Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Kenellekkäs Tapola töitä tekee?

Siellä on nyt tosissaan ruvettu seuraan kipinää sikariportaassakin.

1 tykkäys

Häkämyrkytyksessä voit kyllä tunnustaa… Kakista ulos vaan.

Lisään vielä edelliseen. Eli jos Jasu ja Rantakari on loppukauden pois ja…

Lehtonen on kidnapattu Pohjois-Koreaan, niin sitten uskon puolustajan tuloon.

1 tykkäys

Olympia kylästä kumit loppu… Käy niinkuin Elorinteelle ja Jasulle.
Taitaa olla mulla se häkämyrkytys, poistun teltasta hetkeksi vuoheni kanssa.

2 tykkäystä

Lehtonen on kuitenkin Turusta, joten kyllä Pohjois-Koreakin kotiolot voittaisi.

22 tykkäystä

Tunnen monia ihan ok turkulaisia ja Lehtonen on jo hetken ollut pois sieltä.

Ja pitää muistaa, että tässäkin kipinässä on ainakin yksi tarkkailija Turun suunnalla ja kovin vaikuttaa fiksulta kaverilta.

Jos juttujen lähteenä oli vanhainkodin nojatuolissa viime mestaruuspäivän Aamulehteä lukeva isoisä, en näe kovin paljon realismia vaikka kuinka hyvän kuuloista settiä olisi ollut.
Mutta kun kuulin…

2 tykkäystä

Tämä tuppaa olemaan sellainen vuodenaika, että kaikenlaista kuulee, mutta ihan kaikkea ei usko, mitä kuulee.

Summa summarum: uskoo kuka näkee.

3 tykkäystä

Toivottavasti nuo kaikki tv-kanavan tuotantotiimin vanhat tutut kiekkokasvot eivät nyt sitten ole tulossa, koska ne ei kyllä mahtuisi enää Tapparan rosteriin. Hyvä kun ruudulle vuoroin mahtuvat!?

Aina käy ovi molempiin suuntiin, kun Jukka on joukkueen peräsimessä. Toki kävi Tapolankin aikana, mutta ei näin paljon.

Ei muuta ku Savi tänne, pakki korvaamaan Rantakari ja sentteri kaupan päälle, niin Jatkoaikaa on hauska lukea.

Olen kyllä taipuvainen ajattelemaan niin, että joukkue alkaa olla riittävän vahva jo tällaisenaan. En kuitenkaan yllättyisi lisähankinnoistakaan…

1 tykkäys

Kipinän suola :smiley:

4 tykkäystä

Todennäköisesti toi kuitti oli mun huhulle,jonka laitoin.Voin kertoo sen,että se mun kaveri on ollut noin 20 vuotta aika lähellä Tapparaa ja ei ole ikäloppu.

Kerroin mistä kuulin juttuja.

1 tykkäys

Olen edelleen katkera Machuldasta, joten minulle kelpaa kaikki. Myös Jatkoajan itkut.

8 tykkäystä

Kakista ulos vaan :smiley:

Jeti ottaa kisojen jälkeen Some-vastaavan roolin. Suhonen tulee videopuolelle jos vanhat VHS vehkeet saadaan toimimaan.

1 tykkäys

Kyllä! Ja sen hankinnan olis hyvä tehdä vielä jokatoinen maali pudotuspeleissä. Machulda oli kyllä hieno ”hiipivä aave”, mutta Jokereihin mies ei olis kuulunu. Ja ilman Machuldaa Tapparalla olis yks mestaruus enemmän.

1 tykkäys

Heitämpä nyt tänne, ettei Haapalan ketju mene ihan chatille — suattaapi pelata jo huomenna.

15 tykkäystä

Kyllä, itse silloinkaan ei hyydytty aavistustakaan. Joten parasta vaan varmistella, ettei tälläkään kerralla hyydytä. Myöskään kipinän osalta.