Liiga-draft 2016-17, tilanneseuranta ja joukkueiden vertailu

Emil Larmi oli itsellä todella kovassa harkinnassa, mutta en ollut ihan varma Kerhon maalivahtitilanteesta, joten skippasin ja vaihdoin Markkaseen. Heh, heh…

Roope Hintz loukkaantui noin sekunti sen jälkeen kun olin hänet poiminut ja maalivahtini Nathan Lawson on jo muilla mailla vierahilla…
Hyvin menee…
Eikä nuo muutkaan valinnat kyllä hurraa-huutoja nostata :sweat_smile:

Viikon verran on taas keräilty pisteitä.

3 tykkäystä

@ozzi pystytkö jossain välissä päivittään pistetilanteen?

Olin pari viimesintä viikonloppua reissussa niin tämä unohtu, sori siitä. Seuraavan kerran sitten joskus maju-tauon jälkeen.

Meillä on uusi Kärki kilpailussa, @senhus laittanut tuulemaan!

4 tykkäystä

Joukkueeni rypee jonkinasteisissa loukkaantumisissa ja tätä myöten +60pinnan johto jäsen @Kilo on meni 10 pisteen tappiolle #OnkoMunTiimissäReenijumiaVaiHuonooFysiikkaohjausta??

Harjoittelu päin helevettiä, ei siinä mikään muu voi olla

2 tykkäystä

Täytyy silti sanoa, etten oikein ymmärrä, miten voin olla näin korkealla. Mun hyökkäyskolmikkoni on Green–Kapanen–Ilomäki. Ei ne ole tehneet oikein mitään.

#BasedHeshka

1 tykkäys

Ruohomaan pitää alkaa tehä tulosta sllä, Tukonen ja Pyörälä on onnistunut nyt. Toivottavasti uusi Tshekki laitetaan Ruohomaan kenttään niin ehkä voin pientä nousua alottaa.

Sulla on rautanen alakerta. Suorittaminen on muutenkin kohtalaisen tasaista. Vertailuna esimerkiksi minun joukkue, jossa puolet pisteistä on kerännyt kaksi Tapparan miestä.

1 tykkäys

Kaapo Kahkonen was placed on waivers by the le_Magnifique on Tuesday.

The 20-year-old goaltender was among one cuts to the le_Magnifique roster as the team continues to get their game back on track.
Kahkonen was on the final year of a one-year entry level deal which was set to pay him 1€ this season, with a cap hit of 1€.
Kahkonen had a 0-74-0 record in 9 games this season for le_Magnifique with a 6.44 goals-agains average and 31,22 save percentage. The Finland native was beat out by Jakub Štěpánek, who has a strong start in his new club.
Kahkonen has spent his entire Liiga-draft career with the le_Magnifique franchise. He was selected in the first round, 3rd overall, by the le_Magnifique in 2016 :facepalm:

Could the long, inexplicable goaltending nightmare finally be over for le_Magnifique fans? Could placing Kahkonen on waivers potentially end a 26-year run without playoffs for the franchise?

Kahkonen, 20, has been considered among the weakest starting goaltenders in the Liiga-draft for the last one seasons.
If le_Magnifique’s choise to play without goalie really saves their season, it would obviously be another Jack Adams worthy achievement.

8 tykkäystä

Päivitelläänpä tähän väliin taas.

2 tykkäystä

Meniköhän oikein, laskin, että Juti-lohkossa on kerätty 10445 pistettä ja Janne-lohkossa 10057. Eli Juti-lohko olisi hiukan edellä “lohkojen välisessä taistelussa”.

Oikein laskit, Juti on ollut koko ajan hieman edellä. Tästä vielä historiallista dataa lohkojen välisestä kamppailusta.

2 tykkäystä

Vähän metsään on menny mun 1st round pick Bäckström jos jouluun asti on paketissa tai pahimmillaan poissa koko kauden :confused: Viljanen on vähän hitaasti käynnistyny, mutta alkaa sekin nyt sentään vähän lämpiään. :smiley:

Edit: Jutin kaaviossa on jotain häikkää, viivat ei vastaa pisteitä kunnolla. Pistetaulukon pitäisi olla oikein. Korjaillaan…
Edit2: Jutin kaavio korjattu. Terzillä on kohtalainen kulmakerroin :slight_smile:

1 tykkäys

Tämmöstä tällä kertaa.

Edit: Illan erikoisena vielä TOP30 pisteitä kerryttäneet pelaajat

6 tykkäystä

Tukosen paikat ei kestä ja Rask hakkaa hanskaan pelikiellon arvoisesti. Ei tää nyt hyvältä näytä :joy:

Ei hyvältä näytä täälläkään, jumbosijoista varmaan taistellaan keväällä :sweat:

Edelleen yli puolet pisteistä on Tapparalaisten tekemiä, muutkin vois alkaa pelaan.