Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

Mulla oli toimiva ehdotus jo aiemmin.

2 tykkäystä

Pidän sääntömuutoksesta, vaikka se tuleekin kesken draftin. Jos joku ei ole kiinnostunut valitsemaan pelaajia, otetaan varajäsen tilalle 3. kierrokselle. Nyt on kulunut 30 tuntia draftin aloituksesta, eikä alunperin mukaan ilmoittautunutta ole näkynyt. Hyvä pitää lohkot samankokoisina, saamme muuten (teoriassa) etua yhteispisteissä, kun jengit on mukamas parempia.

1 tykkäys

Tulisi olemaan @BlueOval todellinen kaikkien pään päällä roikkuva miekka koko draftin ajan, jos milloin vain saattaisi hävitä 3-5 pelaajaa. Ja se pommi laukeaisi jonkun kohdalle.

@krobbe’n ehdotuksen ainoa miinuspuoli on, että sotkisi pudotuspelihommia vähän, jos olisi eri määrä osallistujia eri lohkoissa kahdesta syystä. 1) Vähemmän osallistujia, joten helpompi tie kärkipaikoille. 2) Paremmat pelaajat kuin muissa lohkoissa, joten helpompi saavuttaa lucky loser -paikka. Mutta efekti olisi aika pieni. Jaa @le_Magnifique oli nopeampi toteamaan saman.

2 tykkäystä

Totta tuokin.
Huomioitko sellaisen että nuo 3-5 pelaajaa on jäänyt varaamatta aikaisemmilla kierroksilla ja siitä on saattanut olla muille etua.

Pahoittelen myöhästymistä. Kokeilen ryhdistäytyä!

Varaan pelaajan Jani Hakanpää, Kärpät

1 tykkäys

Näitä juttuja ole miettinyt paljon. Siitä on ollut etua kaikille melko saman verran. Tilanne on kurja enkä pidä siitä, mutta paras tapa purkaa se on joukkueen täyttäminen kierroksen taitteessa. Siitä olen pähkäilyn myötä vakuuttunut.

Ainoa täydellinen ratkaisu olisi, että kaikki varaisivat omalla vuorollaan. Ja se, ettei varsinkaan tällaisia tapahtuisi.

Varaan nyt tokan kierroksen päätteeksi joka tapauksessa itselleni maalivahdin, eli Andreas Bernard Ässistä!

Tästä voidaan vängätä vaikka maailman tappiin, mutta sinähän se tuomari olet ja teet päätökset.
Olen tuonut kuitenkin oman mielipiteeni julki ja seison sen takana.

3 tykkäystä

Värväsin @Kilo’n hoitamaan homman nyt.

3 tykkäystä

Oikea ratkaisu, päästään eteenpäin!

@rizka eli odotellaanko tässä nyt @Kilo n saapumista ja pelaajien valkkaamista vai valkkaako @ProTappara itselleen vielä pelaajan?

@Kilo tullee ihan kohta. Sain häneen yhteyden tuossa 20 min sitten.

2 tykkäystä

Tien päällä, joten varmistan hönönä: varaan nyt?

Joo kaksi pelaajaa.

1 tykkäys

H: Jarkko Malinen, Tappara
Mv: Henrik Haukeland, TPS

4 tykkäystä

@ProTappara taas vuoroon.

2 tykkäystä

Keskikaistan pitää olla vahva, ajattelee Jukkakin aina. Myös ylivoimapisteitä kaivataan.

Kiinnitän Kärpän, eli Mika Pyörälän (en tosin tiedä, paljonko pelaa keskellä, mutta kuitenkin).

edit-lisäys: Se olis hooverointiaika taas, @Imuri

1 tykkäys

Sami Rajaniemi
@Desperado

Joo, tää lähtö ei itellä oikeen onnistunut kun ollut paljon menoa tässä, olenko vielä mukana?

Viivatykki Janne Niskala Lukosta mulle.

@Rantt3 ole hyvä