Kierrosseuranta: Playoffs 2018, 1. kierros

Ei ollut. Pelimiehen ratkaisu.

En tiä, näytti vähän Hamiltonkin ottavan tukea maalikehikosta.

1 tykkäys

Helmitaulu käyttöön

4vs4

Lehterä kun koutsaa vielä muutaman kauden, niin muuttuu Pekka Peräksi.

Saipaa kyllä symppaan, mutta Tps joutuisi ässien kanssa koville ja voisi olla mielenkiintoinen ja kuumakin ottelupari, niin melkein toivon pelsujen jatkoon menoa…

Ei helvetti, SaiPa! Onko SaiPassa Kohon ja Kaksosen lisäksi muita Liiga-pudotuspelejä kokeneita? Onko niitä yhtään sen enempää Pelsuissa.

Markkanen jos se vielä pelaa?

On kai niitä nyt Pelsuissa jonkinlainen läjä, kun olivat pudotuspeleissä viime kaudellakin. Lisäksi Mankinen pelasi finaaleissa, Juvosellakin finaalikokemusta (2012). Samoin on Leimulla… Jne.

Et ihan tosissasi tainnut olla?

1 tykkäys

Tyrväisellä Ilveksessä?

Olin mä tosissani, mutten miettinyt asiaa sen kummemmin. Pelicans ei mulle oikein ole muuta kuin Iikka. SaiPasta ekana mieleen tulee Eme, Koho, Hamilton, Goodwin, Tanus, Oksanen, Nättinen. SaiPan poffikokemusta lähinnä siis mietin johtuen tuosta väärästä vaihdosta siirretyn rangaistuksen aikana.

1 tykkäys

Nyt on rikkonaista. Pitkiä, paitsioita.

1 tykkäys

Sivu silmällä vilkuiltuna, tasokkaampaa peliä kuin toisessa sarjassa. Siinä tosin ei päästy kuoleman peliin asti.

Pelicansin edeltäjä, Kiekkoreipas, hävisi Tapparalle ensimmäisellä kierroksella -82. Ei ilmeisesti lasketa samaan historiaan.

Olipa siinä väsyneitä Pelsuja kentällä muutama kappale kun vaihto venyi.

Kiekkoa maalille ja Siikonen ohjaa 0-2

Tasan ei mee marjat. SaiPa hallitsee peliä mielin määrin ja Pelsu käy ohjaamassa maalin.

1 tykkäys

SaiPa tekee ihan törkeenä töitä, Pelicans maalit.

Nyt alkaa näyttää huonolta SaiPan kannalta ja alivoimaa heti perään

Ja heti perään Pelicans yv

Tämän pelin perusteella kumpikaan ei pysty haastamaan kärkijoukkueita. Jos Pelsut nyt jatkoon menee, niin kaatuvat maalivahteihin ja siihen että siellä on jotain hyökkääjiä pakkeina.