Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Montako finaalia haluat tietää, joissa olen ollut Hakametsässä. Taisin olla kaikissa finaalipeleissä viimevuonna paikan päällä, niin Tampereella kuin Helsingissä, mutta sillä ei ole merkitystä. Se ei vieläkään poista sitä kokemusta, mitä sain la Kuopiossa. Kun mukana oli vielä vaimo, jolla ei ole kokemusta juurikaan ottelutapahtumista, niin oli hienoa seurata miten hänkin viihtyi katsomossa. Kauden aikana vein hänet myös kahteen paikallispeliin Tampereelle, joissa myös odotin olevan tunnelmaa, mutta läpsyttimet olivatkin näissä peleissä kentällä. Huomenna olen taas paikan päällä, joten pääsee vertaamaan hallien tunnelmaa.

1 tykkäys

Selvä tämä.

Nauttikaahan huomennakin. Hyviä finaaleja myös teille vilpittömästi! :slight_smile:

Peace and out.

1 tykkäys

Oranssi riepu, jonka takana vois pitää kännykän lamppua päällä alkushown aikana. Vois olla komeen näköstä. Rievun pitäis olla kyllä ekologista kangasta, mikä vähä nostaa kustannuksia.

Läpsyttimiä voi hakata yhdellä kädellä vaikka reiteen. Toisella kädellä voi syödä karkkia, ottaa videokuvaa, pitää lapsesta/puolisosta kiinni tai vaikka puida nyrkkiä. Kyllä läpsytin innostaa monia taputtaan, jotka ei sitä muuten tee.

Siihen pyyhkeeseen vois myös kuivata tuskanhikeä ja onnenkyyneleitä.

Olis varmasti hienon näköistä kun niitä kaikki heiluttelis.

Hauska juttu muuten, että mulle tulee valkoisen liinan heiluttamisesta mieleen antautuminen. Kuitenkin änhooällässä niitä heilutetaan voitolle.

1 tykkäys

Eikös pyyhkeeseen vois asentaa jonkin vempaimen joka pyörittäessä pitäisi jonkinmoista ääntä esim.luodin pamauksen. Ja koska hinta nousisi niin sitä voitaisiin myydä halukkaille nimellä “Kutipyyhe”.

6 tykkäystä

Pitääkö vetää överiksi keskustelu ja törkeyksiä pistää.
Edit. Piti hymiö pistää. :grinning: unohtu. Sori.

Sorry jos meni yli. Paiskaa vaikka lipulla. Ja ettei mee ihan offiks niin lippuja sais liehua enemmän hallissa mun mielestä.

Volumeja pykälä alas. Äänentoisto ei kestä.

3 tykkäystä

Tulee ihan vi#un lujaa tänään.
Mielestäni sillä hirveällä volyymilla ei tunnelmaa nosteta.

Se alun sekametelisoppa ei toimi. Ne rummuttajat on ihan jees, mutta “vähän kaikkea” ei ainakaan mua sytytä ollenkaan. Ennemmin 1-2 huolella valittua biisiä joita sitten soitellaan vähän pitempikin pätkä.

Ainiin ja se Let’s get ready to rumble on vieläkin ihan kamala. :smiley:

9 tykkäystä

Kävin eilen ensimmäisessä finaalissani, ja täytyy sanoa, että olin erittäin pettynyt pelaajavideoon ja niiden rummuttajien biisivalintoihin tällä kertaa. Pelaajavideo oli mitäänsanomaton ja musiikki ei ollut sytyttävää, ja ‘Thunder’ oli hieman turhan vaisu. Se kitaristikin keskellä näytti hieman eksyneeltä. Mielestäni Mötley Crue ja ne muutama rumpalilaulu joita on soitettu Ilves-pelistä alkaen on hyviä ja tarpeeksi.

1 tykkäys

Mut sytyttää. Loistava alku. Näin ne mielipiteet vaihtelee.

2 tykkäystä

Ainoa huonosti toteutettu juttu alun rumpu-osiossa on siirtymät eri kappaleiden välillä. Niissä homma töksähtää. Sujuvampi silta eri biisien välissä (eli se miten tahtia muutetaan kappaleesta toiseen) helpottais kummasti kokonaiskuvaa.

4 tykkäystä

Joo, toi olisi pitänyt suunnitella ja miksata paremmin yhteen. Nyt ei oikein mene biitit tahtiin ja jää vähän sekavahko kuva. Mutta idea sinänsä hyvä. Jopa tosi hyvä.

2 tykkäystä

No joo, jo pelkästään tällä korjauksella kokonaisuus olis huomattavasti parempi. Biisivalinnathan on sinänsä ihan hyviä.

3 tykkäystä

Samaa mieltä, äänentoisto on ajoittain aivan liian kovalla, se ei vaan ole hyvän kuulosta kun kaiutin särkee pahasti. En ainakaan muista tätä ongelmaa olleen aikaisempina vuosina. Less is more tässä tapauksessa.

Mä oon purnannut tuota älytöntä volumee vastaan jo ainakin vuoden, ei tuota mitään fiilistä lisää. Varsinkin erätauoilla se pitäis vetää niin alas ett vois keskustella vieressä istuvan kanssa ilman huutamista. Jos se olis niin hienoo niin tuodaa sitten sisään raskas sinko ja vedetään sillä pari kertaa, sen jälkeen meno ei haittaa kun kukaan ei kuule mitään. Mutta fiilis on huikee…

Eilen oli tunnelmaa hallissa, osin kiitos menee myös kalpan suuntaan. Kypärät oli löydetty myös. Alkuintrot samat, ja olen sitä mieltä että kitaristi joka oli jo ekassa finaalissa on ehkä liikaa mutta osa tykkää osa ei. Olishan se jos pate tulis laulamaan tapparan miestä. Mutta siis summaten eilen oli kyllä kaikkiaan herätys finaaleihin tampereen ja tapparan osalta.

1 tykkäys

No juu, niin oli…
Sen jälkeen kun ne kerran päähän vedettiin niin siellä ne myös pysyivät, Maammelaulun aikanakin.:thumbsdown:
Niin minä taas mieleni pahoitin…

8 tykkäystä

Niin no se ei ole kypärien vika, vaan ihmisten joilla ei ole mitään tilannetajua. Itse laitoin kypärän lippiksen päälle ja siinä pysyi kyllä ihan mukavasti. :slight_smile: