Kuinka paljon MUKA pelkäämme Ilvestä ?

Joo, kaikki lasketaan. :grinning:

2 tykkäystä

Ilveksen viiriajoilla oli tilanne että jos et ollut mestari, olit jumbo.

12 tykkäystä

SM-Liigaa olen seurannut jostain kaudesta 81/82 alkaen. Ilvestä en ole pelännyt ikinä.

4 tykkäystä

Ok
Itse en jatkoaikaa lue joten osa yleissivistykestä jäänee sivuraiteelle.

Ei topic oikein sovi tapparalaisuuteen. Tyyliä nyt!

11 tykkäystä

Komppaan @Paarma
Miksi minun pitäisi pelätä Ilvestä? Ei saa yleistää.

Jos yhteisö tätä haluaa, niin voisi samantien muuttaa otsikon ilvesläisille/Ilvekselle -■■■■■■■■ ketjuksi. Siihenhän tämä olisi menossa, eikä sellaiseen ole tarvetta.

1 tykkäys

Tätä ketjua lukiessa rupee kuvitteleen että olin varmaan ainoa jota vähän ahdisti puolivälierien aikana, vaikka sillon kyllä välitty monestakin suunnasta vähän erilainen fiilis. :smiley:

1 tykkäys

Et todellakaan ollut ainoa.

Paska ketjuhan tämä on.

Mutta pilke silmäkulmassa ■■■■■■■■■ tulee tuolta naapurista ja sitten kuittaillaan takaisin.
Tarviiko kaiken olla aina niin helvetin asiapitoista ja analyyseja täynnä?

25 tykkäystä

Olen myös Paarman kanssa samaa mieltä. Toki itse olen sortunut Ilveksen taustahenkilöille ja faneille naureskeluun täällä. Varmaan jatkossakin sorrun. Mutta joukkuetta ja varsinkin Kiven johtamaa joukkuetta pyrin kunnioittamaan vastustajana.

Edit: mutta “Johtavan” tai siis nykyisen “Pohtivan” sanoin: “peli näyttää kaiken”.

Alleviivaan ettei tämän ketjun tarkoitus ole muuta kuin ehkäistä tarvetta ottaa osaa Jatkoajan samannimiseen hassutteluun.

Toki tämäkin on totta.

Itse asiassa juttelin yhden Ilveksen entisen kapteenin kanssa tässä viikko sitten ja tultiin pikku hönössä siihen tulokseen, että pieni vastakkainasettelu ja kettuilu on aika jees tässä Tampereen kiekossa.

Toki tämä oli vain meidän mielipide.

Ei todellakaan tarvi olla asiapitoista, harvoin siihen itsekään pystyn. Tänne on vaan muutenkin tullut jo vauvapalstaan verrattua kritiikkiä, niin auttaako nämä sitten siihen. En halua herätä joka aamu hiljentämään kymmentä turhaa ketjua jos tämä polku valitaan.

Jos kysymys olisi Kuinka paljon pelkäämme Ilveksen puolesta? niin voisin vastata että vähän. Onhan se jossain määrin uhanalainen.

3 tykkäystä

Muuten, noiden mun kahden viimeisen kirjoitukseni perusteella saa aika helkkarin hyvin selvää mitää mieltä olen. :smiley: Juu ei.

Joo,varsinkin Hakamettän aluella niitä on joutunu teuraaksi.

1 tykkäys

Se et kuinka paljon te todistelette et ette pelkää Ipaa vaan kertoo siitä et asian laita taitaa olla eri :wink: Vähän sama tilanne ku ois seksuaalisuudesta epävarma teini, joka yrittää todistella et on hetero :smiley: Ei se haittaa jos Ipaa vähän pelkää, kyl teitä tääl palstalla ymmärretään :wink:

En mä seksuaalisuudestani epävarma ole, vaan muista asioista. Tietäjät tietää. Ilves ei siihen liity millään tavalla.
Kyseessä on pieni viaton eläin.

Kyllä mää rupesin pelkään. Kovalla prosentilla viimeistelevät. Vahvassa prässissä mursivat Rantakarin ja tällä Valtosella on maailmanluokan laukaus. Tulee taisteleen maalipörssin voitosta.

3 tykkäystä