Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Vaikka Kouvola Neuvostoliittoa muistuttaakin, niin ei se nyt noin ole. Siirtyi kuitenkin jo kerran Ilveksestä toiseen liigaseuraan ja on Tappara-kasvatti.

Olen eri mieltä.

Räjähtyvyys puuttuu, mutta toisaalta nyt on Kuusela ja Zaborsky selkeästi heräämässä. Järvinen tasapainottaa kenttää hyvin ja antaa näille parille muulle lisää aikaa ja tilaa pistää menemään.

@tatesulo en minä tiedä. Eikös Luoto mene ainakin vielä “nuoresta” pelaajasta Mestiksen ja Liigan välillä siirrettäväksi keväällä? LeKi on pelaamassa myös pudotuspelejä.

Ei ikinä tänne, kiitos.

Tänään kuulemani mukaan sentterin etsinnässä ei ole vielä ratkaisua löytynyt, Nenonen oli tavallaan Savinaisen stuntti mutta Savinaisen tulo on vielä mahdollinen.

(Toni) #708

No haitko hallilta klapeja?

Tässä laituripelissä on ollut muutakin kuin vain Savinainen. Nyt katsotaan mikä osuu ja minne.

Minä en ole kuullut muista nimistä, kerro ihmeessä jos on parempaa tarjolla

Oon nyt sen verran monesta paikkaa kuullut saman jutun, että ei kai tätä huhua suoraan voi enää minuun yhdistää. Ja jos voi, niin voi voi…

Tappara on tässä pitkin talvea tarkkailut myös Haapalan tilannetta ja tarkkailee edelleen.

(Peltola shalalaa) #712

En voi vakuuttaa, mutta tuossa aikaisemman huhuni liittyen, rivien välistä olin lukevani toisena pelaajana olevan Haapalan. Saatan myös olla väärässä, eikä näilläkään tietäjillä ole Haapalasta yhteyksiä. Eli on vaan oma aavistus.

Toki tällä palstalla on jotka tietävät Haapalan liikkeistä enemmän ja he naureskelevat partaansa. Tämä oli vain oma intutitio, voi olla että lähteeni tarkoitti jotain täysin eri pelaajaa.

(【ツ】) #713

Pakko oli laittaa, sillä asialla oli vitsailtu tässä ketjussa jo aikaisemminkin;)

Tämä saman kuulin viime vuoden puolella ja käsitykseni mukaan ratkaisun piti tulla jo vuodenvaihteessa, jos tilanne on muuttunut niin kyllä meille yksi Haapala mahtuu :ice_hockey::goal_net:

(T. Koljonen) #715

Muotoilen näin, että jos Haapala on halukas tänne tulemaan, mahtuu kyllä.
Jotenkin olisin silti pettynyt. NHL-debyytti tehtynä, ja nyt kuitenkin Amerikassa. Haluaisin eniten nähdä hänen murtautuvan Floridan rosteriin.

Meneepäs niin kovaksi touhuksi, että nyt aletaan olla otsikon mukaisessa toiminnassa ns ytimessä.

Josko Haapala; en tiedä mitä mies itse miettii, ehkä palaisi mutmut miten jatko? Voi toki pleijareiden jälkeen mennä takas nhl ens kaudeksi mutmut voihan sitä vielä kauden jatkaa Tapparassakin.

Haapala keissi ja osin tämä odottelu sekä puheet että liinoja on vedetty kiinni on kaikki yks yhteen, että monta rautaa tulessa.

Jos oltaisiin tiedetty ettei Haapala tule, eikä Vellua kiinnosta niin oltaisiin hommattu jo Ramu tai joku muu tässä välissä.

Miksi sitten Nenonen? No onhan hän iso ja laukaus kova. Vähä ku Tolvanen mutta eri nimi ja isompi :))

Tulipa mieleen että kun peli näemmä sujui ilman kolmea/neljää kovaa niim miksi tarvitaan lisää tukea ja voimaa? No siksi kun peli tarvitsee osaltaan vahvistusta.

