Liveseuranta: Joulu 2018

Kinkku oli 100 asteessa loppujen lopuksi 7,5 tuntia. Mittari kinkun lämpötilaksi näytti 71 astetta a nousi vielä pöydällä 75:een. Pitäs olla bueno.

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Meillä oli 3 kilon pikkukinkku 5 tuntia uunissa. Aluksi oli 200c puol tuntia, sitten 125c tunteroisen ja loput 100c. Mittari näytti 78c pois otettaessa ja pöydällä 80c pintaan.

2 tykkäystä

Töissä on parasta. :smiley: Toistaiseksi olen tienannut paljon hyvin helppoa rahaa eli keskinkertainen suoritus! :smiley:

4 tykkäystä

Moniko kattoo?

  • Joulupukin kuumalinja
  • Ei kiitos, pukki on liian pelottava

0 voters

Meillä nuorempi lapsi kattoo parhaillaan tätä. Jännityksellä odotan itse sitä, kun illalla pukki tulee meille, niin tuleeko epäileviä kysymyksiä siitä, että eihän tuo ole se sama pukki joka oli aamulla telkkarissa.

3 tykkäystä

Pukilla on telkkariasu ja matka-asu. Partaakin pitänyt vähän laittaa uuteen uskoon. :wink:

4 tykkäystä

Lumiukko alkaa juuri eikä minun korviini ole tälläista soittoa kuulunut.Tosin en juuri seurannut kuumaa linjaa.Olen syvästi pettynyt :rofl:.

1 tykkäys

Lumiukkoelokuva! :+1:

6 tykkäystä

Mahtava! Muistan kuinka poikieni kanssa sitä katsoimme 90-luvulla. Nykyään liki 30-set pojat ovat jostain syystä hieman vaivautuneita kun ehdotan heille isä - pojat laatuaikaa lumiukon seurassa.

5 tykkäystä

Meillä toisinpäin! Ehdotin omalle isäukolleni laatuaikaa Lumiukon seurassa, mutta hän lähti asioille.

1 tykkäys

Nyt Lumiukko, sitten Joulurauhan julistus ja melkein heti perään tulee Joulupukki ja noitarumpu-elokuva. Sitten täytyy varmaan tehdä rosolli ainakin ja varmaan saa jo aika pian alkaa saunaa lämmittään, koska ensin saunotaan ja sitten syödään vasta :slight_smile:

3 tykkäystä

Eikä unohdeta myöskään Lemmyä. Onnittelut sinne jonnekin missä Jack Daniels ei koskaan lopu…

4 tykkäystä

Aamulehti muistutti joku päivä sitten tärkeästä asiasta. Näin joulunakin Suomessa on 200 000 ihmistä, jotka joutuvat viettämään joulunsa Turussa.

14 tykkäystä

Joulurauha julistettu Suomen Turusta. Olkaa ihmisiksi. Hyvää ja rauhallista joulua!

5 tykkäystä

Ja lopuksi mennään ruuan päälle maate…

1 tykkäys

Huomenna taas saa vetää lätkäkamppeet päälle ja mennä luutimaan Juhamatin pakkipariksi kinkunsulatteluille

6 tykkäystä

Huh, joululahjaksi tuli uusi koti ja avaimetkin saatiin epävirallisesti heti käteen. Viikkoo ennen kuin vanhasta olis pitänyt häippästä. Vähänkö lähti yksi hermoilun aihe pois. Käytiin äsken vähän siivoomassa. :heart_eyes:

11 tykkäystä

Viking Grace joulubuffet 5/5 :+1:.
Henkilökunta saa varmasti posia palvelusta, kun pääsen kotiin asti läppärin ääreen. Mahtia!
Jos pari viskiä ja rentoa oleilua itämeren aalloilla. Nautin!

8 tykkäystä