Kyselyitä ja testejä internetissä

Vaalit lähestyvät ja äänestääkin pitäisi. On vaikea valita yhtä näistä kaikista samanhajuisista, -makuisista ja -värisistä ja siksi puoluejohtajille on esitetty kysymyksiä. Olen huolestunut, jos tällaiset kysymykset vaikuttavat kenenkään ehdokasvalintaan.

Joka tapauksessa, tässä ajankohtaan sovitettu “Jos olisit vihannes, millainen vihannes olisit” -testi:

Testaa nyt, ketä puoluejohtajaa todella muistutat!
Kysymykset perustuvat IS:n vaaligrilleissä puheenjohtajille esittämiin ”olennaisiin kysymyksiin”.

Haiskahtaa Loimaalta :joy:

3 tykkäystä

Helpoin testi ikinä ja pisteet puhdas 0. Vain turkulaisessa voidaan verrata Juicea Mattiin ja Teppoon. Anna mun kaikki kestää.

5 tykkäystä

Testille pisteet hauskasta arvostelusta:

0/15
Olet pesunkestävä tamperelainen tai sitten Turku-vihaaja. Pahimmassa tapauksessa molempia.

9 tykkäystä

0/15 täälläkin :sweat_smile:t täytyi oikein lähettää tyttärelle joka asuu TAMPEREELLA, hiukan jännittää saako hän puhtaasti läpi vai ei…ainakin Jääkiekko kysymyksen olen saanut iskostettua häneen :tappara:

2 tykkäystä

1/15. Kyllähän nyt kansitakki takatukan voittaa.

4 tykkäystä

1/15. Siivet ei oo mun juttu.

1 tykkäys

Samasta tuli se ainoa turkulaisuuspiste

1 tykkäys

Sama juttu :smiley: mutta muutoin perin tamperelainen.

0/15 tuossa Turku vs Tampere. En edes tiennyt noita turkulaisia vaihtoehtoja…

Mutta onpa urpo tuo Ylen kirjoitusnopeustesti. Ainakin itselläni tuo malliteksti siirtyy liian nopeasti vasemmalle ja sitä sitten saa pysähtyä kelailemaan takaisin kohdalleen.

Nyt sai tulokseksi 300 kirjainta / minuutti, mutta uskoisin että paremmalla systeemillä tulisi 320-330.

1 tykkäys

1/15

Hese > siivet

2 tykkäystä

A post was merged into an existing topic: Tietokilpailuja ja muita pähkinöitä

Rohkea, ystävällinen ja tasapainoinen mäyräkoira :grin:

5 tykkäystä

Mäyräkoira myös. Olen kyllä aina tykännyt mäyräkoirista… :joy:

3 tykkäystä

Täällä bordercollie

Olet kuin whippet! Sinussa on paljon samaa kuin whippetissä. Vinttikoirien ryhmään kuuluva whippet on vikkelä juoksija. Luonteeltaan whippet on lempeä, kärsivällinen, suurisydäminen ja sopeutuvainen, aivan kuten sinä. Olet perhekeskeinen tyyppi ja kiinnyt läheisiisi vahvasti. Viihdyt kotona mukavasti sohvalla loikoillen, mutta sinusta löytyy myös kilpailuviettiä ja räjähtävää nopeutta! :dog2:

4 tykkäystä

Tällainenkin löytyi:

Oma henkinen kotimaani yllätti aika paljon: :grin:

Henkinen kotisi on Islanti! Pikkuinen Islanti sopii sinulle mainiosti. Islannin luonto on kenties maailman kauneinta, ja se sopii sinulle, sillä viihdyt luonnossa paremmin kuin kaupungin vilinässä. Tulen ja jään maassa voit viettää aikaasi vesiputouksia ja laavakenttiä tutkien ja islanninhevosella ratsastaen. Olet omaperäinen, huumorintajuinen ja pärjäät kaikessa, mitä teet – aivan kuin islantilaisetkin. :iceland:

3 tykkäystä

Vinttikoirien ryhmään kuuluva Whippet. :joy:

3 tykkäystä

:dog2:

Sinussa on paljon samaa kuin jackrussellinterrierissä koirarotuihin kuuluva jackrussellinterrieri on eloisa, valpas ja toimelias, aivan kuten sinäkin. Olet sähäkkä ja innostut nopeasti kaikenlaisesta uudesta. Sinulla on usein monta rautaa tulessa, sillä aktiivisena tyyppinä haluat olla kaikessa mukana. Luonteeltasi olet rohkea ja peloton, ystävällinen ja itsevarma.

Kuvaa täydellisesti. :joy:

2 tykkäystä

Hurra, hurra, hurra! Henkinen kotisi on armas naapurimaa Ruotsi :sunglasses:

2 tykkäystä
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!