Konsta pelaa ittensä Grönborgin sydämeen ja meille 2 vuotinen sopimus…
Konsta pelannut vain 6 Liigapeliä tällä kaudella, mutta tullessaan meille saa painaa suoraan RedBull-kattilan päähänsä Rönnin nenän edestä.
6 pelissä 3 pistettä, kun taas Rönnillä 17 otteluun 1+1=2
Piste Tapparassa vastaa kolmea Kuopiossa.
Ketju avattiin automaattisesti 109 minuutin kuluttua.
Aivan helvetin kova debyytti. Komeeta nähdä Kapanen edes käymässä täällä!
Pelasi kyllä kovan matsin vaikka ei laskettaisi tuota maalia. Tuntui kuin olisi istunut pelityyliin kuin nakutettu ja ketjukaverien kanssa useampikin pelinjo yhdessä.
Jalat käy komeesti ja kiekollakin osaa pelata.
Luistin liikkui hyvin, ansaittu onnistuminen. Huikea pelaaja tulossa
Paljon oli Kapasen gameworn paidan hinta?
Alkaa olla savolaisilla hyvä maine meillä. Leskinen, Kapanen…
Seppälä…
Edit: ettei mene OT niin täysin samaa mieltä @coly kanssa. Aivan perhanan hyvin oli samalla kartalla tänään. Rönni ja Luoto pelasivat parhaat pelinsä tällä kaudella. Sattumaako, ehkä?
Noo, lasketaan kai juu vaikka Ylivieskasta alunperin.
Jarkko Malinen. Jukka Voutilainen. Kapanen ei ehkä yhdellä ottelulla legendojen joukkoon pääse, mutta ensiesiintyminen oli lähes legendaarinen. Jos veikkaisin, arvaisin että jää sellaiseksi “the one that got away” -tyyppiseksi haikailuksi tuleviksi vuosiksi.
Äläs nyt. Puhutaan koko Tappara-urasta, mikä on maali per peli. Niitä ei montaa löydy!
Mun arvostus on noussut Sami Kapasta kohtaan paljon kun on ollut äänessä studiossa. Paras kommentaattori Peksin ja Kukkosen ohella joten olipas oikeasti siistiä nähdä mini #24 sinioransseissa.
1000 + alv.
Minä ainakin lupaan tasaisin väliajoin haaveilla Kapasta Tapparaan ainakin seuraavat 36 vuotta. Kapsu täyttää tänä vuonna 20 vuotta ja Derek Mayer 56 vuotta, niin siitä laskin.
Olen äimistynyt tästä Konstan debyytistä.
Todella laadukasta ja sitoutunutta tekemistä alusta loppuun. Uskalsi pelata, eikä saapunut vain stunttimieheksi.
Kova jätkä! Onneksi saadaan vielä pari matsia nauttia kaverin otteista.
Jakeli muutaman kovan niitinkin. Ei ollut todellakaan vaan selviytymässä tänään. Sami saa olla ylpeä kyllä.