Flashscoren mukaan Konsta on pelannut syyskuun lopussa neljä harjoitusottelua Buffalossa. Tehot 1+2=3 syntynyt näissä.
Harmi, että ei saanut mahdollisuutta aloittaa ylhäällä. Vielä jää NHL-debyytti odottamaan.
Konsta teki viimeyönä Lavalia vastaan 2+2 tehot. ![]()
Ja taas viimeyönä Clevelandia vastaan jatkoajalla voittomaali. ![]()
Konsta nostettu ylös.
Nytkö se Konstan NHL-debyytti tulee tapahtumaan?
Ei valitettavasti ainakaan vielä tänä yönä.
Ehdottomasti ansainnut näytön paikan ylhäällä. Tahkonnut mukisematta puolitoista kautta himmeissä, ja nousujohteisesti. Tällä kaudella lähes 1ppg tahdissa.
Toivotaan että jo seuraavassa pelissä Hurricaneseja vastaan pääsee irti. ![]()
Siellä näkyy nyt Konsta alkulämmöillä ekaa kertaa kirkkaissa! Onpa hienoa.
Jäi tuo Tapparan liiga ura välistä, niin ei säväytä itse yhtään tämän kaverin edes ottamukset. Toki näin suomalaisena toki toivottelen onnea ja menestystä. Hieno homma sinäänsä.
Mielestäni ei jäänyt Tappara välistä. Pelkkä liigajoukkue ei ole Tappara vaan on paljon muutakin ja joillekin SE on se ainoa Tappara
En tarkoittanut pahalla, itse seuraan vain liigaa näin etäfanina. En ole koskaan nähnyt Konstaa Tapparan pelipaita päällä. Sillä jännä fiilis, tuntunut erilaiselta pelaajien kanssa, jota olet nähnyt ensin liigassa Tappara nutussa, kuin Jukureissa liigaan breikannut.
Ja kuten sanoin niin hieno homma, ja toivon menestystä.
@teräs71 voi opetella palstan säännöt.
No no, koko Heleniusten perhe on pitkän linjan Tapparalaisia. Olen hetken Konstan isää valmentanut Tapparan -81 syntyneitten ykkösjoukkueessa. Kyllä sielä näytteestä kirveitä löytyy, kun otetaan verikoe.
Ihan syystä se Jukureihin meni, ei ole siitäkään kyse. Ei olis pitänyt sanoa mitään, minulle pelaaja ei vaan tullut niin “läheiseksi”. Mut se siitä. ![]()
Hyvä että kiekko sujuu!
Tässä piti itsekkin lukea @Wrathchild viestit uudelleen ettei tule ymmärrettyä väärin ja ymmärrän pointin. Helenius kun ei Tapparassa niin paljon esiintynyt niin tunneside jäänyt varmasti joillain ohueksi. Eli menee joillain samaan kategoriaan kuin vaikkapa Kaapo Kakko. Ei herätä Tapparalaisittain mitään erityisiä tunteita mutta toivoo menestystä.
Itse kun olen päässyt Heleniuksen veljesten urapolkua seurailemaan, suunnilleen saman ikäisiä kuin olemme niin siksi se on aina itselle jotenkin erityisen siistiä nähdä näitä ns. Oman ikäluokan ukkoja pelaamassa💪
Älä huoli, itse ainakin ymmärrän pointtisi.
Kyllähän Konsta on etäisempi Tapparalainen minulle ja monelle, koska Liigassa ei ole Tapparaa edustanut.
Junnuputken veti meillä komeasti lävitse, mutta väkisinkin monella kannattajalla vähemmän tunnesidettä häneen kuin Laineeseen, Barkoviin tai ihan vaikka Puistolaan.
Tottakai sitä toivoo jokaiselle kotimaiselle pelurille menestystä ja pitkää uraa. En ymmärrä miten noi sulkisi toisiaan pois.
7-vuotiaasta Tapparassa U20-joukkueeseen asti. Kyllähän Konsta Tappara on. Ja tietenkin kun itse tulee paljon junnupelejä seurattua niin on nähnytkin hänet useasti Tapparan paita päällä.
Tietenkin harmi et liigasopimuksen aikaset pelit meni lainalla muualla ja kun paluun piti tapahtua niin Buffalo päätti ottaa hänet jo AHL:ään. Kaikki rahathan Tappara sai Konstasta joten ei täysin hyödyttömäksi jäänyt liigajengillekään.