Kierrosseuranta: Playoffs 2019, puolivälierät (pl. Tapparan pelit)

Huono päätyyn heitto ja siitä pystyavaus Thorellille.

1 tykkäys

Quincey on ollut sen verran kovassa vedossa, että ansaitsee myös ylivoima-aikaa.

Quinceyllä on sellanen ongelma et tuntuu välillä ettei kiinnosta. Viime kotipeli meni taasen sillä tasolla että tästä liigasta toista samallaista ei löydy.

Tai se näyttää välillä todella välinpitämättömältä.

Pelaapas HIFK:n neliö korkealla.

Välillä se pelaa aivan loistavia otteluita. Esimerkkinä viime kotipeli. En tiedä miks taso heittelee mut ainakaan yhtään ylimäärästä potkua se ei ota huonoina päivinä

Kousa ottaa jäähyn. Ainakin hyvä tehostus. Maila osuu toki kasvoihin.

3 tykkäystä

Ei oikein Pelsut saa konetta käyntiin… Hiukan hidasta ja kiekon kans steppi neppiä…

Ei ansaitse Pelsut jatkoapaikkaa tällä pelillä. Aika pelokasta eiliseen verrattuna ja ylivoimalla ratkaisut olivat myös surkeita. Nyt olisi paikka naulata kahteennollaan.

Kyllä tässä kisataan nelospaikasta.

5 tykkäystä

Quinceyn mällit ei iha osu maalin kohden.

Asiantunteva kommentti.

Otti Muuli kuule ison blokin omassa päässä - arvostan

1 tykkäys

Ei Muulin arvoa nää ne ketkä lukee vaan otsikot ja kattoo sen pari pakollista kaudessa.

2 tykkäystä

Se on juurikin näin

2 tykkäystä

Tämä oli myös erittäin asiantunteva kommentti, jopa taikuutta sisältävä. Tiedät minkä määrän kukin on nähnyt Hifkin pelejä. En vaihtaisi oikeasti Åstenia kehenkään Tapparan pelaajaan.

Upea blokki toki, ja sinänsä kyllä omalle joukkueelleen arvokas pelaaja.

Uskon että tänään jatketaan samalla kaavalla, Hifk vie niukat maalin pelit. Sellaista taikuutta tunnen

Mun kommentti oli toiselle Hifki fanille osoitettu, ja en toki tiedä minkä verran ihmiset pelejä katsovat, mutta yleisesti ottaen valtaosa haukkuu Åstenia parin pelin, tai otsikon perusteella. Mun kommentissa oli yllättävän paljon perää

1 tykkäys

Kyllä M-M Åsten Tapparan alivoimaan mahtuisi.

Eiköhän täällä kaikki ole nähnyt riittävästi Åstenin pelejä vuosien varrella, että tiedetään millainen pelaaja on.

Ei mahtuisi minun Tapparaan.

3 tykkäystä

Just tällä hetkellä siellä 3 paremmin valmennettua joukkuetta jatkossa, vaikea nähdä, kumpikaan näistä 4 voittoa ottaa.