Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2017-18

Vahvistukset:

  • Oula Palve
  • Karjala Tölkki

^^
Voikohan Karjalaa sanoa vahvistukseksi :-1: Nohjuu, paluu arkeen tälläkin palstalla Korean EHT jälkeen, jatkuis jo.

2 tykkäystä

Tais olla niin että kaks lähti ja kolme tulee takaisin.

1 tykkäys

Vieläkö Vellu on tuloillaan?

Vellusta en tiedä, mutta maanantai tulee ihan taatusti kun hetki jaksetaan vielä odottaa.:joy:

1 tykkäys

Minä taas ymmärsin, että kolme lähti ja kaksi tulee takaisin. Ellei sieltä joku kolmas tartu matkaan?

Eihän tuo Karjalan Tölkki ole edes A-luokkaa eli sitä vahvempaa laatua. Voiko silloin sanoa tosiaan edes vahvistukseksi :smile:

5 tykkäystä

Onko Keräsestä muuten kuulunut mitään?

Kaksi vahvistusta tulee Olympiajoukkueesta. Peltola ja Lehtonen.
Tämän jälkeen joukkue on tässä.

Ok. Ei kai sitten muuta kuin ketju lukkoon? :slight_smile:

1 tykkäys

Tai sitten ei😂 Kunhan härnäsin…

2 tykkäystä

Kai nyt kuitenkin odotetaan maanantai-iltaan asti?
Ties mitä Mikki viikonlopun aikana ehtii vielä pyydystää.:smiley:

3 tykkäystä

En yllättyisi, jos sieltä vielä jotain tulisi.

Mutta toisaalta edelleen sitä mieltä, että hyvä nippu jo nyt kasassa.

No Tapola toki myös. Vai jääkös jo Kiinaan?

Ja huoltaja.

Mä oon lomalla mutta oli tullu spostiin viesti että täytyy käydä parin päivän reissu Sveitsissä ku palaan töihin. Voisin tullessani tuoda Linden Veyn vaikka matkalaukussa jos Mikki avaa kukkaronnyörejä :roll_eyes:
Ei taida Vey olla tulossa kuuna päivänä mutta olis kyllä ilo nähdä se porkkanapöksyissä :raised_hands:

Vai kuitenkin torstaihin asti…

Pitää nyt jaksaa painaa loppuun asti taas tämä leiri. Eihän tämä nyt saa viimeiseen mäkeen hiipua.

Voin perjantaina vähän tarkistella tilannetta ja selvittää, onko parempi ruveta laittamaan kamoja kasaan vai viiksiä latvaan.

E. Heh. Viiksiä latvaan kuulostaa brutaalilta. :mikki:

@TAP en käytä kiellettyjä aineita. Jaksaa pitää ilman, vaikka ei siltä näyttäisikään.

3 tykkäystä

Tarvitaanko taas pervitiinä, että jaksetaan vetää maaliin asti tämä kipinä??

1 tykkäys

Mut ilman kynsiä ja hampaita, niin olen antanut olla itseni kerrottuna että nyt ei oteta mitä vaan sattuu. Eli jos jostain tulee tarjolle jotain TODELLA hyvää, niin otetaan mutta varsinaisesti mitään uusia hakuja ei tehdä.
Viimeisinä siirtopäivinä kuitenkin saattaa sattua lähes pyytämättä kahden kilon siika ja se ollaan valmiita nostamaan veneeseen.

Onko siis ymmärrettävä, että jatkossa käytetään passiivisia pyydyksiä kuten katiskaa?

Varmaan aikalailla näin, kuitenkin viritetyllä nielulla. Nykyään harvoin olen kärryllä mistään kun oma valmennus tapahtuu toisessa seurassa. Mutta olin eilettäin tietäjän kanssa lounaalla.

1 tykkäys