Liveseuranta: Formula 1, kausi 2018

No niin saatana kun lopetin CMoren tilauksen viikko sit.

2 tykkäystä

Suomalaisittain melko erikoinen JES -huuto
kun Vettel ohitti Bottasin.
(LUE: en toivo mtn hyvää mersulle)

1 tykkäys

Huhhuh. Paikallispelivoitto, #12 kattoon ja Kimi ekana ruutulipulle tällaisen kisan jälkeen. Melkonen viikonloppu.

11 tykkäystä

Jotenki ei mitää tunnereaktioo, enemmä Tapparan voitto aiheuttaa. :thinking:

Ferrari kyllä perseillyt jos kerran palattiin vanhaan tekniikkaan ja vauhti palasi tallille. Monta kisaa ajeli reilusti Mersun takana :smiley:

Tätä ootettu liian kauan. Kimiltä tais pieni hymy jopa tulla. Todella ilonen oon kyllä tästä. :relaxed: Viimesiä mahkuja voittoon luultavasti.

Erimieltä… viimeksi tällainen fiilis hakametsässä
kun tuomari levitti kätensä ja Tappara aloitti
villinpuoleiset mestaruusjuhlat IFK:ta vastaan.

4 tykkäystä

Vahingossa pääsi hymy. Tarttis mennä Rautakorven kouluun hetkeksi, että loppuisi tuo jatkuva ilakointi.

7 tykkäystä

Noni, ku kuski ja auto toimii ni kukaan ei voita tätä kaksikko, Kimi ja Ferrari, erikseen erinomaiset, yhdessä ylivoimaiset! :sunglasses:

Kyllä mä salaa olen myös Verstappen-fani. Ei ole mikään kloonikuljettaja, vaan oma itsensä. Kyllä ne tyhmyydet siitä siloittuu.

1 tykkäys

En ole viime vuosina juuri formuloita katsonut, mutta tällä kaudella olen nähnyt muutaman kisan, jossa on ollut sitä todellista kilvanajoa, joka kärkitallien osalta loisti poissaolollaan muutama vuosi sitten. Ja kyllähän Ferrarin ja Räikkösen taistelu voitosta tuo draivia tähän touhuun.

Harmi kyllä silti, että vain muutama talli taistelee tosissaan voitosta ja harmi, että Räikkönen ei Ferrarilla enää jatka. Sitäkin hienompaa on tämänpäiväinen voitto, joka saattaa jäädä F1-uran viimeiseksi.

Chapeau, Kimi!

1 tykkäys

On kyllä Maamme laulu hienoo kuultavaa tämmösen odottelun jälkeen. :smiley:

4 tykkäystä

Voisi kuvitella, että ajaa todellisessa kärkitallissa muutaman vuoden sisään. Tuleva maailmanmestari.

2 tykkäystä

Kimi sen talliradiossa kiteytti - "v***u vihdoinkin!

6 tykkäystä

Kimi kysy takahuoneessa Hamilta “niin voititko mestaruuden?”.

3 tykkäystä

Kai huomasitte nousta seisomaan?

Se oli tonninseteli! :joy::muscle:

11 tykkäystä

Loistavaa Kimi! Kyllä tämän Kimille todellakin suo.

6 tykkäystä

Että mää tykkään tuosta Kimin tavasta juhlia korkeimmalla pallilla.
Ensin pitkä huikka pullosta ja sitten vasta suihkutellaan.

4 tykkäystä

Joo, kimiä kinostaa :smiley:

1 tykkäys