Liigan viihdyttävin pelaaja kaudella 2016-17

Jatkoajalla olisi tuommonen äänestys. Kävin antamassa ääneni eräälle veijarille.
Eiköhän hoideta tuo omalta osaltamme, ettei mene ihan väärään osoitteeseen.

1 tykkäys

Ääni meni täältä Haapalalle.

1 tykkäys

Äänestit siis Domia?
Oma ääni lähti numerolle #19, joukkueen voi sitten vaikka yrittää arvata.:wink:

Hyvä valinta!
Itsekin mietin samaa.

Kyllä Domi aika veijari on, mutta en kuitenkaan häntä äänestänyt. MInä äänestin pelaaajaa, joka kiekon saadessaan saa katsomon pidättämään hengitystä ja, joka kiekon saadessaan tuo katsojan silmiin hyvien asioiden odotuksen palon. Se on harvinaista se.

1 tykkäys

Vapahtaja! :thumbsup:

1 tykkäys

Joe" nätti änärimäinen scott stevens tyyppinen puhdas puuntakaa kädet alhaalla päähänkohdistuva nää kuuluu jääkiekkoon" Finley sai mun äänen…

Eiku se menikin Haapalalle, sori.

Oma ääni lähti Sählälle.

Kyllähän se poikkari Lasse on, sanokaa mitä sanotte. Vuosi kaudet harjoitellut oikeaa tapaa vetää poikkareita ilman jäähyä, todella viihdyttävää katsoa.

9 tykkäystä

Minkä takia? Siis miksi? Siis ei “miksi ihmeessä” vaan “mistä syistä”.

Mä oon Xavin ja Hapsun välimaastossa. Haapalan kiemurat on viidyttävää katsottavaa. Vastustajat putoaa vauhdista kurveissa, eikä koskaan tiedä mihin tai kelle kiekko seuraavaksi päätyy. Xavi taas raastaa ja rouhii, suojaa ja riplailee kiekkoa todella taitavasti. Usein nousee vielä voittajaksi tilanteissa, joissa ei uskoisi. Mailan paiskomisesta lisäpisteet.

Varasijalle pistän muuten Joona Luodon.

1 tykkäys

Kun ei tykkäysnapin vieressä ole vastakohtaa tykkäämiselle, niin kai sen voi hoitaa näinkin: :thumbsdown:

2 tykkäystä

Itse äänestin Vellua kun kyse on viihdyttävimmästä pelaajasta. Itse tykkään Savinaisen tyylisistä sotureista jotka hämmentää ja silti taitoakin löytyy, kuten iki suosikkini Niäminen.

4 tykkäystä

Kun näin otsikon niin heti tuli mieleen JMJ. Sen liuku on niin huikee ja muutenkin hienosti riplailee. On todella hyvä esimerkiksi jatkoajalla ja yvllä tuo kiekon mallikkaasti alueelle lähes aina.

Toisaalta kun luin ketjua, niin voisi ääni mennnä myös Vapahtaja-Henkalle, koska on niin monta tärkeää voittomaalia tehnyt keväällä.

1 tykkäys

Kyllä se mun mielestä on melkoista taidetta, kun Vellu saa kiekon. Tosin viime peleissä on pari kertaa menettänyt kun vastustaja on triplannut.

1 tykkäys

Haapala tai Savinainen. Eikä tarvita värilaseja. Myös Tapparasta Järvisen voi tässä mainita.

No mitä sitä arvailemaan, Juho Keränen tietysti. :wink:

Onko tää taas sellanen äänestys, jonka voittajasta tulee Nelosen studiomannekiini?

Otsikon nähdessäni päässäni välähti Vapahtajan pärstän muotoinen lamppu. Lamppu tosin paloi yhtä kirkkaasti kuin maalilamppu Vellun jälkeen. :thinking: Sitten Domi tuli sammuttamaan lampun hanskallaan. Sähläkin laittoi taas rullat pyörimään ja sieltä tuli kolme Jugia. Tämän jälkeen Peksi tuli sanomaan: “Herää nyt höntti! Henkka se on!”

Äänestin siis Haapalaa.

3 tykkäystä

Joe Finley, viihdyttäviä taklauksia! :grimacing: (Toivottavasti hän ei voita.)

Minä äänestin Ville Leskistä, joka teki kauden viihdyttävimmän maalin.

Mietis nyt vielä uudestaan…

6 tykkäystä

Nolan Yonkmanille ääni, vaikka moni täälä ei pidäkkään. Mahtuisi aina mun joukkueeseen.

1 tykkäys