Kyselyitä ja testejä internetissä

Kukapa ei olisi törmännyt netissä testeihin, joilla voi testata esim., mikä huonekasvi olisit tai oletko kesä- vai talvirengas. Näitä tuloksia on sitten kiva jakaa muiden kanssa esim. Facebookissa. Tai nyt täällä.

Nimittäin tähän ketjuun kaikki kyselyt, omat tulokset ja niiden ihmettelyt.

Huom.! Ketjua ei pidä sekoittaa Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä -ketjuun, jossa pyöritellään visoja ja aivopähkinöitä.

6 tykkäystä

James Rodríguez olen mä.

3 tykkäystä

Nyt se on testattu! Olet Mohamed Salah
Olet supertähti, joka ottaa koko joukkueen reppuselkäänsä. Hienoa tekemistä!

Kyllä testi tietää :ok_hand:

2 tykkäystä

Harry Kane.

Yes Sir! Olet viileän tyylikäs viimeistelijä, joka täyttää fanien villeimmät unelmat!

Olipa osuva testi.

5 tykkäystä

Messi tuli tänne! Siis tuosta testistä tuloksekseni.

Sinulta odotetaan paljon, mutta ovatko paineet liikaa? Sinua rakastetaan aina ja ikuisesti, olet legenda!

3 tykkäystä

Rodríguez tuli tännekin. :grinning:

3 tykkäystä

Ach ja! Jalkapalloa pelataan 90 minuuttia ja lopulta sinä olet voittaja. Vapaapotkusi kylvää kauhua ja peliälysi hivelee silmää.
Toni Kroos! :sweat_smile:

8 tykkäystä

Nyt se on testattu! Olet Diego Costa
Olet härkämäinen viimeistelijä, joka menee vaikka kuinka ahtaasta välistä. Teot puhuvat puolestaan!

3 tykkäystä

Olen Mohamed Salah. … ? … ! … ??? Häh ???

2 tykkäystä

MInä taas olen, yllätys yllätys Harry Kane

3 tykkäystä

Leo Messi :sunglasses:
“Sinulta odotetaan paljon, mutta ovatko paineet liikaa? Sinua rakastetaan aina ja ikuisesti, olet legenda!”

1 tykkäys

James Rodríguez kanssa.

2 tykkäystä

FYI

5 tykkäystä

James Rodriguez.

2 tykkäystä

Sinua rakastetaan ja vihataan ihan yhtä paljon. Olet kaikkien huulilla etkä taatusti jätä ketään kylmäksi!

Nyt se on testattu! Olet Cristiano Ronaldo

2 tykkäystä

Harry Kane, empä olisi uskonu

Kaikki oikein, kunnes maskotti meni lopussa väärin.

1 tykkäys

Siitä voi käydä tekemässä testin kuka MM-kisapelaaja vaikuttaa eniten sulta. Itselle tuli tietysti jo kuollut

Lev Yashin
Olet musta hämähäkki - neuvostojalkapallon kaikkien aikojen legenda. Katso jutun lopusta, mitkä muut pelaajat vastaavat kriteerejäsi. (Johan Cruyff, Diego Maradona, Miroslav Klose…) Ei mittää huonoi kaverei.

2 tykkäystä

John Stones

“Et ole karskein ja jykevin puolustaja, mutta pallo pysyy jalassasi. Katso jutun lopusta, mitkä muut pelaajat vastaavat kriteerejäsi.”