Kipinävahti: Leinosen viimeiset peliliikkeet kaudelle 2018-19

Ei ole kovin vahva Helmikuu ollut Tapparalla, kun viidestä ottelusta on hävitty neljä ja voitettu vain KooKoo.

1 tykkäys

Yhteenveto

Olen kyllä yllättynyt että hyökkäystä ei ole (merkittävästi) vahvistettu koko kautena. Toisaalta leveyttä on, eikä ole taidettu yhdessäkään pelissä pelata parhaalla mahdollisella rosterilla. Pakistoa puolestaan on jumpattu aika kovalla kädellä. Toki olihan siinä Mäntylän kremppaa, Utusen kisoja ja Rautasen kolhuja, mutta ei nyt mikään paniikkitilanne kuitenkaan.

Svoboda teki vielä Hamiltoniakin näkymättömämmän visiitin.

Näillä nyt sitten mennään ja katsotaan mihin riittää. Tapparan väläyttelemä huipputaso on edelleen korkea ja uskallan väittää 2. korkeimmaksi tässä sarjassa. Rautakorpi ei käy edes paskalla ellei se palvele kauden suurta tavoitetta, joten uskotaan pelin sieltä vielä löytyvän. Muistellaan vaikka sitä Marko Ojasen huutoa kun tuli jäältä koppiin 2003 keväällä.

Itselläni on kyllä kova hopeakiima. Se pitäisi meidät virallisena ykköshaastajana, takaisi kovan taloudellisen tuloksen ja pitäisi IFK:n meidän takana. Pikkuseuroilla on aina hetkittäisiä nousukausia, mutta tippuvat aina sinne mistä tulivatkin. Turussa ei tauti hellitä ja hommaa tekohengitetään ICT-oligarkkien rahalla.

Kärpät on nyt taas jostain taikonut yliluonnolliset kyvyt omaavan valmentajan, mutta väistämättä se muutos heillekin tulee, tai muu uusiutumisen tarve. Roikutaan kiinni top-2:ssa ja ollaan mestaruuspelissä mukana, joka tuo väistämättä lisää viirejä pitkässä juoksussa.

25 tykkäystä

Muuten tosiaan ok, mutta jos vain joku kertois kuka noista hyökkääjistä ne tekee.

1 tykkäys

Paskan myivät. Onnee @Rebeto67 illantarjoaisiin!

Tukka saa lopulisen asionsa kauden päätteeksi.

Kyllä, ja samoin, aivan keskustelumme aluista asti. Toki sivistyssanahuumori on heikko kohtani; niitä on koitettava muodostaa paremman puutteessa suoraan kreikasta, jos ei muuten juolahda sopivaa mieleen. Hm - miten olisi tähän yhteyteen geneografinen?

No nyt voi aukasta ainakin korkin.

Laskisin myös Bloodin tähän kategoriaan ja oli iso naaraus se.

1 tykkäys

Tässä on vielä 109 minuuttia siihen, että lentää pyyhe kehään meikäläisellä tän kauden osalta. Tai siis ei lennä, vaan singahdan ulos kierimään lumihankeen.

3 tykkäystä

Ettei Kuusela tuohon pysty?? :wink: Rautakorven luotto ainakin lienee lähes rajaton. Näin tämä on suunniteltu. Aikalisiä ei oteta, maalivahtia ei vaihdeta. Pelipöksyt sentään välillä. Näillä mennään.

Nyt en ymmärrä kysymystä…
Vai tarkoitatko tuota minun ensi kauden huhua ihmenelosista?

Aivan mahtava uusiosana tuo muutoin oli, paitsi että kun minun sivistynyt pääni ei sitä tunnistanut, niin käytin Googlea. Ja löysin varsin huvittavia tuloksia :grinning:

Edit. Tykkäykset loppu.

1 tykkäys

Malinen, EJ, Zaborsky (toivuttuaan).

Näiltä kaipaisin eniten tasonnostoa kevääksi. En tiedä kuinka realistista se on. Näkkyypähän, sanoisi Kummun Kalle.

Eiköhän monen v*****s vaihdu keväämmälle ihmettelyyn, että onko tää sama joukkue ku runkosarjassa.

6 tykkäystä

Paska!

9 tykkäystä

“Menetin mä uskon jo kuuskytnel.
Siitä on jo koht kuuskyt vuot.
Mut kylä silti mä luotan tähä jengiiii.
Tänä vuonna me kannu nostaa voitas.”

1 tykkäys

Ei hitto… Hankiks sä Paska-Bulmerin?

3 tykkäystä

Itse olen ry:n jäsen ihan juuri tuon junioritoiminnan kannatuksen vuoksi. Ja tuolle tilille olen jäsenmaksun maksanut.

1 tykkäys

Tätähän täälläkin. GENOS, -EOS = rotu, suku, alkuperä. GRAPHE(E) = hahmotelma, piirros, kuva, kirjoitus. En (tietenkään) käytä Googlea, paitsi hätäisesti salaa tuiksi. (Lähde kuitenkin sanakirja, Liddell & Scott.)

Tuu nyt Mikki ite kertoo et mitä kävi.

2 tykkäystä