Stigin ja Guntherin salalapsi.
Shortsit unohtu…
Tää windowsman vois olla sen maan biisi joka lähettää joka vuosi jonkun vitsin kisoihin
En syttynyt Windowsille silloin ysärillä, enkä syttynyt tälle Windows mänillekään ekalla kuuntelukeralla. Nythän toi oikeastaan onkin ihan menevä ralli. Meinaa olla kyllä myös menevä palli; hankkikaa nyt miehelle jostain housut jalkaan!
Löytyhän ne pöksyt
Olen sanaton.
Huikeella esiintymisellä tämä jatkoon💪
Saattaapi mennä jatkoon.
Vielä kun olis päivitys jäänyt jumiin…
Mä äänestän tätä. Sara oli suosikki ja biisiä tullut paljon kuunneltua, mutta ei laulu valitettavasti onnistunut.
Olis kyllä kruunannut kokonaisuuden.
Jotain näin hulvatonta sinne pitäiskin lähettää
tästä tuli kyllä ehkä oma lemppari.
Ei siin laulussa kyl mitää vikaa ollu.
Jaa, no eipä toimi äänestys täällä ainakaan.
E. No menihän se läpi vihdoin.
Noissa höpötyksissä tuo solisti kertoi, että hän oli antanut ukaasin, ei sitten laula tätä biisiä itse, etsikää joku muu. Minusta hänen olisi kannattanut pitää siitä kiinni, joku muu olisi ehkä pystynyt parempaan. Mutta kokonaisuutena pidin tästäkin.
Olisiko ranking tämän hetken mutulla
Siipola
Cyan Kicks
Windows95man
Markin
Sexmane
Sini
Mikael Gabriel
Jos tehtäiskin niin, että lähetetään noi kaikki ja jokainen ottaa jonkun osan biisistä. Olis semmonen kattaus, että Eurooppa ei toipuis ikinä.
Hyi äklötys mitä kappaleita! Ainoot mitä vois ajatella, Cyan Kicks ja piänellä varauksella Sara Siipola.
On toi YLE sovellus pikkasen jumissa.
Eniten hämmentää miksi tuossa kilpailussa on tärkeintä näyttää mahdollisimman tyhmältä.
Jesse Markin erottuu olemalla oma itsensä.