Liput Tapparan peleihin 2017–18

Huomenna matsi ja E4-katsomoonkin monta paikkaa vielä jäljellä. Vaikuttas siltä et porukkaa saattaa olla paikalla jopa vähemmän kuin JYPiä vastaan.

Onko Tapparan runkosarjan lippulahjakorteissa mitää päivämäärää mihin mennessä ne tulisi lunastaa? Itse lapusta ainakaan mitää merkintää tällaisesta löytäny.

Ja otetaan itse helppo 10.03. mennessä -vitsi pois.

Kuinka tarkkaa on tuo Fan Clubin ilmaislipun noutaminen? Lapussa lukee, että tuntia ennen ottelun alkua pitäisi noutaa. Jos menee luukulle vasta puolta tuntia ennen ottelun alkua niin eikö ne anna sulle ottelulippua?

Mulle ainaki antanu, mutta nehän on marraskuun loppuun asti voimassa?

2 tykkäystä

Mulla on semmonen mikä on voimassa 10.3 asti. Posti sekoili enkä saanut Fan Clubin liittymismaksua kuin vasta joskus todella myöhään ja kun sen sitten vihdoin sain ja maksoin niin marraskuu oli jo viheltänyt ohi. Sen takia tuo on voimassa noin myöhään.

5 tykkäystä

Nyt ei ainakaan tällä hetkellä saa lippuja peliin :thinking: ei kai ne vielä oo loppunut

Mikähän tuossa muuten on? Ei näin ole koskaan ollut.

1 tykkäys

Ilmeisesti kaikki liput myyty peliin :thinking: vapautuukohan niitä ennen peliä kun kaveri ei kerennyt saada lippua…

En usko että on kaikki liput menneet, jokin katko siellä on. Huomenna uudestaan jos ei ala tänään pelittää.

1 tykkäys

Haiskahtaisi jollekin tietotekniselle ongelmalle. Kokeilkaapa ostaa johonkin muuhun Tapparan (tai muun joukkueen) peliin lippuja.

1 tykkäys

Ainakin Tapparan muutkin pelit on “myyty loppuun” kuin myös TPS-Jukurit. (Saara Aallon Uuden Musiikin Kilpailuun sen sijaan saa yhä lippuja.)

=> Teknistä vikaa siis on.

2 tykkäystä

Nyt taas toimii. Jokunen sata istumalippua vapaana Ilves peliin.

1 tykkäys

Reilut 50 istumapaikkaa jäljellä Ilves-peliin, D2 löytyy vielä muutama vierekkäinen paikka jos on tosi nopee.

3 tykkäystä

Joitakin yksittäisiä istumapaikkoja on mutta vierekkäisiä ei löytynyt. Pohjakartta ei pelitä tällä hetkellä (mulla sivusto kaatuu), mutta parhaat vapaat paikat -haulla löytyy

2 tykkäystä

13 istumapaikkaa jäljellä +sesomaan

Ei seisomaan välttämätä paljoa enään mene.

1 tykkäys

Hyvin on mennyt lippuja Kärpät ja HPK otteluihinkin. Parhaat paikat ovat jo menneet, kannattaa hommata ajoissa.