Liiga-draft 18-19, lohko Jukka

Kiinnitän itselleni peruspuun, johon koko joukkueeni voi nojata. Tommi Taimi, Ässät. Seuraavana @Nevofoget03

Arvoin Niskalan ja Taimin välillä. Lähellä oli siirto mun joukkueeseen. :grinning:

1 tykkäys

Rakennan joukkueen alhaalta ylöspäin, eli seuraavaksi vuorossa toinen pakki. Meinasi pää hajota arpoessa, joten otan Liigapörssin mukaan kalleimman vapaana olevan.

Mikko Mäenpää, JYP

@Recoil jatkaa tästä

3 tykkäystä

Ei saatana. Saakohan vielä vaihtaa?

Toisessa lohkossa kävi samoin, eikä siellä @rizka ottanut kantaa asiaan. Onhan tuo aika karua valita mukaan pelaaja, joka ehkä pääsee jo tammikuussa joukkueharjoituksiin. Toistaiseksi Mäenpää on sinun, kunnes diktaattori jyrähtää.
Itse antaisin vaihtaa, mutta sillä mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Ja miten tuo toisessa lohkossa menisi…? Ilmainen vaihto draftin jälkeen?

Otetaan pakki, Mikko Kousa, Pelsut.

Vuoroon @BlueOval

Omasta mielestä tämä olisi reilu vaihtoehto. Jäisi sitten vielä se yksi vaihto kauden ajaksi.

3 tykkäystä

Topi Jaakola, Tepsi

@krobbe sinun vuorosi varata

Olisiko kuintenkin Pelicans

Ja TPS.

2 tykkäystä

Ei ole ainut loukkaantunut liigapelaaja, että missä menisi raja, kun aletaan huudon jälkeen vaihtelemaan? Tarkastamalla esim. Liigan sivuilta olisi voinut havaita, että Mäenpää on pelannut yhden pelin, kun muut runkoäijät pelannut viisi peliä.

3 tykkäystä

Eiköhän tehdä niin että mennään tällä virheellä drafti loppuun ja kysellään sitten miten paikataan jos paikataan. Itsepähän sössin.

2 tykkäystä

Jakub Krejcik Lukko
@Raymo

1 tykkäys

Voi ettien että! Oliko aivan pakko? Luulitko etten ollut pedannut paikkaa hänelle? Tulkin olin jo palkannut, kun ei tuo tsekki taivu minulta. Tämä oli nyt karmiva takaisku. Virtuaalisesti puhkon polkupyöräsi kumeja parhaillaan, kyllä harmittaa.

3 tykkäystä

Michal Kristof, Kärpät

@le_Magnifique

1 tykkäys

Jussi Rynnäs, Kärpät

@Kallunpirva

1 tykkäys

Eric Perrin JYP
@Dillinger

1 tykkäys

Aha,mihinkään ei voi enään luottaa MK lupas tulla mun joukkueeseen. Tarjosit jotain enemmän,s…tana et kyrsii. :grinning:

2 tykkäystä

Ei taida olla enää Ekiin luottoa kun oli näin pitkälle varattavissa?

Joo näin se on nähtävä. Itsekin vähän funtsasin otanko vai inte… low risk, high reward - tyyppinen otto.

2 tykkäystä