Liveseuranta: Jalkapallon Kansojen liiga ja EM-karsinnat 2018-2020

Kyllä näillä otteilla alkaa skeptisinkin pehmetä. On hyvä meininki Suomella :muscle:

Tää joukkue todella uskoo itseensä. Se tietää että ovat tuolla tyylillä helvetin hankala porukka ihan oikeesti jokaiselle majulle tällä planeetalla. Osiensa summa ja todella kova, kollektiivinen joukkue. Se ei pelkää ja sitä kunnioitetaan

4 tykkäystä

https://twitter.com/SannaM79/status/1137412097690734592

3 tykkäystä

Pukki aivan loppu. Harmi ettei päässyt vaihtoon.

Kyllä kestää Skrabbin kentältä poistuminen. :smiley:

Onhan tää ihan älyttömän kova esitys, jopa naurettava! Siis mä oon aina pitänyt pahimpina vastuksina näitä Ex-Jugoslavian maita + Joitain itäblokin maita kuten Romaniaa etc.

Tässä ollaan jopa nollattu nämä kulmat. Tää on aika dominointia pelillisesti.

Nyt on niin levollista ja varmaa puolustamista. Näenkö unta?

2-0, se pahin ero

Kaikki pelit pitäisi pelata Ratinassa ikuisesti. Suvanto tuo taikaa. Kuunnelkaa tuota tunnelmaa

Nyt on katsomossa menoa. Hienoa!

1 tykkäys

Torille…

Tää on aivan älyttömän upeaa! Hemmetin kova esitys. KIITOS :owl: :finland:
Tämä on kova futismaju! Timanttisen kova

3 tykkäystä

Kova suoritus. Kuten Kahvanaama sanoi ex-jugoslaavit on aina olleet pahoja. Upea voitto.

Meillä on Mörkö. Meillä on Pukki.

Meillä on asiat hyvin.

Kiitos Huuhkajat! :owl:

7 tykkäystä

Sillä erolla, että kaikki ottavat mielummin kuitenkin 2-0 johdon kuin 1-0 johdon

Suomi ja Pukki party tyrmäsi täydellisesti Bosnia & Herzegovinan. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

Ei Hradeckylle paljoa tullut torjuntoja. Puolustus oli tänään timanttia.

1 tykkäys

Ajatelkaapa miten paha peli oli etukäteen. Yksi pieni Suomi vastaan 2: Bosnia ja Hertsegovina

2 tykkäystä

Tuo Kamara on ihan maailmanluokan keskikenttämies

9 tykkäystä

Huuhkajien fanien ottamisessa olisi opittavaa lähes kaikilla joukkueilla ympäri maailman. Ratinassa ei jää kylmäksi kukaan.

8 tykkäystä

Pukki on kehittynyt viime vuosina huimasti. Aiemmin oli vähän sellainen kärkkyjä, jolle huuhkajien oli hiukan vaikea saada läpisyöttöjä ja usein hän sitten yksinäisenä kärkenä turhautui. Nykyään hän itse harhauttaa itsensä läpi ja viimeistelee vielä jäätävällä kylmäpäisyydellä. Usein alas, koska se on varmempaa kuin tv-koosteiden ylämummo.