Liigan televisiointi: Ruutu+

Viime kaudella sai ihan sähköpostiin, nyt pitäis käydä toimistolla…

Ne haluaa myydä sinulle fanikamaa…

1 tykkäys

Soittelin Telialle kun halusin laittaa HBO:n poikki ja kyselin samalla onko Liigakauteen liittyen mitään tarjouksia niin poika päräytti että 6kk määräaikanen 14,95e kuussa (Ruutu+Viihde + Urheilu). Kuulemma elokuun ajan kyseinen tarjous. Otin sellasen alkavaksi kuun viimenen päivä.

Täytyykö olla tilannut jonkun Telian muun telkkaripaketin, että saa tuon tarjouksen?

Mä odottelen Elisan puolelta tarjousta.
Tänään kyllä ajan Tampereen ohi mutta tuskin minä sieltä toimistolta mitään alennuskuponkia saan kun ei oo kausaria :triumph:

Telia TV pitää olla. Vehje sisältää siis laajakaistan, sekä sitten television puolelle mahdollistaa ohjelmien tallennukset, ohjelmakirjastot, videovuokraamon jne… Jotain 40e taitaa olla kuukausimaksu.

1 tykkäys

Aloin myös miettimään samaa. Puhelinliittymä olisi Teliallta ja aloin miettimään olisiko mahdollista saada tuohon hintaan jos hommaisi Telia TV-sovelluksen. Pystyyköhän tuon sovelluksen kautta peilaamaan maksusisältöä chromecastille?

@Tomi Itsellänikin on Elisa Viihde ja voisin kuvitella että odottavan aika käy pitkäksi tarjouksia odotellessa :smiley: Aikaisempina kausina aivan olemattomia tarjouksia.

Suosittelen edelleen tätä, jos joku ei-Tampereella opiskeleva on lähipiirissä:

https://alennukset.frank.fi/fi/alennukset/ruutu/1521/

Tuohon liittyen tein tärkeän huomion:

Tarjous on voimassa 20.8.2017 saakka. Etuhintainen tilaus on voimassa toistaiseksi tai kunnes tilaus peruutetaan.

Eli jo vuosia jatkunut kampanja on loppumaisillaan. Kai tämä toimii niin, että 20.8. jälkeen alennettua hintaa ei enää myönnetä uusille, mutta vanhoilla tilaajilla jatkuu yhä? Näin olettaisin.

Ja kun Liiga-televisiointi siirtyy ensi vuonna Telialle, niin voi tosiaan olla jatkossa vieläkin hiljaisempaa. Toki en tiedä, miten Telia alkaa oikeuksia muille mahdollisesti myymään.

Saa nähdä, saako Telian peruskäyttäjä mitään tarjouksia ensi vuonna vai täytyykö ottaa Telia Tv, että saa edes jotain alennuksia.

Google Playsta katoin tuota mobiilisovellusta, ja sieltä kommenttikentästä bongasin että jollain on ainakin ollut yhdistettynä chromecastiin. Noin muuten kyseinen sovellus on saanut 2,8 tähteä, että tiedä sitten kannattaako hankkia.

E. Baloun tietää Jatkoajan puolella, että tuo tarjous olisi vain jos on netti+tv Telialta.

2 tykkäystä

Nappasin itse jo heinäkuussa tuon 6kk 14,95€/kk ruutu+ viihde & urheilu(ja pyysin, että laittavat alkamaan vasta syyskuun alusta). Itselläni siis telian kaapelikortti ja taloyhtiölaajakaista 100m 5€/kk. Nuo riitti ainakin alennukseen. Halpaa kuin saippua.

Jos löytyy ale koodia niin voi laittaa yv:tä… :slight_smile:

Vaikka opiskelija olenkin niin tuohon frankin etuuksiin en ole oikeutettu, joten koodia saa laittaa yv:llä.

Telian sivuilla ei ole mitään veretseisauttavia tarjouksia tuosta Ruutu+ Urheilusta, joten soitin heidän asiakaspalveluun, ja kas: seuraavat 9 kk näkyy nyt hintaan 15,00/kk. Tämän jälkeen jos haluaa jatkaa niin hinta nousee 34,90/kk, mutta koskaTappara nostaa triplakannua jo huhtikuun lopussa, niin tuo 9 kk:n pätkä riittää mulle mainiosti.

1 tykkäys

Tämä on siis Telian oma tarjous, jos on Telian liittymä tms?

Juu, pitää olla Telian kaapelikortti tai Telia Viihde.

Prkl, pitääkö sinne soittaa uudestaan, kun mulle vain puolivuotisen paketin lykkäs. Ilmeisesti.

E. Soitin ja tyttö vaihtoi 9kk tilaukseksi. Maanmainioo!

5 tykkäystä

Kuulemma telian kaapelikortille saa vain puolivuotisen sopparin ja telia viihdeboksiin saa 9kk sopparin kun itekki soittelin uusiks…

1 tykkäys

Huomasithan tämän:

Empä huomannut, kiitoksia.

2 tykkäystä