Kausiseuranta: Ulkomainen jalkapallokausi 2018-19

Nyt alkaa jännitys nousta. Kova on on ollut ennakkoon median höystö ennen illan ottelua. Kyse on tähänastisen kauden THE Ottelusta. Liverpooililla on Van Dijk,Salah, Firmino(joka ei pelaa) ja Barcalla on Messi. Suarez, Pigue ja muut. Noin luin jostain mediasta. Toivon, että nuo muut on se ratkaisu, joka tuo Barcalle voiton. Mutta, jos näin ei käy, niin hävitään ainakin symppisjoukkueelle, eikä millekään Chelsean LeKibussille.

4 tykkäystä

The ottelu lähestyy. Tällä kertaa seuraan sitä Granadassa LFC paita päällä. Irkkubaarista sai vielä istumapaikat kun tultiin tuntia ennen pelin alkua.

1-1 /2-1 olisi ok lopputulos, siis vierasmaali.

2 tykkäystä

Tässä on kyllä minulle kahden vastenmielisen seuran kohtaaminen. Pitää siis katsoa :slight_smile:

Enpä uskoisi että sympatiat joskus olisi Barcan puolella, mutta nyt sekin koetaan. Liverpoolille en toivo mitään hyvää, sen verran kovat lapsuuden traumat jäi kun lähes kaikki kaverini sitä kannattaa.

2 tykkäystä

Mulle taas Barca on ollu aina inhokki ja vahvistunut vaan, kun täältä saa lukea Messi hössötyksiä! Toivottavasti Pool saa tänään hyvän tuloksen, vierasmaali ainakin toiveissa.

3 tykkäystä

Kerrankin voi toivoa Barcan voittoa. :+1:

Barcelona, Ilves ja Manu ovat mun inhokit. Yäk.
Tappara ja Pool taas mun suosikit. :muscle:
Olis niiiiiin mahtavaa pudottaa Barca :pray:

2 tykkäystä

Piquelle tuli yllärinä, ettei vastustajasta saa pitää kahdella kädellä kiinni. :roll_eyes:

Jaaha, Keïtan nivus pettää ja Henderson otetaan tilalle. Harmi, Naby on ollut hyvässä iskussa viime ajat.

1 tykkäys

Kuka muu muka…

Harmi kun fanipoika saa selostaa, hyvää peliä muuten!

2 tykkäystä

Itehän kattelen satelliitilla espanjaks :smile:

1 tykkäys

Suarez kyllä ytimessä tänä iltana. :+1:

Suarezia lämpätään tuolla sen verran, että kohta on jollain hampaanjäljet kropassa.

3 tykkäystä

Kun Costa on saman lailla “ytimessä” niin selostaja pitää hulluna ja tuomari olisi laputtanut vähintään yhdellä keltaisella:)

Barca lyönyt limaisen träpin toiselle jaksolle.

Edit. Ja samalla Messi lyö karat tolpasta sisään kuljettamalla pallon maaliin 2-0.

Nyt alkaa näyttään hyvältä.

Sillä lailla. On se kone.

Huhuh. Käsittämätön vaparimaali Messiltä ja 3-0.

Nyt vaan Barca maali puhtaana.

2 tykkäystä

Salahilla uskomaton sauma laittaa toivoa, mutta onnistui ampumaan lähes tyhjistä tolppaan. No, voi lohduttautua et JMJ olisi ampunut ohi.

3 tykkäystä