Liigan televisiointi: Ruutu+

Mulla on siis voimassa samaan aikaan tilaukset: 16.9.2016 - 11.9.2017 sekä 7.5.2017 - 2.5.2018.

1 tykkäys

Kiitos tiedosta. Otin palvelun, kun hinta sopii. :smile: Ens kaudella sitten ollaan viivepartiossa mukana. :joy: Pystyyks tän muuten jotenkin saamaan Elisa Viihteen kautta tulemaan, vai pitääks Chromecastilla ajaa jos haluaa isolta ruudulta nähdä? Tietääks joku?

Elisaviihteen kautta jos haluaa katsoa niin paketti on otettava Elisan kautta, ei suoraan Ruutu.fi palvelusta.

Chromecast on paras vaihtoehto jos tilaus on suoraan Ruudusta otettu.

1 tykkäys

Kiitos @rizka!
Oman tilauksen irtisanoin juuri loppumaan syyskuulle ja uusi tuli odottamaan vanhan loppumista eli määräaikainen tilaus voimassa 6.9.2018 asti.
Koodikenttään tuo POMOPOISSA.

Kiitos tiedosta. Onneks minulla toi Chromecast on.

Kiitos vinkistä! Tilaus läks tulille ja odottaan nykysen tilauksen loppumista pois alta :+1:

2 tykkäystä

Kuitataan täältäkin, tilaus tehty hyvän vinkin ansiosta. Voihan jonkun jalkkispelinki kesän aikana katella ja lapset tykkää ku viihde-osio jatkuu.

1 tykkäys

Palvelu tilattu täälläkin, ei tarvi enää huonolaatuisia streamejä katsella.

Menihän se läpi, kun laittoi kortti maksun. Alkaakin vasta 11.9, kun vanha soppari loppuu. Kiitos vinkistä.

2 tykkäystä

Käytin tuolloin hyödykseni tämän edellä puhutun tarjouksen, ja tein tai ainakin yritin tehdä niin kuin kaikki muutkin: peruin käynnissä olevan sopimuksen ja tämän tarjouksen sopimus oli määrä alkaa syyskuussa. Kaikki siis meni mielestäni putkeen kunnes tänään huomasin saaneeni Elaskulla sekä tämän sopimuskauden laskun lisäksi 14,95 jo syyskuun 9,95 laskun. Kuuluiko tämän mennä näin, koska itse oletin että laskut alkavat pyöriä vasta syyskuussa kun tämä sopimus ja tarjous astuu voimaan? Help! Huomenna heti olen kyllä Nelosen asiakaspalveluun yhteydessä, mutta täältä henkistä tukea alku järkytykseen :grin:

Ruudun laskutus uunoilee. Jatkoajassa on samanmoisia kokemuksia (älä siis usko, kun väittävät yksittäistapaukseksi…):

Olkaa tarkkoina.

Onkohan nyt oikee ketju mutta menkööt. Huomista MAANANTAITA odotellessa aattelin kattoo puolivälierien game7 ylikävelyn, muttei löydy ainakaan ruutusovelluksen ottelutallenteista. Onko siis nyt näin ettei tota enää nää?

Ite koitin katsoa Ilves-sarjan 2. ja 3. pelien tallenteita perjantaina mutta keskeytyi koko ajan virheeseen noin minuutin jälkeen. Chromecastilla kokeilin mutta virhettä tuli pelkästään tabletillakin kun testasin. Tiedä sitten mitä ovat säätäneet.

Minulla tulee kanssa vastaavaa virhettä. Koklaan nut ladata noi koneelle ja katsoa onnistuuko katselu sillä kurin.

G5 ja G7 ovat hävinneet. Toivottavasti palaavat.

Mullakin on samanlaista vikaa. Muutaman minuutin toimii mutta sitten jäätyy kuva ja ääni. Ei mitään ilmoistusta vaan pelkkä jäätyminen.

Mulla tulee ilmoitus tuntemattomasta virheestä tummalla taustalla eli kuva menee pois. Jos avaa uudestaan, saa taas katella 0-20 minuuttia, mutta vaatii vähän kelaamista.

Melkoista sekoilua ollut Ruudulta kauden jälkeinen aika… Tapparan vika tämäkin?

1 tykkäys

Perskeles. missasin ton 10€/kk kampanjan. Laittakaahan linkkejä tai tietoja uusista tarjouksista, jos tulee jossain vastaan. Viime kausi meni sillä 160€/vuosi tarjouksella.

Laitoin ketjun “seurantaan”. Ei mene seuraava tarjous ohi!

Ainakin kausarilaisille on taas tarjolla 15 euron kuukasihintaan 12 kk:n määräaikaisella sopparilla. Vuosihinta siis 180 € eli ei ehkä se kaikkein paras, mutta varmaankin ainut aktiivinen tarjous juuri nyt. Eiköhän noita kampanjoita vielä tule kesän mittaan.

Koodin saa tällä kertaa Tapparan toimistolta kausikorttia vastaan. Tarjous voimassa juhannukseen asti tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Etu ilmeisesti pitää lunastaa 30.6. mennessä.