Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

Recoilin varausaika päättyy 14.44. Älä menetä epätoivoa, kyllä se sen sun pelaajan nappaa.

2 tykkäystä

Hetkinen, onko mulla mennyt kaksi vuoroa? Tentissä olin…:grin:

Tää draftaaminen on ammattimaista ja kokonaisvaltaista hommaa, ei oo mahdollista opiskella ohessa, hei!

6 tykkäystä

Varaan itselleni hyökkäyspäähän Janne Lahti, HPK

Puolustajaksi valikoituu kulttipelaaja Aleksi Salonen, Jukurit.

4 tykkäystä

Joonas Rask, HIFK
@BlueOval

Tämä on niin kuumaa touhua että mulla meinaa ihan totaalisesti vati palaa ku pitää odotella vuorokausi vuoroa taas :joy: ja illalla kun luultavasti vuoro napsahtaa, olen iloisessa itä-Suomessa, Ilomantsin perämetissä jossa ei kännykän kuuluvuus ole saletissa :joy:

Eiks @BlueOval mennyt onnensa ohi?
@krobbe n vuoro.

On!

Ekeståhl-Jonsson, Lucas TPS
@Raymo

Jonatan Tanus, SaiPa

@le_Magnifique

Ajattelin kiusata jokaista valmentajaa.
Arttu Ilomäki, Lukko

@Kallunpirva

Jakub Skarek, Pelicans
@Dillinger

Tolppien väliin Denis Godla, Kalpa
@Tomi ole hyvä

2 tykkäystä

Ryan O’Connor ifk:sta.
Seuraavana vuoroon @Tykki

Suoritan rästivuoroni hetken kuluttua.
Ei kerkee töissä perehtymään tähän asiaan.

Rästivaraus pois.

Toiseksi puolustajaksi:
Petteri Nikkilä, HPK

@Tykki jatkaa uneliaita otteitaan, toivottavasti saa jenginsä hereille heti kauden alkuun. Vuoroon @Neliwilson

7 tykkäystä

Tuoss nyt kyllä piilee vaara että kun kausi alkaa niin on varaluistimien varaluistimetkin hukassa :joy:

En tiedä onko kunnossa, mutta otetaan riski ja valitaan Juha Leimu, Ilves. Seuraavaksi @Diablo

Eikös viime kaudella käynyt niin, että joku nukkui koko varaustilaisuuden, ja joutui kasaamaan porukkansa ylijäämämiehistä, mutta oli silti ihan kärjen tuntumassa koko kauden?

Ei toki poista sitä harmitusta, mikä tulee kun joku toistuvasti odotuttaa muita…

1 tykkäys