Liigan televisiointi: Ruutu+

On se silti edullinen.

On on,edullinen on.

Mistään lisäkuluista ei ollut mainintaa, joten hinnan pitäisi olla sama. Ruutu on mitä ilmeisimmin ulkoistanut laskutuksen Lindorffille.

Jää kyllä tolkuttoman vähän lätkäkaudelle hintaa, koska 119,40€/9kk = 13,27€/kk. Olettaen siis, että kesän turnaukset laskee lätkäkauteen kuuluvaksi. Jos laskee vain Liiga-kuukaudet, niin hintaa jää 14,93€/kk. Päihittää tuon 160€/12kk -tarjouksen selvästi.

1 tykkäys

Mulla on tullut kokokauden laskut Lindorffin kautta, ei niissä ole ollut ylimääräistä euroakaan!

5 tykkäystä

Täällä sama , paljon halvempi kun se minkä päätin kuun vaihteessa. :+1:

1 tykkäys

Ilmeisesti tämä on vielä eilen toiminut: nyt tuli viesti “Sinulla on jo jatkuva tilaus, joka oikeuttaa samoihin käyttöoikeuksiin.” Koodi on syötetty.

Toimii tälläkin hetkellä todistetusti. Jos sulla on joku määräaikaistilaus, jonka jälkeen tilaus on jatkumassa normihinnalla, katkaise vanha tilaus nyt. Se ajastaa vanhan tilauksen päättymään määräaikaistilauksen loppuun. Sitten kun tilaat tämän, määräaikaisuuden päättymispäivä lykkääntyy vuoden eteenpäin.

Toisen käden tietoa, että toimii näin, mutta luotan siihen.

1 tykkäys

Toimii juuri tuolla tavalla eli ensin pitää katkaista nyt mahdollisesti voimassa oleva tilaus ja sen jälkeen voi hyödyntää tuon tarjouksen.

Itselläni näkyy Ruudussa vanha tilaus voimassa 5.6. asti ja uusi tilaus odottamassa 5.6.2017 - 5.6.2018.

1 tykkäys

Jep, näinhän se menikin. Olishan tuo pitänyt itsekin keksiä :slight_smile: Kiitos!

Jotta jotain lisäarvoa tähänkin, niin tilauksen irtisanominen:
Ruutu-profiiili → Tilaukset - > Muokkaa tilausta.
Itsellä vanha tilaus loppui 25.9., tästä sitten vuosi eteenpäin edullisemmin.

1 tykkäys

Mulla on vanha tilaus voimassa 11.9 asti. Irtisanoin sen ja käytin tuon tarjouskoodin ja tämä tilaus on voimassa 7.5.2017 - 2.5.2018. Eli kaksi tilausta päällekkäin. :smiley: Mahtavaa.

Sama juttu, kyllä nyt kelpaa kesällä katsoa pesäpalloa tuplatunnuksilla :joy:

2 tykkäystä

Miten niin tuplatunnuksilla? Uusi tilaushan alkaa vasta sitten, kun vanha on päättynyt.

Mulla oli viime vuoden toukokuussa otettu tuo 160€ / 12 kk tilaus. En edes pystynyt perumaan sitä, missään ei näkynyt muokkaa tilausta / lopeta tilaus -vaihtoehtoa (katsoin ylläolevat ohjeet). Tilasin vain päälle uuden tuolla kympillä kuussa. Vielä ei ole ainakaan mitään herjannut, toivottavasti alkaa toimimaan.

Mulla loppuu 31.5 toi 160€ tilaus ja tää uus tarjous alkaa samasta päivästä. Hyvin toimii.

1 tykkäys

Minulla oli sama 160€/12kk -paketti. Löysin kyllä sen irtisano tilaus -kohdan (Ruudun appsista en tosin katsonut onko siellä sitä) ja laitoin uuden tilauksen alkamaan vanhan jälkeen tuolla POMOPOISSA -koodilla. Toki eihän sillä ole minkään valtakunnan merkitystä loppuviimein, että luoko uudet tunnukset vai jatkaako samoilla, jos aikoo katsoa Ruudusta vain Liigaa.

Eipä mene mullakaan läpi tilaus. Itse tein playoffs-passi tilauksen pleijareiden alla, missä piti maksaa 2x29.95€ ja siten sai pesäpallokauden ilmaiseksi syksyyn saakka. No, sanoin sen irti oman tilin kautta toissa iltana, mutta herjaa tällaista tätä tarjousta yrittäessäni: “Maksua ei suoritettu. Credit- tai debit kortilla maksaessasi tarkista pankistasi että olet mahdollistanut verkkomaksut. Email-laskulla maksaessasi, tarkista Oma Ruudusta että olet kirjoittanut etu- ja sukunimesi oikein (samoin kuin väestörekisterissä).”

Minulla alkoi tästä päivästä ja vanha loppuu vasta syksyllä… Pitää laittaa viestiä asiakaspalveluun.

1 tykkäys

No voihan vattu… mulla ilmoitti että alennuskoodi on virheellinen :unamused:

E: Eikun toimipas sittenkin kun unohdin käyttää tuota linkkiä ja yritin tilata väärää tuotetta… hehheh… :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Hyvin toimii, mulla on voimassa oleva tilaus ja alkava tilaus. Kiitos @rizka.

1 tykkäys

Sama vika täälläkin:confused: Viestiä laitettu asiakaspalveluun !