Liiga-draft 2017-18, lohko Susi, tilanneseuranta ja vaihdot

Onko potkut saanut pelaaja muiden käytettävissä? Itseäni ei juuri Heljanko tai Pikkarainen kiinnosta, mutta odotan floppi-Kuuselan tai “0+0” Zaborskyn myyntiä.

2 tykkäystä

Mä pohdin tätä viikolla ja päätin, etteivät ole käytettävissä. Tämän voisi ihan perustellusti päättää toisinkin, mutta menemme näin.

1 tykkäys

Hiukan epäilen että Krisse tai Zabo vaihtuu kehenkään. Tai minä en ainakaan vaihtaisi.

Tämä taitaa olla perjantain jälkeinen sarjataulukko?

Joo näyttäisi olevan. Tässä järjestelmän tällä hetkellä näyttämä, jossa hallitseva mestari on valahtanut pahnanpohjimmaiseksi:

Käyttäjä        Pisteet
Maalivahti      232
Terzi           207
Capitano        195
le_Magnifique   194
lrs000          191
terppp          182
S.T             181
boca            179
ozzi            165
Treppu          162
_Linden_16      157
Paarma          147
Hatchetman      128
oranssi5        128
Tapparafani_97  123
BlueOval        113
3 tykkäystä

Mahtavaa, sijoitus vihonviimeinen ja tykkäykset käytetty.:laughing:
Koska syntipukki on löydettävä aina jostain muualta, niin nyt syyttävä sormi osoittaa Rautakorven suuntaan.:grin:

1 tykkäys

Tahmeaa on. Hiukan vaikeuttanut se, että hyökkäystrioni yhteenlasketut tehot viiden kierroksen jälkeen 0+1!!!

Oma JJJ-hyökkäysketju vetää identtisillä pisteillä…:confused:
Odotellaan siis molemmat sitä ketsuppipullon avautumista?:slight_smile:

1 tykkäys

Filppula sivussa kuusi viikkoa.

Scheisse. Pitääköhän kipaista alelaarin puolelle… En minä sitä vielä tässä vaiheessa kuvitellut tekeväni.

Mä en kuuden viikon saikun vuoksi Filppulasta luopuisi tässä vaiheessa kautta. Niin monta peliä ehtii vielä pelata paluunsa jälkeen, että kerää pisteitä hyvin mahdollisesti vielä enemmän kuin alelaarista poimittu pelaaja. Jää vaihto-optiokin käytettäväksi myöhemmälle ajalle mahdollisia katastrofeja varten.

Jumprahuitti kun missaa kuitenkin 14 peliä tuona aikana, mahdollisesti 16, jos venyttävät maaottelutauon yli. Pakko ottaa neuvoa antavaa. Mites se JMJ on palaamassa?

Tiettävästi joskus lokakuun alussa. Syyskuussa Tapparalla on vielä viisi peliä, jotka JMJ suurella varmuudella missaa. Lokakuun alussa pelataan verkkaisesti: pelit 6., 7., 13. ja 14. päivä. JMJ:llä olisi jäljellä noin 47-49 peliä ja Filppulalla 39-41 peliä. On siinä eroa, mutta mä jättäisin vaihdon muuhun tarkoitukseen samassa tilanteessa.

Pommia viritellään.

Kohta rytisee.

Täytyy rytistä ennen klo 18.30, jotta ehtii mukaan tälle päivälle.

Le Magnifique a acquis l’avant Charles Bertrand de Kärpät Oulu. Le contrat avec Ilari Filppula a pris fin avec un accord commun. Affectant immédiatement.

out / dans: Ilari Filppula, TPS
in / hors: Charles Bertrand, Kärpät

19.9. 18.29

edit. @rizka @ozzi

4 tykkäystä

Mitään en ymmärtänyt mutta tämä kirjattu sisään.

3 tykkäystä

Pakkohan tässä on itsekin vaihto tehdä. Valitsin väärän Mustosen ja nyt lähtee Joel :bus:

Elikkäs Joel Mustonen, Pelicans → Éric Perrin, TPS

19.9 klo 21:51

@rizka @ozzi

1 tykkäys

Kuitti tähän, Perrin on huomisesta lähtien sinun tiimissä.

1 tykkäys

En tiedä kenet vaihtaisin joukkueestani kun on pelkkiä alisuorittajia…

Käyttäjä        Pisteet
Capitano        284
Maalivahti      260
le_Magnifique   253
Treppu          250
lrs000          238
terppp          229
Terzi           225
S.T             222
boca            204
_Linden_16      187
Tapparafani_97  183
ozzi            177
Paarma          173
BlueOval        165
oranssi5        163
Hatchetman      136
1 tykkäys

Seuraava kysymys, @rizka

Joko olet keksinyt, miten lohkoista pääsee pudotuspeleihin? Mitä on pelaajayhdistyksen kanssa sovittu?
Itse näen kaksi vaihtoehtoa:
a) jokaisesta lohkosta kaksi parasta sekä kaksi pisteiden perusteella => normaalit 1vs1 pudotuspelit
b) jokaisesta lohkosta neljä parasta sekä neljä pisteiden perusteella => puolivälierät neljän jengin lohkoissa, joista paras välieriin

Vaikkei sillä mitään merkitystä olekaan, tykkään jälkimmäisestä, niin useampi pääsisi lisäkseni tosipeleihin.

Kokonaiskuvassa tällä on merkitystä siinä, miten minä ajoitan joukkueeni kuntohuipun ja miten voin aloittaa hirveän harjoitusrääkin / treenijumin helmikuussa.