Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Mahtas yks Polakki pelata KHL:n hännänhuipussa…ööö… Admiraalissa.

(Asuntoagentti myy kotisi) #2173

Joo, kyllä se pelaa siellä ilmatteeksi.

(No joo. Kova peli.) #2175

Älkää juoko puoliksi käynyttä kiljua. Säästytään paskamyrskyltä.

Tiedustelua suoritettu intensiivisesti Münchenin suunnalla viikonlopun ajan, muttei täällä ole näkynyt yhtään lätkäpelaajan näköistä ukkoa. Hintelää hipsteriä tulee vastaan.
Riikan vaihdollakaan ei näkynyt liukuhihnalla yhtään lätkäkassia. Huonoksi on mennyt.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #2178

Erän tyhjän ja vartioimattoman teltan kamiina räjähtää.

Kipinöijä: Se on Ruohomaa.
Treppu: Ei, Puustinen se on.
K: Enpä luule, liian kova luu.
T: Niin, ei se mahdotonta ole.
K: Epäilenpä silti.
T: Epäillä aina saa mutta Puustinen se on! Kas kas, kun pukkaa huhua! Oikein kovaa huhua että!

Astelee majoitusalueelle ja näkee kipinäjoukkueen riitelevän

T: Mitäs, mitäs täällä? Mitä mä näenkään? Nyt olette vallan erehtyneet pojat! Pojat, pojat, ei kipinää näin käydä! Eihän tällaisestä kipinästä tule mitään! Laitetaas muutama klapi pönttöön, niin että lämpee!

Lähtee kävelemään klapivarastoa kohti ja huomaa erään kipinöitsijän makaavan maassa peloissaan.

T: Koitetaas uudestaan kipinöitsijä. Muutama inttivitsi sisään ja kyä se siitä!

Hakkaa päälle Mansen poika!

(Asuntoagentti myy kotisi) #2179

Menikö tuo nyt ihan puikkarille? Tarkoitus oli laittaa Ceitsille

Tommi Välimaa?

• Kyllä
  • Ei

0 äänestäjää

(Tommi Rautiainen) #2181

Prime time NHL, helvetin iso kotipizza ja kipinävahti. My kinda sunday. Te teette loistavaa viihdettä täällä.

Pitkästä pitkästä aikaa oli pakko tulla kirjoittamaan…
Onhan tämä ketju ollut aika kova vitsi…“huhuja” nähdään lähes revontulista jo…
Olisi kiva lukea niitä ns oikeita huhuja eikä shaibaa…kiitos ja anteeksi:)

(Asuntoagentti myy kotisi) #2183

Tässä halkoja teltan suulle.

Huomenna haudataan Kunlunin pleijarihaaveet?

Tosin he eivät edes pelaa huomenna vaan torstaina. :smiley:

Mitä on oikeat huhut?

Eiköhän :mikki: naaraa Opan laittamaan onetimerit sisään Yvllä ja Xavin hakkaamaan Game 7 maalit sisään vaikka sitten väkisin.

Tämä kysymys leijuu ilmassa.

“Niin moni tarjoaa vaan pelkkiä kuoria”

Tarkoitetaan varmaan Mikkiä.

Niillähän on palkkoja kaikille maksamatta. On fakta tietoa. Iltalehti yms kumppanit jotka tämän kerto.

(Tomi ) #2188

Ny sitte jarrua jonninjoutaville höpötyksille! Suomi24 chatissa voi jutella huvikseen!
Meinas iskeä paniikki päälle, tunti ja 64 viestiä, meinasin etten malta lukea viestejä vaan menen Tapparan sivuilta ekana kattomaan kuka tuli mitta eihän siellä mitään ollut ja ihan sonnanjauhantaa vaan kaikki viestit!

Ja lähtemällä riskeeraa maksamattomien palkkojen saannin, tai näin olen ymmärtänyt. Sikäli jännä jos vaan palkan takia kiekkoilijat pelailee, mutta sen saannilla ei ole niin väliä.

Turkulaiset mitään tiedä. Ainahan ne kyselee;kummal puol jokke? :grinning:

No tämä. Nyt vaan jengi heittelee arvalla jotain, että voi sitten leijua tietäneensä. Melkoista sanon mä. Ainut mitä itse olen kuullut kierteitä joukkueen läheltä, ettei ketään enää tule. Siihen mä uskon.

Jos finaaleihin haluaa niin kyllä väkisin tarvis ainaki yhden kovan luokan hyökkääjän

(【ツ】) #2193

Näin on päässyt käymään ja sanktioita annettu viime vuoden puolella. KHL pitää nollatoleranssia maksamattomien palkkojen suhteen.

Jos Polakilla on saamatonta palkkaa, niin riski voi olla, että palkat jää saamatta mikäli vaihtaisi seuraa.