Kumpi mieluummin?

Jukka Rautakorven option käyttämiselle?

  • Yläpeukku
  • Alapeukku

0 voters

1 tykkäys

Tämän kauden paikallispelien avausmaalit kyseessä.

  • Rantakari (syyskuussa)
  • Fälth (lokakuussa)

0 voters

Luottohuivilla joulutaukoon saakka vai kauden loppuun asti?

  • Luottohuivi taistelee loppuun asti!
  • Luottohuivi eläkkeelle jouluna!

0 voters

  • Bohemian Rhapsody
  • We Are the Champions

0 voters

Paikallispeli kummin päin?

  • Ilves-Tappara
  • Tappara-Ilves

0 voters

Kumpi huomisen peleistä kiinnostaa enemmän?

  • Jets - Panthers
  • Lukko - Tappara

0 voters

  • Julkkisten verotiedot -Yes
  • Julkkisten verotiedot - evvk

0 voters

Eiköhän nuo kaikki ole itse rahansa ansainneet ja veronsa niistä maksaneet.
Kun ei mitenkään ole mun rahoista pois, niin ei vois vähempää kiinnostaa.

7 tykkäystä

Voi hemmetin hemmetti… Ei mennyt kyllä tämä äänestys ihan putkeen. Onko ollut aiemmin tässä ketjussa tilannetta, jossa on tullut noin murskaava voitto jommallekummalle?
No, kun nyt olen tuollaisena yksinäisenä soturina tuolla toisella puolella, niin täytynee laittaa tähän väliin pieni puolustus- ja perustelupuheenvuoro.
Ilveksellä on paremmat musiikit, sitä voinee tuskin kukaan kiistää. Myös maalilaulu on heillä ihan siedettävä ja kun kuuluttajakin on nykyään tasapuolisempi ja ennen kaikkea selkeämpi, niin mikäs siellä on ollessa.
On mun mielestäni hauskaa olla vieraana omassa kotihallissa, siinä on vähän jopa sellaista seikkailun makua. Muutenkin se, että pelataan vieraspaidoilla on kivaa, koska omatkin fanit pääsee näkemään ne ilman että tarvitsee edes lähteä kotihallista mihinkään.
Viimeisenä vielä, se on vaan jotenkin mukavamman näköistä kun otteluohjelmassa lukee Ilves-Tappara eikä toisinpäin. Ja on hyvä muistaa, että kumpi tahansa peliä isännöikään, niin aina on kuitenkin molempien faneja paljon paikalla.
Ja ottakaa huomioon, että nää on vain ja ainoastaan mun omia mielipiteitäni :grinning: Kaikki saavat olla mitä mieltä haluavat, elämmehän sentään vapaassa ja demokraattisessa Suomessa!

2 tykkäystä

Maalilaulu ebsinnäkin ilvekselle luokkaa ”hirveä” - sille on naurahdeltu ihan Pohjois-Amerikkaa myöden. Musiikkimakuja monia mutta nuoriso (tulevat fanit) pitää enemmän Tapparan musiikista - samoin minä. Tappara-Ilves taittuu muutenkin suuhun paremmin kuin toistepäin.
Ilves - Tappara pelissä ei muuta parempaa Tappran isännöimään verrattuna kuin vierasjoukkue.

2 tykkäystä

Pelaajan kolmen maalin jälkeen…

  • hatut jäälle.
  • ei tavaraa jäälle.

0 voters

  • Gordie Howe
  • Ryhmä Hau

0 voters

  • Kun olen nähnyt kerran pelaajan kaukalossa, muistan tämän kätisyyden ikuisesti
  • Onko Matias Myttynen left vai right?

0 voters

Eikös Matias Myttysen se huikea pyörähdysmaali lähtenyt rystyltä? Eli left?

5 tykkäystä

Tikulla silmään jne, mutta jos historiaa voisi muuttaa…

  • Game 7:n voitto 2014
  • Game 7:n voitto 2015

0 voters

1 tykkäys

Nuo nyt ovat noita äänestyksiä, joiden tulosten kuuluu puhtaasti korkeataiteellisista syistä jakautua tietyllä tavoin, ja sitä on turha ottaa henkilökohtaisesti mitenkään kielteisesti, päin vastoin.

  • 31.3.2017 6. puolivälierä Ilves - Tappara 1-2 (3.je)
  • 1.4.2017 7. puolivälierä Tappara - Ilves 2-0

0 voters

Kummanlainen pakki?

  • Ilkeä puukäsi
  • Lepsu samettikäsi

0 voters

Kauden 2014-2015 tarina olisi ollut todella kaunis, jos se olisi syksyn vaikeuksien, vaikean Lukko-sarjan ja finaalin 3-1 -tilanteen jälkeen käännetty mestaruudeksi. Kaunis tarina se on minun sydämessä tälläkin toteutumalla, vaikka mestaruutta jouduttiin odottamaan vielä vuoden verran.

2013-2014 on muistoissa jotenkin nihkeämpänä ja eikös Ville Nieminen puhunut, kuinka maisemista ei ollut nautittu? Syy siihen, että äänestin silti tätä lukee tuossa edellä. Ville Nieminen Suomen mestarina Tapparassa olisi ollut jotain, minkä olisin halunnut nähdä.

Katkerat finaalitappiot saivat sen kauan kaivatun mestaruuden kuitenkin maistumaan todella suloiselta.

6 tykkäystä

Hyvät perustelut sinulla. Tykkään myös paljon enemmän Ilveksen musiikkivalikoimasta, kun Tapparan peleissä kuullaan liikaa ihmeteknoa ja muuta pop-humppaa. Rock kuuluu ehdottomasti… tai siis minun mielestäni jäähalleihin. Tykkään myös tuosta vierasnäkökulmasta.

Äänestin kuitenkin Tappara-Ilves ihan vain sen vuoksi, että Tappara tulee aina ensin. Ja mieluummin vien rahani Tapparan kuin Ilveksen pussiin.

7 tykkäystä
  • Nelosketjussa NHL:ää
  • Ykkösketjussa AHL:ää

0 voters