Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Joo alkoi ihan naurattamaan. Kalle tuon osaa ehkä parhaiten maailmassa, vieläkin :smiley:

2 tykkäystä

Keskiviikkona 9.1 halliin sitten kaikki,sielä olisi pari Maailmanmestaria paikalla.

5 tykkäystä

Onkos lauantaina 12.1. jotakin spesiaalia? Näyttää vaan Tappara-Sport peli starttaavan jo klo 16, mikä vähän yllätti.

Pelin jälkeen on ainakin toisen puolen vuoro joukkuueesta jakaa nimmareita A-käytävällä. Toinen puolihan siis jakoi 5. päivä Kalpa-pelin jälkeen

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan pelaajat jakamassa nimmareita

Siellä oli muuten tänään U20 turnauksen voittopokaali katsojien pällisteltävänä ja taisi olla selfie-mahdollisuus ja kaikki. Kuinka moni tästä tiesi ennen peliä? Minulta mennyt ainakin ihan täysin ohi.

Heristän sormea markkinnoinnille. Kyllä tuon hypettämisellä olisi varmaan muutaman katsojan lisää saanut.

12 tykkäystä

Jaa, no nyt selvisi mikä pytty se oli.
Kiireellä viuhdoin menemään ohi ja mietinkin että mikähän pytty se oli.
Nyt tiedän, kiitos.

Aloituskentän kuulutukseen vanha kunnon Sirius takaisin ei oikein toi 2Unlimited oo hyvä tossa!

12 tykkäystä

Itekkin mietin että nyt on yks pyhä asia vaihdettu. :joy: Aina soinu sirius siinä kohti ja sitä ei pitäs muuttaa.

1 tykkäys

"Ohjelmassa lauantaina 23.2. mm.

Klo 15-16.30 Roni & Miklu Meet & Greet hallin AD-kulmassa
Klo 17 alkaen Tappara-SaiPa
Ensimmäisellä erätauolla Roni ja Miklu jäällä tarkkuuslaukauskisassa isäntänään Pekka Saravo!
Ym. ym.!"

4 tykkäystä

Itseä ei nämäkään Youtube-gubbet kiinnosta millään mittarilla, mutta eiköhän tuolla saada vähän nuorempaa väkeä halliin paikalle. Ja se on hyvä :slight_smile: Noissa näiden meet&greeteissä on aina väkeä kuin pipoa.

2 tykkäystä

Isoa peukkua DJ:n suuntaan 3 erän lopussa.
Sinioranssit huusivat “Kuka voittaa?” myös pelikatkolla ja hän pisti taukomusiikit stoppiin.
Muu halli vastaili komeasti! :+1::+1::+1::+1:

14 tykkäystä

:+1: tälle systeemille, olin tänään kotiin lähdössä nälkäisenä kun bongasin halpaa einestä. Tarjoushaukkana jonotin pizzan palasen ja lihapiirakan hintaan 1€/kpl. Samalla haastattelivat Luotoa, sitä en tällä kerralla jäänyt kuuntelemaan. Porukkaa ei juuri paikalla ollut, ei ollut tosin pelinkään aikana kovin ruuhkaista.

Jep ja jos otatte nakkeja niin niitä tulee yleensä kasa eurolla.

Siinä olikin ainoot plussa DJ:lle tänään

Mitä se niin huonosti teki tänään? Meni ohi.

Semion palkintopyörälle peukku.

Ronilla on 400k ja Miklulla melkein 300k tilaajaa Youtubessa. Varmaan tekevät tuosta jotain videota, joten laitetaan kunnon karnevaalit pystyyn! :muscle: :muscle:

3 tykkäystä

En ole ikinä edes kuullut noista tubettajista. Eikä sillä mitään merkitystä. Mutta seura on oikealla tiellä. Hommaa pitää laajentaa boxin ulkopuolelle.

5 tykkäystä

Mä en ollut koskaan kuullut Miklusta. Roni Backin olen nähnyt telkkarissa muutamankin kerran. Mutta olen tietoinen etten ole perillä skenestä. Olen jokseenkin tietoinen siitä, kuinka iso asia tämä skene on nykynuorten keskuudessa. Toi 400 000 tilaajaakin on suunnilleen sama kuin mitä Suomeen syntyi joku aika sitten seitsemässä vuodessa, jos haluaa suhteuttaa sillä tavalla. Nämä tyypit vaikuttavat käytännössä kaikkiin Suomen varhaisnuoriin.

1 tykkäys

Ja jos haluaa toisella tapaa suhteuttaa, niin samaa suuruusluokkaa kuin sellaisten suomalaisten määrä, ketkä eivät ole eläissään kokeneet Liigan finaaleja ilman Tapparaa.

Hieno juttu ja ajoitus myös 5/5 koululaisten hiihtolomien yhteydessä. Tämä poikinee pitkässä juoksussa myös enemmän euroja.

8 tykkäystä