Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

(No joo. Kova peli.) #2700

Kaksi uutta nimimerkkiä lämmittää kamiinaa. Liekö märkiä halkoja.

Noniin nyt alkaa oleen vartiomiehen tarkkoina kun pari vihjettä saatiin. Eiköhän :mikki: joudu kohta laittamaan tiedotteen ulos.

Miten on päässyt vartioiden ohi! Kuka oli vartiossa?

Muutamakin tänään huhun heittänyt on liittynyt palstalla ilmeisesti tänään. Pieni lähdekritiikki näissäkin siis mukana.

Yritän päästä hallille mahdollisimman pian kääntymään. Käydään vaikka “terottamassa luistimet”.

(Tomi ) #2704

Tämä on pätevä syy lähteä töistä kesken päivän. Ja sillon liikkuu!

(Toni) #2705

Haisee uudet käyttäjät siltä että sama kaveripiiri trollaamassa. Uskon vasta kun Tappara.fi tiedottaa tai @Mr.Peter / @Keyman laittaa klapia.

Tai Risto Jalo tiedottaa

Ripa tiedottaa korkeintaan mun luistinten terottelusta.

Ei varmasti tule Ruohomaa ennenkuin KHL-pleijaripaikka on karannut. Jos silloinkaan…

((nimi muutettu)) #2709

Ihanko itse näit?

Ei varmasti ole täällä. Olisi julkaistu mikäli olisi. Myöskään KHL seura ei ole uutisoinut lähtemisestä.

Ruohomaan mailoista kertonut ollu palstalla sentään pidempään. Sekin oli toki naapuripöydästä kuultu.

(Toni) #2712

Joo tuli muuten oikosulku… Kun yks huhuaa ipaan ja yks nähny kaupungilla :smiley:

(#TeamRosolli) #2713

Eikös tästä kaupungissa olemisesta yksi aktiivisista huhuilijoista jo eilen maininnut? Näin mä sen ainakin luin.

(Toni) #2714

@Rebeto67 oli saanut viestin että mies on Tampereella, muttei tiennyt nimeä.

(#TeamRosolli) #2715

“mieluummin Ojiksen kanssa kauppahallin.”

Tiedän minäkin että kaupungilla liikkuu miehiä mutten tiedä nimiä… Ihan huuhaata koko setti. Tai anteeks mut tuntuu siltä. Toivon et kyseinen rebeto olisi oikeassa koska aika kovasti on asiaa tuonut julki

Ruohomaan mailat on tämän vuoden Ramstedtin nimikyltti?

Muistaakseni taannoin Nimim. Skone alkoi huhuilun myös kirjautumis päivänä ja niihin huhuihin taisi tulla myös lihaa ympärille…

(Toni) #2719

Tuo tais olla lähinnä vain heitto eikä tieto.