Liigan ePlayoffs 2020

Tämäkin olisi ollut mainio vaihtoehto. Liigajoukkueiden päävalmentajat olisi pakotettu markkinointityöhön, koska valmentaminen on nyt jonkun aikaa jäissä. Olisi voinut tulla mielenkiintoisia pareja kuten Virta -Selin ja Rautakorpi -.Pennanen.

7 tykkäystä

Pennasella sekois kasetti kun ei saa videotarkistusta.

Jaa näköjään pelaajayhdistys kieltänyt liiga pelaajia osallistumasta. Paskaa. Täysi palkka pitäis maksaa, mutta tälläseen ”talkoisiin” ei ees voida osallistua.

4 tykkäystä

Pelaajat on harjoitteluvapaalla 14.4.20 asti, joten tuon ongelman olisi voinut kiertää aloittamalla konsolipelit 15.4 keskiviikkona.

1 tykkäys

Kai Kärpillä on viä mainoksetkin paidoissa.

2 tykkäystä

Kyllä on tämä Miikka sen näköinen jätkä ettei ole tullu muutako änäriä hakattua. Harmi muiden joukkueiden edustajien kannalta. :joy:

7 tykkäystä

No ainakin Luodolle ja Ritokoskelle annan pienet tsäänssit. Ilmeisesti tullut jonkun verran pelailtua ja ehkä karanteenissa saanut treenata rauhassa.

No en anna itse kyllä mitään mahdollisuutta.
Luoto pelaa kuitenkin jääkiekkoa ammatikseen, tää Miikka käyttää samat tunnit NHL2020 pelaamiseen.
Kyllä noissa on ihan järjettömät tasoerot ja se tullaan kyllä huomaamaan.

Tämähän meni aivan pelleilyksi, kun pelaajayhdistys ilmeisesti päätti, ettei seurojen pelaajat edusta. Luulen, että Kärppien saama hyöty turnauksen voitosta jää lopulta melko marginaaliseksi ja esim. HIFK paljon kiinnostavampi omalla radiojuontajallaan.

1 tykkäys

Joona on valmis. :facepunch:

14 tykkäystä

Heljankon kunnon arvoitus ja kumman heittää uuniin aiheutti kahvit näppikselle. :smiley:

4 tykkäystä

Mitä Jaajon ja Ritokosken välisiä pelejä vilkuilin tuossa yks päivä, niin en anna kyllä mahdollisuuksia. :smiley: Hävisi Jaajollekin varmaan jokaisen matsin ja ei erikoinen kyllä ollut muutenkaan. Siis jos tuohon Kärppien edustajaan verrataan, muita voi voittaa kyllä, en tiedä millaisia pelureita loput ovat. :smile:

1 tykkäys

Ilmeisesti Jaajo on hemmetin hyvä “kasuaalipelaaja”.
On kuitenkin huomattava, että Kärppien edustaja on aivan eri tasolla kuin kasuaalipelaajat.

Varmaan päästään Kärppiä vastaan finaalin game sevenii ja johdetaan ennen vikaa erää 5-0. Sitten EA sports puuttuu peliin ja heittää jumalaisen ice tiltin päälle. Kärpät tekee rystyllä siniviivalta viiden lavan läpi 5 pörsää siinä, missä me ollaa ammuttu 25 kertaa raudoista ulos. Jatkoajalla sitten takatolpalta 6-5 Oululaisille, ku meidän rahtilaivamaisesti kääntyilevät pakit ei vaa mee ottaa miestä.

3 tykkäystä

Kuvailit mun kahden edellis illan pelejä. Yhdessä pelissä 40-11 laukaukset tulos 0-1 kun mokke anto ribarin 2 min ennen loppua suoraan lapaan.

3 tykkäystä

Ei ne laukaukset nyt aina kaikkea kerro varsinkaan änäri pelissä. Jotku saattaa vetää heti siniviivan jälkeen eikä edes koita rakentaa tilanteita. Kyllähän niitä laukauksia sillä tyylillä kaikki saa.

1 tykkäys

Mulla on kans palanu hermot viime aikoina moneen kertaan. Ihme, ku ohjain viä ehjä. Peli on muuttunu syksystä mun mielestä hitaammaks ja on samanlaista tuskasta puurtamista, ku 19.

Kavereiden kanssa pelataan samalla puolella muita vastaan ja joskus sieltä tulee kovaa poppoota vastaan niin puolustus edellä pelataan ja omissa annetaan kulmissa jauhaa ja monesti vetoja tulee jostain mistä ei maalivahdille mitään ongelmia, mutta kun päästään vastahyökkäykseen niin ei pyritä turhaan laukomaan vaan hakee vapaata paikkaa kaverille mistä laittaa suoraan sisään. Joten vastustajat usein saa enemmän vetoja kuin me, mutta yleensä meidän maalipaikat on vaarallisempia mitä tehdään.

Toki joskus on niitä pelejä kun omalle maalivahdille menee mitän ihmeellisempiä vetoja ja vastustajan veska ottaa kaikki kiinni, muttei oo jaksanut koskaan mennä tuohon EA tasoittaa kitinään, koska silti syy on omassa tekemisessä.

1 tykkäys

Itse pelaan näin online pelejä ja laukauksia on alle 20 varmaa joka pelissä, mutta noin 600 peliä pelannut ja keskimäärin maaliin menny 4,5 maalia per peli, toki haen sitä lähes varmaa maali paikkaa aina. Tälläkin taktiikalla sen lähes 500 voittoa saanu.

1 tykkäys

Tänään lähtee homma säälipleijareilla käyntiin.

Joni Tuulola :hpk: - Eetu Sopanen :kalpa: klo 18
Harri Pesonen :jyp: - Iiro Vehmanen :assat: klo 19

4 tykkäystä

Niin siis minä itse pelasin, ei jotku. Kuten n.400 aijempaa ottelua. En ole ikinä nähnyt molaria sellasessa vireessä kuin Holtby oli.

1 tykkäys