Liveseuranta: Jalkapallon Kansojen liiga ja EM-karsinnat 2018-2020

Eiköhän Kanerva ymmärrä ja saa Suomen materiaalista enemmän irti kuin ties mitkä “mourinhot”. Ulkomaan ihmeet on nähty.

1 tykkäys

Kyllä kyllä. Suomi on laadukkaan valmennuksen käsissä. Ja sen näkee jo tuloksistakin. :+1:

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Suomen jalkapallomaajoukkue Huuhkajat

Ketju avattiin ajastetusti 29 päivän kuluttua.

Kun systeemi pompautti ketjun pinnalle, todettakoon että tänään huomenna siis Viro-Suomi klo 21.45. Viafree näyttää alkaen klo 21.

https://www.viafree.fi/ohjelmat/urheilu/huuhkajat/kausi-2/977404

2 tykkäystä

Huomenna. :wink:

1 tykkäys

Aa, kas kas. Mä olin laittanut ketjun aukeamaan tänään ja hämäsin sillä tavalla itseni.

Ketju avattiin ajastetusti 27 tunnin kuluttua.

Maaottelu-ura avataan tänään. Hieman hienoa. Voitolla yöhön.

1 tykkäys

Tänään voi tulla aika tärkee, ehkä kenties ratkaseva ristiinpeluu Kreikassa, Unkari joka voitti keskinäisen kotonaan 2-1 joutuu kovaan paikkaan.

Kreikan voittaessa tai jäädessä tasuriin olis hyvä tilanne. Hikinen 0-0 tasuri olis paras tulos.
Tietty mikäli Suomi voittaa tänään Viron. Toki Kreikalta on tärkeää ottaa pisteitä matkaan niin kaula alkaa olemaan jo ratkaiseva taulukossa.

Odottavat on fiilikset!

Onkos Suomella tänään juur muuta ku hävittävää. Voittoa odotetaan, tasapeli lienee vieraissa jotenki hyväksyttävä, mutta tappio olis kova kolaus. Siihen oon tottunu, että kun alkaa näyttää hyvältä, sitte hävitään jollekin lilliputille. Mutta nykyinen maajoukkue on toista maata ja uskon, että hyvä 0-2 tulos tulollaan.

Ei tässä liikaa kannata vielä innostua. Kisoihin on vielä pitkä matka. Mutta toivotaan parasta. Jokainen voitto vie kohti päämäärää.

1 tykkäys

Pukin maalille tarjottiin käsittämättömästi yli kolmosen kerrointa. Itse keskityn miettimään, tekeekö Pukki kaksi vai kolme tänään. #keuliminen

3 tykkäystä

Hieno vaparikuvio. Viittä vaille ettei Suomi maalannut tuosta.

Sparville aika kevyt kortti. Tuollainen 50/50-tilanne.

Tyhmä kysymys. Mistä näkyy?

Googlaa viasat free. Fabo auki ja kirjaudu sillä

No niin. Meni liian vaikeaksi. Love Island tulee Subilta. :wink:

Hyvä alku Huuhkajilta! Pallonhallinta täysin meillä, mennään hienosti boksiin ja saadaan erikoistilanteita. Kohta kolisee Viron piässä