Kierrosseuranta: Playoffs 2019, finaalit Kärpät - HPK

Eikös se äskön ollu mitali kaulassa haastattelussa? Vai näinköhä vaan omiani.

E: En nähny, on sillä mitali.

1 tykkäys

2017 Pennasen HPK oli runkosarjan viides. Hävisi silloin seitsemän pelin sarjassa kestomenestyjä JYPille… Kypsyttelyjä.

1 tykkäys

Erityisesti viime kauden alkupuolisko meni pipariksi. Keväällä (muistaakseni) olivat Liigan kovakuntoisimpia joukkueita Palveen ja Vesalaisen johdolla, mutta takamatka oli liian pitkä.

2 tykkäystä

Pennaselle patsas Hämeenlinnaan. Tämä on varmaan koko liigahistorian suurin shokki.

3 tykkäystä

Ja nää oli Liiga-historian parhaat finaalit.

Lähellä sitä. Larmi ja Raanta avainmiehet.

Sanoisin, että 2016 oli parhaat mutta hyväksyn mielipiteesi.

Kyllä sitä arvostaa, että Pennanen osasi Nenosta käyttää. Viimekeväänä nähtiin eri tavalla.

4 tykkäystä

@kilo Nämä finaalit jäivät mielestäni vähän odotuksista, jos jätetään tulos huomioimatta.

Nopeasti päivittyvät nettisivut. Wikipediassa oli Kerhon mestaruus suunnilleen heti ja Elitessäkin Larmilla on jo mestaruus.

2 tykkäystä

Runkosarjan 5. ja 13 vuoden taika. Tuttua hämäläistä. Kun kaataa Tepsin, Tapparan ja Kärpät, on mestari. Onnittelut kertsiläisille ja joukkueelle. Hienoa HPK!

5 tykkäystä

Itseä ei ees vituta vaikka Kärpät hävisi. Kohti uusia pettymyksiä ensi kaudelle :joy:

5 tykkäystä

Voitatte pronssia ja me otetaan Lukolta pataan finaaleissa.

3 tykkäystä

Semmonen Liigakausi sitten.

Kärpät olivat tän kauden paras. Itˋs my view.

2 tykkäystä

Kärpille minäkin tämän oisin suonut koska Miro Karjalainen ■■■■■■■■■ mut en mä yöuniani menetä vaikka HPK voittikin.

4 tykkäystä

No mä vitsailin kun heti kaivetaan hyperbolea siinä hetkessä. Ei siitä montaa peliä ole kun se Sanoman pelle hehkutti näitä finaaleita best evö.

2 tykkäystä

Mua vituttaa ihan suunnattomasti tuomarietu. Se oli Kerholla. Liikaa.

Ei oo Miro Karjalainen suosikki täälläkään, mutta silti tuntuu hlvetin hyvältä kun Kärpät kaadettiin seiska pelissä. Aina muutenkin piristää kun ei sama joukkue voita joka kevät mestaruutta. Tapparalle tämän jatkuvan voittamisen tosin soisin.

1 tykkäys

Juu tuokin käy, jos CHL mestaruus tulee. Lukonki ois aika joskus jotaki voittaa, resursseja on, mutta missä mitalit?

1 tykkäys

Juu kyllä minä vähän haistelin sarkasmitutkalla.

Lopulta taas väännettiin hyvin vähämaalisia pelejä tarkasti. Kaiken kukkuraksi Kärpät oli aktiivisempi viimeiset kaksi peliä, eli onko tiivis trap sittenkin se ultimaattinen vastaus?