Kouvolan KooKoo kaudella 2018-19

Mitä väliä, miten tässä kävi? Ei minun mielipiteeni ole tuosta mihinkään muuttunut. Julkisuuden tietojen varassa ollaan, hienoa, jos KooKoo on päätynyt tällaiseen ratkaisuun. En usko, että sillä en ensi kauden kannalta merkitystä ja pelaajakiinnityksissä se sitten näkyy. Tappiota tulee roimat määrät tältä kaudelta joka tapauksessa, joten ei tuolla ole kiva Ahokkaan aloittaa.

Minun mielipiteeni on edelleen, että on idioottimaista olla myymättä pelaajia suljetussa sarjassa. KooKoo ajattelin toisin tai sitten se ei yksinkertaisesti saanut pelaajista riittävää hintaa eli oli ns. ostajan markkinat päällä ja ei tullut sellaista kompensaatiota, jota organisaatio toivoi.

Mietin, että nostitko tämän minulle esille osoittaaksesi, että olet eri mieltä vai osoittaaksesi, että minä olen väärässä? En minä tuossa näe mitään sellaista, joka muuttaisi omaa mielipidettäni. Ollaan eri mieltä, se on rikkautta se.

1 tykkäys

Tottakai se on rikkautta että on eri mielipiteitä, toki on keskimääräistä jonkinverran hauskempaa olla oikeassa :wink:

Meillä on tällä hetkellä kymmenen tervettä hyökkääjää. Miten voisimme pelata, jos myisimme pelaajiamme pois, Välimaa totesi puhelimitse

Sairastelut on ikäviä.

“Lisäksi KooKoon Malte Strömwall määrättiin yhden ottelun pelikieltoon perjantain ottelusta Pelicansia vastaan. Rangaistus tuli säädyttömästä eleestä.”

Malte on taas ilmeisesti heilutellu :smile:

Tuokkola bussin alle. Ehkä nämä analyysit voisi tehdä vasta kauden jälkeen.

Fake news! ilmeisesti:

Lauantaina hämmennystä aiheutti kuitenkin se, että seuran kruununjalokivi Malte Strömwall ei ole kokoonpanossa SaiPaa vastaan pelattavassa Kaakon derbyssä.

Lisää vettä huhumyllyyn löi joidenkin suomalaismedioiden uutisointi, joiden mukaan sarjan pistepörssissä kolmantena Strömwall olisi saanut pelikiellon perjantain Pelicans-ottelun tapahtumista.

Liigan kilpailutoimenjohtaja Arto I. Järvelä kertoo kuitenkin, ettei Strömwallille ole annettu minkäänlaista pelikieltoa.

Myöskään KooKoon urheilujohtaja Jarno Kultanen ei ole kuullutkaan mistään pelikiellosta.

– Strömwall sai pienen tällin eilisessä pelissä ja on sen takia sivussa tämän illan ottelusta, Kultanen raportoi.

KooKoon toimitusjohtaja Sakari Välimaa kertoo Yle Urheilulle, että Strömwall loukkaantui eilisessä Pelicans-ottelussa, eikä pysty sen vuoksi pelaamaan.

3 tykkäystä

KooKoolla on loukkaantumishuolia maalivahtiosastolla (Perhonen, Järvenpää) ja hyökkäyksessä (Strömwall). Hakulinen palaa pelaavaan kokoonpanoon.

2 tykkäystä

Villeistä pelihaluttomuus -huhuista huolimatta Malte Strömwall on palaamassa KooKoon -kokoonpanoon:

— Kyllä kyseessä oli ihan arkinen ylävartalovamma. Strömwall on ollut nyt jäällä kahden päivän ajan ja on 90-prosenttisella varmuudella mukana kokoonpanossa Ässiä vastaan, naureskelee Heiskanen huhuille.

Mä olin tästä henkilökohtaisesti kyllä ihan varma, että pelihalut lopahtivat kun siirtoa ei tullut. KooKoo pisti hintalapun niin korkeaksi että kyselijät kaikkosivat ja Maltea alkoi sitten “sattumaan” kovasti.

Omien puheidensa mukaan,sopimusta ei vielä ole mihinkään.

Luulisi että Strömwall saattaisi hyvinkin lähteä ulkomaille tavoittelemaan NHL-sopimusta mieluummin kuin jäisi KooKoon riveihin.

1 tykkäys