Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Miten kauan tuo tilaisuus kesti? Vaikuttaisi ihan toimivalta idealta ja samalla voisi pitää shoppiakin auki hetken aikaa pelin jälkeen.

Parikymmentä minuuttia pelin jälkeen Jasu saapui paikalle. Oli varmaan ehtinyt nopeasti repiä varusteet pois päältä ja kevyttä loppuverryttelyä ottaa samalla kun riensi haastattelupaikalle. Sitä ennen ehdittiin haastatella Jerryä muutama minuutti eikä Jasunkaan osuus kovin montaa minuuttia kestänyt. Vähän pidentämisen varaa on. Etenkin jos vuorossa on joku sanavalmiimmista pelaajista.

Tämä AC-pääty vois olla ihan toimiva systeemi tuoda pelaajia fanien eteen. Kaikenikäiset pääsee osallistumaan ja on varmasti faneille ja pelaajille joustavampi tapa.
Tämä on tietysti pois Mallashovista, eilen itse en jaksanut odottaa pelaajia Mallashoviin vaan lähdin eteenpäin. Sinne vois keksiä jonkun muun jutun… ehkä vois keskittyä enemmän vieraspeleihin.

Onko?
Mennäänkö Mallashoviin katsomaan pelaajia vai juomaan halpaa olutta?

Itse näkisin että tuo AC-päädyn pelaajahaastattelu vain täydentää tarjontaa eikä ole Mallashovilta pois.
Esim. juniorit tuskin ovat lähdössä pelin jälkeen Mallashoviin?

Totta, ei tosiaan voi sanoa varmasti että on pois Mallashovilta. Etenkään kun tarkemmin mietittynä mulla on aika hatara käsitys jälkipeleistä!
Ei ole tietoa mikä on jälkipelien vaikutus Mallashovin toimintaan eikä tietoa fan clubin alennusten jakautumisesta aukiolopäiville.
Öööh, ei kai niitä jälkipelejä ole kuin viikonlopun pelien jälkeen? (Pitäs periaatteessa tietää kun asuu keskustassa, yks kuljetustapa lisää TKL:n ja taksin lisäksi :open_mouth: )

Mutta itse alan pitää yhä enemmän tästä pelaajatapahtumasta hallilla ja vähemmän Mallashovi vaihtoehdosta. Vois olla hallilla viikollakin ja joissain viikonlopun peleissä Mallashovi lisänä.

Miksi Stanley Cup on TPS pelissä näytillä Hakametsässä. ??

Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju
(【ツ】) #824

Tapparan kotisivuilla on vastattu tähän kysymykseen:

http://www.tappara.fi/liiga/ennakko/tiistaina-hakametsassa-tps-ja-stanley-cup/

Hakametsässä nähdään tiistaina myös Stanley Cup -voittopokaali, jonka NHL on tuonut mukanaan Suomen Florida Panthersin ja Winnipeg Jetsin tämänviikkoisia pelejä ajatellen. Tiistaina tarunhohtoinen ja kookas pokaali pääsee kunniapaikalle Tappara Hall of Famen tilaan klo 17.30-18.30.

(Markus) #825

Jooh, tota noin… :thinking:

Sehän on vaan hyvä asia, että kauppa käy. Isompi ongelma hallin käytävillä kulkemiseen aiheutuu siitä, että ihmiset jäävät keskelle käytäviä tarinoimaan mökkinaapurin kanssa tai syömään hodariaan.

Tämä on kauden paras peli myydä tapahtumia. Pikkujouluajan perjantai Tappara-Ipa, niin varmasti Mikki haluaisi myydä vaikka hallin joka kulmaan yksityistilaisuuden :grin:

(Aiheesta eksymässä.) #828

Se, että ennen peliä ei pääse kiertämään hallia ympäri vastaa aamukahvin jäämistä väliin.

Eipä varmaan kannata laskea myöskään että saisi siipiä perjantaina hallilta.

Nehän voi tilata Tappara-äpillä siipikellarista, vai mikä se nyt tällä kaudella onkaan?

Hookkihan se on tällä kaudella, kellarissa kuitenkin :slight_smile:

Juu mutta eiköhän sekin ole myyty yksityistilaisuuteen. Samoin kuin exgrillin kulman baari. No noista sitä tulosta taotaan, niin ollaan pikkujoulu kausi ilman halli siipiä.

(【ツ】) #833

Parilla viime kaudella on pistänyt silmään hyvin myyneet yritystilaisuudet (ravintoloita varattuna milloin missäkin kulmassa ruokineen ja juomineen), niin mielestäni markkinointi on tällöin onnistunut.

Tällaisilla toimilla täytetään ne kassaan jääneet vajeet puolityhjistä tiistaisista El Clasicoista…

Air Baltic otteluisäntänä ja vastassa ilves.
Vihreät läpsyttimet ja sparkling starsin tytöillä vihreät puvut… joko minä olen tyhmä ja en tajua, tai sitten tätä ei olla mietitty niin pitkälle kuin minä mahdollisesti olisin. (Lue: vihreä ja keltainen ilveksen värit)

Kauden innovatiivi/nykyaikais-palkinto Tappara twerkistä. En tiedä mitä mieltä olen tästä…

Pitäisi lopettaa välittömästi. Eihän tuossa nyt ole mitään järkeä. Ei sillä ainkaan yleisöä saa mukaan vai miettiikö ne että ihmiset alkais pyörittään peräänsä penkeillä?

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #837

Posia:
Mahtavaa, että legendaariset urkusoitannat ovat löytäneet Hakametsään! :blue_heart:

Negaa:
Kuten ylläkin kirjoitetaan, poistakaa se Tappara-twerk jo hyvänen aika! Kukaan, ei siis kukaan, lähde siihen mukaan. En ole ainakaan tällaista ihmettä nähnyt. Kukaan ei lähde edes läpällä tanssimaan. Liikkeetkin ovat sen verta haastavia, ettei kukaan halua lähteä nolattavaksi.

Perjantain pelissä huvitti suuresti, kun tuli toisen Tappara-twerkin aika ja tanssityttö kehui miten edellinen meni hienosti, että lisää porukkaa vaan mukaan. Yksikin tanssija olisi jo riittänyt siihen, että olisi ollut enemmän porukkaa mukana.

Tuokaa vaikka se ihme sähkökitaratanssihärpäkejuttu takas. Siihen osallistuivat edes perheen pienimmät.