E: Ei tästä kyllä hienoa iltaa saa millään. Ei ole panosta paitsi joku Lyon-Sahtar akselilla

2 tykkäystä

Seuraan toisella korvalla La Ligan peliä Valladolid-Atleti. Heitin jo kirveen kaivoon toisen puoliajan alussa, kun tilanne oli 0-2. Nyt yhtäkkiä tuli tunne, että pitääpä kattoa tilanne, kun alkoi tosiaan etiäiset kuiskaamaan, että Valladolid olisi tasoittanut kuin ihmeen kaupalla. No, tilanne oli tosiaan 39 minuutilla 2-2. Pari hymiötä.

E: Nyt on palattu päiväjärjestykseen 2-3 ja etiäiset hiljenivät.