Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Posia:
Mahtavaa, että legendaariset urkusoitannat ovat löytäneet Hakametsään! :blue_heart:

Negaa:
Kuten ylläkin kirjoitetaan, poistakaa se Tappara-twerk jo hyvänen aika! Kukaan, ei siis kukaan, lähde siihen mukaan. En ole ainakaan tällaista ihmettä nähnyt. Kukaan ei lähde edes läpällä tanssimaan. Liikkeetkin ovat sen verta haastavia, ettei kukaan halua lähteä nolattavaksi.

Perjantain pelissä huvitti suuresti, kun tuli toisen Tappara-twerkin aika ja tanssityttö kehui miten edellinen meni hienosti, että lisää porukkaa vaan mukaan. Yksikin tanssija olisi jo riittänyt siihen, että olisi ollut enemmän porukkaa mukana.

Tuokaa vaikka se ihme sähkökitaratanssihärpäkejuttu takas. Siihen osallistuivat edes perheen pienimmät.

8 tykkäystä

Ei Tappara twerkkiä saa poistaa missään nimessä :slight_smile:

2 tykkäystä

Minäpä näin tän ihmeen tapahtuvan. Ja vieläpä kahden, eri katsomoissa istuvan, henkilön (pikkytyttö ja nuorimies) toimesta :sunglasses: En muista oliko ekan vai tokan twerkin aikana…

3 tykkäystä

Niin, eiköhän tuo ole enemmän perheen pienimmille tarkoitettu. :slightly_smiling_face: Mä luulin että kyseessä oli joku taputushomma kun ekaa kertaa olin pelissä tällä kaudella perjantaina.

1 tykkäys

Tätä kummasteltiin meidänkin seurueessa. Ehkä siellä on väännetty että maksaako Air Baltic Sparkling Starseille vihreät puvut vaiko Mikki Air Balticille sinioranssit koneet ja Mikki tarkan markan miehenä taipunut ekan vaihtoehdon kannalle. :smile: Mutta joo, vähemmän tuo värivalinta ois harmittanut vaikka jotain Sporttia vastaan.

4 tykkäystä

Oli kyllä sen verran isosti esillä tuossa ottelutapahtumassa ihan hallin pihassa olevia mainoksia myöten, että tuskin pienen rahan diili oli… joten olen valmis hyväksymään tämän :grin:.
Kirstu kun kilisee niin meilläkin on kivaa!

2 tykkäystä

Jos tänään olisi oranssit puvut päällä :smile:

2 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan yleisömäärät 2018-19

IS kirjoittaa raflaavasti otsikoiden Tapparan pahviläpsyttimien kierrätyksestä tai oikeastaan niiden kierrättämättömyydestä.

– Toki roskaa tulee, mutta se pysyy järkevässä määrässä. Emme koe olevamme pahimpia ympäristön saastuttajia. Luotamme siihen, että hallin kierrättämisjärjestelmä on kunnossa, Tapparan myynti- ja markkinointijohtaja Aki Holma myönsi.

Tilanne on ongelmallinen, sillä pahvit päätyvät tavallisen jätteen joukkoon ja sieltä sekajätepuristimeen.
Pahvi kuuluu kierrätyskelpoisiin materiaaleihin. Näin ollen läpsyttimet pitäisi kerätä erikseen.

– Se on palvelun tuottajan vastuulla. Emme ryhdy lajittelemaan niitä erikseen, Tampereen kaupungin liikuntapäällikkö Jari Tolvanen kommentoi.

Ja yhtäkkiä 90% suomen jääkiekkofaneista kokeekin kierrättämisen ihan sydämen asiaks.

26 tykkäystä

Täyttä asiaahan tossa kirjoitetaan, vaikkakin sitten vähän kärkevästi. Sellaiselle yritykselle, jolla ei vielä tänä päivänä ole sustainability -strategiaa, ei voi kyllä ennustaa ruusuista polkua. Urheiluseurojen pitäisi vielä suurina mielipidevaikuttajina olla tässä niitä suunnannäyttäjiä. Avaisi isoja mahdollisuuksia yrityskumppanuuksienkin saralle sponssirintamalla.

4 tykkäystä

Olin kyllä uutisesta yllättynyt ja oikeasti myös pettynyt. Olin pitänyt itsestäänselvyytenä että pahvit kierrätetään nykystandardien mukaisesti :frowning_face:

15 tykkäystä

Nyt kun oli ottelutapahtumaketju ylhäällä, niin ylemmistä viesteistä poiketen täytyy ottaa kantaa eiliseen “uudistukseen”. Siis herranjestas tämä uusi “Onnenpeli”! Tuon konseptin saisi lopettaa ennen kuin se ehtii edes kunnolla alkaa. Tuli ihan flashbackit siihen viime vuotiseen kitaranvinguttajaukkoon, joka oli aivan hirveä “piriste” mainoskatkoilla. Jos jotain tuollaista peliä hallissa pelataan, niin sen kuuluu olla se aito ja alkuperäinen Tappara-jackpot, jossa laitetaan rullappyärii! Tosin tuokin alkaa jo olemaan jokseekin kulunut juttu.

2 tykkäystä

Älä ny! Tosi hyvä :smiley: Varsinkin kun @Lallu just voitti siinä :wink:

4 tykkäystä

Eikös kyse ollut kuitenkin siitä, että se alkuperäinen laite oli rikki? Eli vedettiin improvisaatiolla kun ei muuta voinut.

Itse en tuosta asiasta tiedä. Toivottavasti oli vain joku tilapäinen juttu teknisen vian tms. vuoksi.

@Devilady hyvä jos Lallu voitti, mutta silti saisi tuon Onnenpelin laittaa mappi-Ö:hön kitaraukkelin seuraksi. Tappara-Jackpot takaisin tai sit jotain muuta tilalle.

3 tykkäystä

En nähny eilistä, mutta mun mielestä se Abloyn lukkohomma on huonoin erätauko-ohjelma ikinä. Siinä ei oo yleisölle yhtään mitään nähtävää.

6 tykkäystä

No johan taas väännetään tikusta asiaa tuon läpsytin homman kanssa. Laitetaan sisäänkäynneillle pahviroskis ja ongelma on selätetty. Jos tätä jeesustelua muutamista pahvi lapuista aloitetaan, niin mitenkäs nuo muutama kymmen mainosta jotka kannetaan viikottain jokaiseen kotiin? Onko toimittaja lähtenyt selvittään kuinka osa niistä päätyy sekajätteen sekaan? Taitaa olla muutama tuhat kertaa isompi kierrätys virhe. Taas lähdetään parantaa maailmaa vaikeimman kautta kun sattuu sopimaan omaan agendaan.

2 tykkäystä

Niin, nythän tästä on tehty ongelma. Koska => TAPPARA

2 tykkäystä

Joo, jotain ongelmia oli käsittääkseni. Niin se Topi ainakin sanoi, että tuli vähän puskan takaa koko tää onnenpeli, kun oli varautunut siihen tavalliseen jackpottiin.

3 tykkäystä