Ehkä ei kaipaisi jos Jukka rakentaisi tai sekoittaisi ketjuja, kokeillen mikä toimii jne.

Jos ja kun Jasu palaa niin pelko on että hän menee Krissen ja Zabon väliin. Mutta jos joku sentteri tulee niim hän todnäk ottaa ykkös senan roolin.

Niin haluaisin minäkin, tällä hetkellä vaan näyttää hankalalta siellä pelaaminen.
Jos on mahdollisuus pelata keväällä Tapparassa ja siihen vielä extrana MM-kisat Tanskassa olisi varmaan pelillisesti ja ehkä henkisesti parempi. Syksyllä sitten uusi yritys NHL peleihin.

Haapalaa en haluaisi takaisin ihan miehen itsensä takia. Haluaisin nähdä, että ukolla riittää sisu mennä änäriin vaikka Niemisen tietä.
Jos palaa Eurooppaan niin toivon, että pelaa myös Euroopassa, esim. Sveitsissä.
Haapala on voittanut kaiken mitä Liigassa voi voittaa ja tuo nuori mies kuuluu isompiin kehiin.

Keränen ja Savinainen sen sijaan olisi mieleniiintoista nähdä täällä. Luulen, että Savinaisen KHL-reissut on reissattu ja ukko suuntaa ensi kaudella joko Sveitsiin tai Ruotsiin joten sopisi kevääksi Tapparaan pitämään tatsia yllä. Keräsen tulevaisuuden näen Liigassa, ja pakko sanoa, että mielelläni Tapparan projektipelaajana…

Jos nää huhut kuitenkin toteutuisi niin meillä olisi poppareilla aika monen jengin ykkösketjuun mahtuvat äijät…

Haapala sai mahdollisuuden ylhäällä ja käytti sen hyvin. Uskon että tulee saamaan vielä tällä kaudella peliaikaa ylhäällä, jos vaan pysyy kunnossa. En vaan nää syitä miksi Haapalaa itseään palvelisi paremmin loppukausi Tapparassa ja mahdolliset MM-kisat, kun vertaa loppukauteen Pohjois-Amerikassa. Kuitenkin ne tavoitteet on änärissä. Mutta jos Haapala on halukas palaamaan niin olisi enemmän kuin tervetullut.

Nyt olympialaisissa on hyvä nähdä Savinaisen kunto. Mutta kertoo sekin jo jotain että tuli valituksi joukkueeseen.

(No joo. Kova peli.) #720

Joko neuvottelut muiden kanssa on epävarmalla pohjalla tai sitten Nenoselle tehtiin sopimus myös ensi kaudesta. Itse kallistun jälkimmäisen kannalle.

Jatkoajan keskustelupalstalla vaikuttaisi olevan varmuus, että Nenosella sopimus Kerhoon ensi kaudeksi.

Mikäli asia näin on, niin tämän muutaman kuukauden kuvion täytyy olla joku varmistus Savinaisen diilin epäonnistumisen varalle. Kuulostaa muuten melko omituiselle, että otetaan tällainen keikkatyöläinen kuka siirtyy toiseen liigajoukkueeseen. Tai sitten tämä on vain nykyaikaa, mutta itse en tällaisesta toiminnasta kauheasti pidä. Häviää vähän niinkun koko homman juju.

Voisiko tämä Savinaisen tulo olla kiinni siitä, että jatkuuko ura Jugrassa? Ja se voisi olla kiinni siitä jatkaako Jugra KHL:ssä?

Kyllä kun kattoo Savinaisen kuvia instasta niin näyttää siltä, että kovempaa on treenattu kuin aikaisemmin. Tikissä on.

Koskas Sveitsin siirtoaika menee kiinni? onko siellä sama että pari peliä ennen pleijareita voi joukkueen vielä vaihtaa?