Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Ootko katsonut kaiken maailman roskapostikansiot ja sellaiset?

1 tykkäys

Toki joo. Plus tsekkasin 2 kertaa että tuli varmasti annettua oikea maili ja puhelinnumero.

Minulla meni tilausvahvistuksen saapumisen jälkeen 5 minuuttia käyttäjätunnusohjeiden saamiseen.

1 tykkäys

Ourrait. Oon tässä jo reippaat puolisen tuntia odotellut, ehkä ne sittenkin sieltä vielä tippuu :).

Mulla oli Telia kaivanut jostain ikivanhan sähköpostiosoitteen, ei kelvannut lähettämäni osoite. Ei selvinnyt, ennenkuin soitin ja ilmoitin uudestaan osoitteen ja sen jälkeen asiat lähti rullaamaan. Postit tulee nyt oikeeseen osoitteeseen, mutta tilin tiedoissa ikivanha osoite kummittelee. Siinä on linkki, että voi vaihtaa, mutta kun sitä painaa se ilmoittaa, että he lähettävät linkin mistä voi vaihtaa. No tietysti se linkki menee siihen toimimattomaan osoitteeseen. Eivät kuulemma asiakaspalvelussakaan pysty vaihtaan. Onneksi sähköpostit nyt kulkee oikeeseen osoitteeseen.

1 tykkäys

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

Luulen että itselläni sotki tuo kun osoiterivit tyhjät, ja niitähän ei siis voi vaihtaa. Vaan ilmeisesti kaivetaan väestörekisteristä. Mutta eiköhän tuo tuosta selviä. Karu yllätys itselleni oli tuo että ei toimi kuten esim ruudun tilaus eli kortin tiedot sisään ja sillä selvä. Olisi tietty pitänyt katsoa aikasemmin kun vartti ennen pelin alkua mutta tän siitä saa kun tottunut siihen että asiat kuten tilaus nyt aina vaan toimii kuten junan vessa.

Viasat jääkiekko kanavalta tulee Jokereiden pelit ja Nähilästä primetime ottelut + yöltä vaihtelevasti otteluita. Tämä on jääkiekko ihmiselle täysin riittävä.

HC Nähilän kaverit voi ostaa viaplayn tai jonkun muun jolla näkee kaikki pelit. NHL Extra kanavat on ihan ripulia…

@Takakarva Jotta homma toimisi oikein täytyy telia-tv boxi olla Telian antamalla modeemilla Telian laajakaistassa kiinni. Omat Asukset ja Telehellit ei kelpaa. Lisäksi täytyy käyttää Telian antamia tunnuksia eikä itse luotuja mobiili tunnuksia.

Kävin avaamassa liittymän, niin netin kuin Telia-tv:n telian omassa liikkeessä koskikeskuksessa. Sain siinä heti mukaan huawein reitittimen ja parin päivän päästä tuli postissa digiboxi. Asensin laitteet ja totesin että nelosen kanavat ei näy.
Lompsin seuraavana päivänä Lielahden prisman telia liikkeeseen ja kerroin ongelman. Myyjä totesi että pitäisi näkyä kun ei ole pelkkä digiboxi vaan myös laajakaista telialta. Soitti jonnekin ”tukeen” ja sieltä sanottiin että laajakaista ei riitä vaan pitää olla telian kaapeliyhteys.
Ei ole mitään omia boxeja tai erikoisuuksia vaan kaikki on saatu telialta.

Aika jännä. Itsellä ei ole kaapelia vaan kuitu jonka kautta heidän laajakaista. Tuolla kuvaamalla tavalla kaikki näkyy kuten pitää.

Tätä sivua kun katsoo niin Laajakaista + boxi yhdistelmällä pitäisi näkyä. Kaapeli puolelle on oma kanavakartta.

Vissiin vähän myyjätkin sekaisin

1 tykkäys

Juu vissiin kuidulla toimii kans. Yhteyden pitää tulla näköjään maan alta että pelittää. Tätä ei kukaan myyjä ole näköjään tajunnut.

Katsoin että minulle tuli yksi paketti jossa oli Technicolor xstream modeemi ja arrisin digiboxi. Ei siis erillistä Huaweitä.

Voipi olla että kuidun päässä on eri vehkeet. Mutta samapa tuo. Laitteet on palautettu ja palasin takaisin elisaviihteen tyytyväiseksi asiakkaaksi :blush:

2 tykkäystä

9 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

@TeliaPartio

Olin teidän aspaan yhteydessä kun en saanut tilausta läpi (tunnukset ei napsuneet sähköpostiin, roskapostit tsekattu läpi jne), mitään ei ole kuulunut. Saisitteko autettua asiassa? Koitan siis tilailla palvelua ulkomailta joka varmaan aiheuttaa ongelman. Saa lähestyä vaikka yksityisviestillä ja voin pistää yhteystietoja sitä kautta josko saataisiin homma katsottua kuntoon.

Kiitokset :slight_smile:

Tästä löytyy lehdistötiedote jonka @taakka jo aiemmin linkitti. Kannattaa ehdottomasti käydä lukaisemassa. Avaa hyvin sitä miksi tilanne on tällainen.

Linkitysohjeet löydät täältä vai oletko saanut asian jo hoidettua?

Tätä kautta emme pääse asiakastietoihin käsiksi tai luotettavasti tunnistamaan kenestä asiakkaasta on kyse. Pääsisitkö telia.fi -sivujen kautta chattiin niin josko asia saataisiin hoidettua kuntoon? Voit myös käyttää tätä Yhteydenottolomaketta niin meiltä ollaan sinuun yhteydessä. Onnistuisiko näin?

//Merja@TeliaPartio

1 tykkäys

Juu, linkitin soittamalla ja vaihdoin samalla allstariin.

1 tykkäys

Tätä jo koitin mutta mitään ei kuitenkaan kuulunut. Kokeillaan uudestaan, kiitokset tiedosta :).

Onko odotettavissa laajakaistatarjouksia, joissa on se koko paketti (siis kun tilaa mobiililaajakaistan samalla)? Seurapaketti teillä jo oli myynnissä.

Onko joku muu bongannut?

Juuri tänään tein Telian kanssa kauppaa ja vielä eivät suostuneet “paketoimaan” Liigaa ja liittymää. Ostin silti molemmat.

1 tykkäys