Liigan televisiointi: Ruutu+

Tartuin itse toukokuussa @rizka tipsistä tuohon Ruudun tarjoukseen ja nyt olisi sitten tuo kausikortin mukana tuleva 14,95/kk 12kk koodi ylimääräisenä. Mikäli et ole oikeutettu mihinkään opiskelijarabatteihin tms. niin yv tähän suuntaan ja laitan koodin tulemaan. Nopeinta onnistaa.

… ja sinne meni!

Mistäs tuon Ruudun kausariedun saa käyttöön? En nyt ole nähnyt mitään ohjeita… Tai sitten pääni on harva…

Kausaria maksaessa sai koodin kun pyysi. Kai niitä vieläkin saa, soita ja kysy.
Siis toimistolta.

1 tykkäys

Vanhemmille tuli kans jo keväällä tuosta postia. Isäukko meni jo laitteet tilaamaan, mutta paketti ei sisältänytkään reititintä ja täten nettiä, joten peruttiin se sitten.

Käsittääkseni tuossa on DNA:lla kyse ihan kaikista maksukanavista eikä pelkästään Ruutu-kanavien näkymisestä.

Kun katson Ruutua selaimesta, Firefox on ihan kamalaa puuroa. Nykii ja pätkiin, kuvassa on virheitä. Chromella kuva on sulava ja pehmeä. Muilla samanlaisia havaintoja?

iPadilla toimii täysin moitteetta ainakin mulla

Firefox on jostain syystä muutenkin hidastunut valtavasti viimeisen puolen vuoden aikana. Eron huomaa selkeäsit ihan iltapäivälehtien sivuilla, kun vertaat sivun “latausaikaa”. Olen siirtynyt Chromeen itse. Käsittääkseni flash-player on integroitu Chromeen, joka Firefoxissa on plug-in ominaisuus. Saattaa yhtenä tekijänä selittää eroa.

Otteluiden highlightejä ei Ruudusta löydy, mutta kun IFK:n hyökkääjää sattuu on siitä tuhat uusintaa kaikkien saatavilla.

14 tykkäystä

Mulla on ruutu+ urheilu kanava tilattuna Sonera/ Telia iptv:n kautta. Eilen meinasin peliä katsoa, mutta turha vaiva, eipä vissiin tullut kun netin kautta ja iptv:llä mielenkiintoinen pitsiturnauksen ottelu. Kesällä käteen jäi ilmaiskoodit ruutu+ viihde, tuli tilattua 2kk ilmainen kausi, mutta eipä näkynyt jääkiekko ei, mistään ei myöskään löydy määritelmää mitä kanavia tohon kuulu.

Ei pysty ymmärtämään tätä vouhotusta ja ruudun mainontaa, prkl.

Ruutu+viihde näyttää ainakin sarjoja, leffoja ja dokumentteja. Jos haluaa myös urheilua nähdä, pitää olla Ruutu+viihde&urheilu.

Joo kyllä taisi näin olla että tuo paljon mainostettu Ruutu+ Liiga Pre-Season 14,90/kk oli loppujen lopuksi ihan pelkkää paskapuhetta siinä mielessä, että ainakaan Telia TV:n tilaajana tuota ei saanut näkymään kuin netin kautta.
Myös mainostettu hinta oli omasta mielestäni harhaanjohtava, sillä mainittu hinta käsitti tilausjakson ensimmäisen kuukauden, jonka jälkeen se pompsahtaa potenssiin.
Ymmärrän kyllä, että tilauksen saa irtisanoa silloin kun haluaa, mutta silti tässä mennään eettisesti markkinoinnissa harmaalla alueella.
Reiluinta mielestäni olisi ollut myydä tuo tarjous loppuvaksi Liigan alkuun, ja myös TV:ssä nähtäväksi, kun siellä kuitenkin kaikki muutkin Ruudun paketit on. Itse olisin tilannut näin.

Eikös Telian kautta ole myös mahdollista katsoa ruutu+ myös eli samalla saat oikeudet myös sinne?

Ei näyttänyt olevan, mainospuheista huolimatta netti ei suostunut tuota näyttämään ja Telian mobiilikin oli pelkää pitsiä. Ihmetytti reippaasti miksi pitsi näkyi tuolla mutta Decens ei. Aspakin oli sopivasti kiinni ettei tilanteen ollessa kuumimmillaan päässyt sinne kyselemään/ valittamaan.

Aijai kun pääsee muutaman, niin lentää Telia kuin Vetterin keihäs pellolle.

2 tykkäystä

Kannattaa tosiaan olla yhteydessä Ruudun asiakaspalveluun. Tuohon @Fever in mainitsemaan POMOPOISSA-koodin ongelmaan liittyen nimimerkki Cobol kirjoitti Jatkoajassa seuraava:

Pojan pomopoissa tilaus oli katkenut. Syyksi paljastui se, että maksu ei mennyt 7 pvän aikana perille maksun saajalla. Ruudun asiakaspalvelu oli sanonut, että katkaisivat sitten tilauksen kun ei maksanut.

Mutta. Kaivelin joutessani ja syyksi paljastui se, että Ruutu oli muuttanut laskutuksensa ulkomaille. Vaadittiin siis ruksi kohtaan, salli kaikki maksut (myös siis ulkomaat). Koska Ruudun sopimuksen yleiset ehdot että tämän pomopoissa tilausehdot vaativat, että Ruudun on otettava asiakkaaseen ensin yhteyttä, jos maksua ei tule, ja vasta tuon jälkeen katkottava tilauksia, kyseessä on yleisten ja tilausehtojen vastainen menettely Ruudun puolelta.

Tämän jälkeen he halusivat korvata virheensä ja minun käyttämäni ajan. Ja toki uusi sopimus vanhaan hintaan hyvittäen vielä vähän. Ihan olivat sitä mieltä, että jos näin saavat tehdä, jotta asiaa ei viedä eteenpäin ja julkisteta yksityiskohtaisine tietoineen.

Eli Ruutu on mokannut, kun eivät ilmoittaneet muutoksesta laskutuksessa.

2 tykkäystä

Tarjouksia tässä odottelen ruutu+:aan. Saa nähdä miten käy vai iskeekö paniikki kauden alkaessa. Viime vuonna ainakin siinä joulu-tammikuussa alkoi näitä tarjouksia tulla, kun Nelonen varmaan haluaa kesällekin asiakkaita, varsinkin nyt kun oikeudet Liigaan tulevat päätökseensä.

Jos joku saa esim. kausarin kautta koodia, mutta ei sitä käytä niitä tänne saa laittaa yv. :slight_smile:

1 tykkäys

Toimistolla ainakin vielä eilen maanantaina oli kausikorttilaisille Ruutu+ etukoodeja (14,95€/kk) muutamia jäljellä. Sieltä sitten hakemaan jos siltä tuntuu.

Voisin kysyä koodia Tapparalta, mulla siis 14,95 käytössä ja jos jollekki maistuu 14,95e/kk nii saa sanoa. Laitanpa toimistolle heti viestin.

Hep.

1 tykkäys

Laitan yv:tä jos jotain kuuluu :slight_smile:

1 tykkäys

Hep hep